II.
33.
Operatorul poate alege urmatoarele capitole de analiza:
1. Sursele monitorizate: prezinta date statistice despre activitatea blogosferei, a twittosferei si a presei online in perioada de lucru;
2. Rezultate sintetice: prezinta succint numarul de postari referitoare la expresia monitorizata aparute pe fiecare canal media in parte si procentele aferente acestora: bloguri, Twitter, presa online;
3. Comparativ cu perioada anterioara: pornind de la durata perioadei pentru care este realizata analiza, se efectueaza o analiza comparativa pentru aceeasi expresie, insa in 2 perioade de timp diferite: prezenta si anterioara.
4. Date demografice si geografice: prezinta date demografice si geografice ale persoanelor care au scris despre expresia monitorizata.
5. Viewership-ul canalelor media: prezinta numarul estimativ de persoane care au fost expuse mesajului afisat in fiecare canal social media.
6. Evolutie Viewership: prezinta evolutia numarului estimativ de persoane care aufost expuse mesajului afisat in fiecare canal social media din ultima luna.
7. Defalcare pe zile si tipuri de surse ale aparitiilor: prezinta numarul de postari aparute pe fiecare canal media in fiecare zi din perioada de analiza;
8. Analiza concurentei: prezinta evolutia brandului monitorizat in comparatie cu evolutia brandurilor concurente in aceeasi perioada de timp;
9. Analiza de sentiment: este analiza calitativa a postarilor aparute in legatura cu expresia monitorizata. Folosind o scala de masurare a favorabilitati cu 5 trepte, pornind de la “foarte nefavorabil” si pana la “foarte favorabil” se masoara atitudinea fata de expresia monitorizata (fata de un brand, de exemplu), in fiecare post in care a fost mentionata aceasta.
In functie de specificul sursei, de contexul intregului articol in care se face referirea la expresia monitorizata, de flexiunile lingvistice din cadrul respectivului post, operatorul va determina sentimentul general pentru fiecare postare in parte, iar la finalul perioadei de monitorizare se va putea
spune care este sentimentul general fata de expresia monitorizata/ brandul monitorizat, daca atitudinea generala este una pozitiva, negativa sau neutra.
10. Importanta surselor: prezinta distributia surselor care au facut referiri catre expresia monitorizata, in functie de indicele de relevanta Zelist;
11. Subiecte comunicare: prezinta principalele subiecte, teme si contexte in care expresia monitorizata a fost mentionata. Aceasta analiza se realizeaza cu ajutorul tag-urilor.
12. Tabele contingenta demografice/sentiment: prezinta legatura intre urmatoarele variabile: "sex" si "sentiment", "varsta" si "sentiment" si "regiune" si sentiment".
13. Tabel contingenta subiect/sentiment: prezinta numarul mentionarilor foarte favorabile, favorabile, neutre, nefavorabile si foarte nefavorabile pentru fiecare subiect.
14. Analiza istorica: prezinta evolutia (text si grafic) vizibilitatii expresiei monitorizate din ultimul an;
15. Cele mai importante aparitii – prezinta detaliat cele mai importante aparitii.