II.
3.
La ce sunt bune grupurile?
Crearea grupurilor este foarte importanta. Un grup reprezinta o categorie de expresii dintr-un anumit domeniu. Un grup poate fi, de exemplu, o clasa de branduri dintr-o anumita zona de business. Practic, suma tututor brandurilor de detergenti de rufe de pe piata romaneasca poate reprezenta un grup de monitorizare.
Dupa introducerea tuturor brandurilor din categoria detergentilor de rufe din Romania, vor fi raportate numarul TOTAL de articole din presa online, din blogosfera, din twittosfera, de pe Facebook si pe cele mai importante forumuri si vom vedea procentul de vizibilitate al fiecarui brand raportat la numarul total de mentionari pentru grupul respectiv (asemanator conceptului de share of wallet).
De asemenea, grupurile ne pot ajuta sa comparam in cadrul analizelor gradul de vizibilitate pentru intreg grupul. De exemplu, avem introdus un grup denumit dupa un competitor iar ca expresii pentru grupul respectiv principalele sale produse si inca un grup denumit dupa organizatia noastra iar ca expresii principalele noastre produse. Este de preferat sa avem acelasi numar de produse si intr-o parte si in cealalta. Putem compara, de exemplu, in
sectiunea analiza vizibilitatea grupului nostru cu cea a competitorului.
Daca doriti sa stergeti un anumit grup, acest lucru il puteti realiza in pagina “Adaugare expresii”. Pozitionati mouse-ul deasupra numelui grupului pe care doriti sa-l stergeti si efectuati click pe butonul care apare.