Platforma Zelist Monitor poate fi utila atat corporatiilor si agentiilor de comunicare cu multe branduri in portofoliu avand necesitati complexe de monitorizare (conturi multiuseri, numar mare de expresii, filtrari avansate, posibilitati de export si integrare cu alte aplicatii etc.), dar si sectorului de intreprinderi mici si mijlocii sau start-up-urilor.
Pentru ca astazi este Black Friday, Zelist Monitor a adaugat, celor peste 300 000 de surse online monitorizate, doua noi categorii de surse, si anume Instagram si Foursquare, incercand sa imbunatateasca privirea de ansamblu pe care o au brandurile asupra activitatii lor din online. Drept bonus, aceste surse vor fi oferite clientilor zilnic, nu doar astazi ;)
Depasind din punct de vedere al numarului de utilizatori activi blogurile sau conturile de Twitter, cele doua platforme au avantajul de a fi foarte usor de utilizat si atrag multi utilizatori in fiecare luna.
Poti face check-in sau posta o poza din aproape orice loc in care esti: o cafenea, un parc, un aeroport, de acasa, de la birou sau cand gasesti situatii inedite. Pe langa utilitate, in cazul Foursquare, de a gasi locatii sau in cazul Instagram de a posta ceva de interes, cele doua platforme indeplinesc si o nevoie umana, nevoia de atentie din partea prietenilor, devenind astfel un fel de "joc virtual al atentiei".
In infograficul atasat, puteti gasi mai multe detalii despre conturile romanesti de Instagram sau Foursquare. Cateva cifre si informatii semnificative sunt urmatoarele:
O poza face cat o mie de cuvinte
Monitorizarea aparitiilor de pe cele doua platforme faciliteaza analiza mentionarilor care se pot transforma in probleme de imagine si ajuta la gestionarea acestora inca din faza incipienta. O poza pe Instagram sau o serie de comentarii negative la adresa unei locatii se pot transforma intr-o criza de imagine sau pot aduce pierderi financiare daca nu se intervine in timp util. Pentru acest motiv, consideram ca este important pentru companii si branduri sa monitorizeze si aceste canale de comunicare ce aduc informatii semnificative la strategia de comunicare, tinand cont de activitatea de pe acestea.
Pentru clientii si colaboratorii Zelist Monitor, testarea acestor module se realizeaza in mod gratuit timp de trei luni de zile, urmand ca dupa aceasta perioada, sa fie perceput un tarif modic.