Zelist Monitor este un sistem de monitorizare si masurare media. In fiecare saptamana Zelist Monitor analizeaza peste 96.000 de bloguri, peste 90.000 de pagini de Facebook, peste 350.000 de conturi de Twitter, 8.000 de publicatii online si 70 din cele mai importante forumuri pentru a-ti da posibilitatea de a indentifica in timp real principalele discutii create in jurul brandurilor care te intereseaza.
Incepand de astazi, 13.04.2011, in cadrul sectiunii Grafice, am adaugat un nou grafic care imparte impactul din punct de vedere vizual in functie de surse. Astfel, este mult mai usor sa ne dam seama ce mediu influenteaza cel mai mult.
Am utilizat ca exemplu expresia “Lipton” iar perioada de test este de 30 de zile. Conform primului grafic, mentiunile in presa si pe twitter totalizeaza 64.5% iar blogurile si Facebook 32.5%
Impactul insa, definit ca o aproximare a numarului de cititori potentiali ai unui mesaj, calculat relationat la numarul total de fani al paginii/paginilor respective, este mult mai mare in cazul Facebook datorita gradului mare de interactiune care a rezultat in urma postarii mesajului, asa cum rezulta din graficul 2.