Care sunt principalele valori / tematici pe care brandurile de bere le-au comunicat fanilor pe Facebok? Si unde s-au folosit cele mai multe cuvinte pozitive? Te invitam pe blogul Zelist pentru a afla toate detaliile
Monitorizarea industriei de PR: Iata proiectele si brandurile despre care agentiile de PR au scris pe Facebook in aceasta perioada.
✔ Windows 11 – Microsoft a lansat noul sistem de operare ✔ S-a lansat o noua criptomoneda romaneasca: LANC ✔ Carrefour lansează o nouă platformă media și de retail ✔ Caroli Foods a lansat noua gamă de mâncăruri gata preparate Maestro ✔ Ypsilon e-scooter este noua trotinetă electrică Lancia ✔ Pantofi sport de la Puma inspirați de Ferrari SF90 Stradale. Costă 450 de dolari ✔ Zeci de mii de joburi, disponibile în turism. Platformă de ocupare a forței de muncă, lansată de Organizația Mondială a Turismului
Care au fost cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook, in luna mai 2021? Iti prezentam 30 de categorii de branduri, fiecare cuprizand principalii jucatori din domeniu.
Iata care au fost cele mai discutate subiecte din presa si blogosfera, in ultima saptamana. Top stiri.
Monitorizarea Industriei PR: Foarte multe stiri pozitive s-au publicat in aceasta perioada! Daca doresti sa le citesti, te invitam pe blogul Zelist.
Ne-am intrebat cum se aseza brandurile de bere pe o harta imaginara, desenata in functie de valorile pe care ele le-au insuflat fanilor in postarile din Facebook. Iata ce am aflat.
Top Stiri: Iata care au fost cele mai viralizate subiecte din presa si blogosfera, in ultima saptamana. Sa vedem ce anume a mai citit si share-uit lumea.
Vizibilitatea in social media a aplicatiei WhatsApp a inregistrat o crestere de 24%, comparativ cu anul precedent. Cu siguranta, criza de imagine din ianuarie a determinat aceasta crestere. Afla mai multe detalii din analiza Zelist Monitor.
Monitorizarea Industriei de PR: Iata stirile din #comunicare din aceasta perioada: proiectele si recomandarile agentiilor.