Cum au mixat brandurile de bere diferite tematici / valori in comunicarea din Facebook? Care dintre aceste valori au avut efect asupra numarului de Likes si Share.
Top Stiri din Presa si din Blogosfera: Iata care au fost stirile pe care romanii le-au citit si le-au distribuit cel mai mult, in ultima saptamana.
Sunt interesati romanii de subiectul NFT? Google Trends spune ca da, dar ce spun datele din Zelist Monitor?
Iata care au fost tematicile si tipurile de continut cu cel mai ridicat nivel de interactiune.
Top Stiri din presa si din blogosfera. Te invitam sa afli care au fost cele mai viralizate subiecte din aceasta perioada.
Care sunt principalele valori / tematici pe care brandurile de bere le-au comunicat fanilor pe Facebok? Si unde s-au folosit cele mai multe cuvinte pozitive? Te invitam pe blogul Zelist pentru a afla toate detaliile
Care au fost cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook, in luna mai 2021? Iti prezentam 30 de categorii de branduri, fiecare cuprizand principalii jucatori din domeniu.
Ne-am intrebat cum se aseza brandurile de bere pe o harta imaginara, desenata in functie de valorile pe care ele le-au insuflat fanilor in postarile din Facebook. Iata ce am aflat.
Vizibilitatea in social media a aplicatiei WhatsApp a inregistrat o crestere de 24%, comparativ cu anul precedent. Cu siguranta, criza de imagine din ianuarie a determinat aceasta crestere. Afla mai multe detalii din analiza Zelist Monitor.
Monitorizarea Industriei de PR: Iata stirile din #comunicare din aceasta perioada: proiectele si recomandarile agentiilor.