FEATURES

Zelist Monitor este un sistem de monitorizare si masurare media. In fiecare saptamana Zelist Monitor analizeaza peste 96.000 de bloguri, peste 90.000 de pagini de Facebook, peste 350.000 de conturi de Twitter, 8.000 de publicatii online si 70 din cele mai importante forumuri pentru a-ti da posibilitatea de a indentifica in timp real principalele discutii create in jurul brandurilor care te intereseaza.

Project overview
II. DESCRIERE INTERFATA
Descriere prima pagina - Expresii Monitorizate
1
Care este fluxul de lucru in Zelist Monitor?
2
La ce sunt bune grupurile?
3
Cum introduc expresiile pentru monitorizare?
4
Cum se introduc expresiile - cu diacritice sau fara?
5
Expresiile introduse pot fi modificate?
6
Cum se deosebesc expresiile introduse in functie de modul de monitorizare?
7
Cum primesc rezultatele monitorizarii?
8
Statistici de ordin demografic si geografic
9
Ce este Viewership-ul?
10
Ce este Viewershipul estimat al unei aparitii?
11
Cum se calculeaza Viewership-ul (Estimat) al unei aparitii?
12
Cum se determina traficul mediu estimat pe diverse bloguri din Zelist care nu apar in Trafic.ro?
13
Cum este reprezentat grafic Viewershipul (Estimat)?
14
Ce este impactul mentiunii?
15
Cum se calculeaza Viewership-ul canalelor social media ?
16
Ce reprezinta importanta sursei si cum se calculeaza?
17
Ce este relevanta unei mentiuni si cum o poti schimba?
18
Ce reprezinta sentimentul?
19
Cum pot utiliza tag-urile?
20
Tagcloud: radiografia brandului in social media
21
Filtrarea aparitiilor
22
Marcare multipla in filtrarea aparitiilor
23
Rezultatele filtrate pot fi exportate
24
Articolele favorite pot fi trimise prin e-mail
25
Ce gasim in cadrul submeniului Influente?
26
Listele custom
27
Facilitatea Alerte + Sumar zilnic, saptamanal
28
Cum setez alertele in limba engleza?
29
Prezentarea analizelor automate
30
Customizarea grafica a analizelor automate
31
Cum adaug o analiza in limba engleza?
32
Sectiunile analizelor automate
33
Modalitati de exportare a continutului si utilizarea acestuia cu alte aplicatii
34
Modalitati de preluare a continutului in mod direct in alte aplicatii
35
Lucrul colaborativ si conturile de sub-user
36
Sistem de task management
37
Ce este Social Media Campaigns Monitor?
38
Alerte In Social Media Campaigns Monitor
39
Social Media Insights
40
.roBlogs Index, .roTwitter Index, .roFacebookIndex, .roPresa_online Index
41
II.
17.

Ce reprezinta importanta sursei si cum se calculeaza?


Pe langa numarul de aparitii din social media, un alt punct de interes este si importanta sursei.
Aceasta importanta este data pe de-o parte de autoritatea sursei (cat de relevanta este considerata de publicul tinta), iar pe de alta parte de numarul de cititori pe care ii atinge.
In evaluarea importantei unei surse am pornit de la o scara de la 1 la 10, in care scorul 10 a fost dat surselor extrem de importante, iar scorul 1 a fost oferit surselor cu importanta foarte scazuta.

In mod concret scorul a fost atribuit in functie de categoria din care o sursa face parte astfel:

A. Bloguri dupa pozitia in topul Zelist (http://www.zelist.ro/bloguri.html). Aceasta pozitie este calculata in functie de numarul de linkuri din blogosfera (si de importanta acestora) spre un anumit blog, si poate fi echivalata cu gradul de vizibilitate si de incredere de care se bucura un blog.

B. Presa: s-a operat o impartire intre surse de importanta foarte ridicata (de regula sursele cu acoperire nationala), surse de importanta regionala sau de nisa, si agregatoare.

C. Twitter: s-a acordat scoruri (de la 9 la 1) in functie de numarul de followers ai sursei.

D. Comentarii de pe bloguri: au fost oferite punctaje corelate cu scorul blogului pe care sunt facute aceste comentarii

Iata si tabelul de scoruri:

Bloguri - dupa pozitia in topuri Zelist
pozitia 1- 10 : scor 9
pozitia 11- 100 : scor 7
pozitia 101- 500 : scor 6
pozitia 501- 1000 : scor 5
pozitia 1001 - 2000: scor 4
pozitia 2001 - 4000: scor 2
> 4000 : scor 1

Presa online
- site-uri principale: scor 10 (Adevarul, Evenimentul, Cotidianul, Jurnalul, Capital, Mediafax, Business magazin, Ziarul Financiar, Saptamana financiara, Money Express, Realitatea, The Money Channel, Money.ro)
- celelalte (tabloide, gazete, monitoare) au primit scor 7;
- agregatoarele primesc scor 6;

Conturi Twitter, dupa numarul de followers:
peste 2000: scor 9
peste 1000: scor 7
peste 500: scor 6
peste 200: scor 4
peste 100 : scor 3
restul scor 1.

Comentarii, dupa rangul in zelist a blogului unde se comenteaza
mai mare de 20: scor 4
mai mare de 10: scor 3
mai mare de 5: scor 2

Observatie: suntem constienti ca aceasta impartire poate fi amendata in functie de specificul benefiarului si de cel al industriei in care aceasta actioneaza. De aceea, oferim posibilitatea modificariii scorurilor. Aceasta modificare se poate face pentru fiecare item in parte.

De asemenea, daca o sursa este considerata irelevanta, rezultatele produse de ea pot fi in totalitate eliminate, asa cum apare in imaginea de mai jos.