Platforma Zelist Monitor poate fi utila atat corporatiilor si agentiilor de comunicare cu multe branduri in portofoliu avand necesitati complexe de monitorizare (conturi multiuseri, numar mare de expresii, filtrari avansate, posibilitati de export si integrare cu alte aplicatii etc.), dar si sectorului de intreprinderi mici si mijlocii sau start-up-urilor.
Incepand de astazi, 13.04.2011, in cadrul sectiunii Grafice, am adaugat un nou grafic care imparte impactul din punct de vedere vizual in functie de surse. Astfel, este mult mai usor sa ne dam seama ce mediu influenteaza cel mai mult.
Am utilizat ca exemplu expresia “Lipton” iar perioada de test este de 30 de zile. Conform primului grafic, mentiunile in presa si pe twitter totalizeaza 64.5% iar blogurile si Facebook 32.5%
Impactul insa, definit ca o aproximare a numarului de cititori potentiali ai unui mesaj, calculat relationat la numarul total de fani al paginii/paginilor respective, este mult mai mare in cazul Facebook datorita gradului mare de interactiune care a rezultat in urma postarii mesajului, asa cum rezulta din graficul 2.