FEATURES

Platforma Zelist Monitor poate fi utila atat corporatiilor si agentiilor de comunicare cu multe branduri in portofoliu avand necesitati complexe de monitorizare (conturi multiuseri, numar mare de expresii, filtrari avansate, posibilitati de export si integrare cu alte aplicatii etc.), dar si sectorului de intreprinderi mici si mijlocii sau start-up-urilor.

Project overview
II. DESCRIERE INTERFATA
Descriere prima pagina - Expresii Monitorizate
1
Care este fluxul de lucru in Zelist Monitor?
2
La ce sunt bune grupurile?
3
Cum introduc expresiile pentru monitorizare?
4
Cum se introduc expresiile - cu diacritice sau fara?
5
Expresiile introduse pot fi modificate?
6
Cum se deosebesc expresiile introduse in functie de modul de monitorizare?
7
Cum primesc rezultatele monitorizarii?
8
Statistici de ordin demografic si geografic
9
Ce este Viewership-ul?
10
Ce este Viewershipul estimat al unei aparitii?
11
Cum se calculeaza Viewership-ul (Estimat) al unei aparitii?
12
Cum se determina traficul mediu estimat pe diverse bloguri din Zelist care nu apar in Trafic.ro?
13
Cum este reprezentat grafic Viewershipul (Estimat)?
14
Ce este impactul mentiunii?
15
Cum se calculeaza Viewership-ul canalelor social media ?
16
Ce reprezinta importanta sursei si cum se calculeaza?
17
Ce este relevanta unei mentiuni si cum o poti schimba?
18
Ce reprezinta sentimentul?
19
Cum pot utiliza tag-urile?
20
Tagcloud: radiografia brandului in social media
21
Filtrarea aparitiilor
22
Marcare multipla in filtrarea aparitiilor
23
Rezultatele filtrate pot fi exportate
24
Articolele favorite pot fi trimise prin e-mail
25
Ce gasim in cadrul submeniului Influente?
26
Listele custom
27
Facilitatea Alerte + Sumar zilnic, saptamanal
28
Cum setez alertele in limba engleza?
29
Prezentarea analizelor automate
30
Customizarea grafica a analizelor automate
31
Cum adaug o analiza in limba engleza?
32
Sectiunile analizelor automate
33
Modalitati de exportare a continutului si utilizarea acestuia cu alte aplicatii
34
Modalitati de preluare a continutului in mod direct in alte aplicatii
35
Lucrul colaborativ si conturile de sub-user
36
Sistem de task management
37
Ce este Social Media Campaigns Monitor?
38
Alerte In Social Media Campaigns Monitor
39
Social Media Insights
40
.roBlogs Index, .roTwitter Index, .roFacebookIndex, .roPresa_online Index
41
II.
3.

La ce sunt bune grupurile?


Crearea grupurilor este foarte importanta. Un grup reprezinta o categorie de expresii dintr-un anumit domeniu. Un grup poate fi, de exemplu, o clasa de branduri dintr-o anumita zona de business. Practic, suma tututor brandurilor de detergenti de rufe de pe piata romaneasca poate reprezenta un grup de monitorizare.

Dupa introducerea tuturor brandurilor din categoria detergentilor de rufe din Romania, vor fi raportate numarul TOTAL de articole din presa online, din blogosfera, din twittosfera, de pe Facebook si pe cele mai importante forumuri si vom vedea procentul de vizibilitate al fiecarui brand raportat la numarul total de mentionari pentru grupul respectiv (asemanator conceptului de share of wallet).

De asemenea, grupurile ne pot ajuta sa comparam in cadrul analizelor gradul de vizibilitate pentru intreg grupul. De exemplu, avem introdus un grup denumit dupa un competitor iar ca expresii pentru grupul respectiv principalele sale produse si inca un grup denumit dupa organizatia noastra iar ca expresii principalele noastre produse. Este de preferat sa avem acelasi numar de produse si intr-o parte si in cealalta. Putem compara, de exemplu, in
sectiunea analiza vizibilitatea grupului nostru cu cea a competitorului.

Daca doriti sa stergeti un anumit grup, acest lucru il puteti realiza in pagina “Adaugare expresii”. Pozitionati mouse-ul deasupra numelui grupului pe care doriti sa-l stergeti si efectuati click pe butonul care apare.