Platforma Zelist Monitor poate fi utila atat corporatiilor si agentiilor de comunicare cu multe branduri in portofoliu avand necesitati complexe de monitorizare (conturi multiuseri, numar mare de expresii, filtrari avansate, posibilitati de export si integrare cu alte aplicatii etc.), dar si sectorului de intreprinderi mici si mijlocii sau start-up-urilor.
La Zelist Monitor am adaugat doua update-uri:
- compararea unui grup de expresii cu alt grup de expresii din punct de vedere al numarului total de aparitii, al viewership-ului si realizarea unui share of voice.
De exemplu, poate fi comparat grupul expresiilor brandurilor de care va ocupati cu un grup care contine expresiile utilizate pentru monitorizarea competitorilor.
- realizare share of voice ale expresiilor din cadrul unui grup.
Ambele optiuni pot fi comparate pentru o perioada predefinita de 7 zile, 30 zile, 365 zile si pot fi selectate toate sursele monitorizate sau doar anumite surse.
Cele doua optiuni sunt disponibile in cadrul meniului Comparator, sectiunile Comparator grupuri si Share of voice.