Topul celor mai viralizate stiri din social media reprezinta un proiect comun Refresh.ro si Zelist Monitor.
Forbes publica astazi o analiza despre impactul urias pe care l-a avut stirea de condamnare a lui Dan Voiculescu in social media.
IQads a publicat topul lunii iulie 2014 pentru segmentul auto. Acesta cuprinde informatii despre evolutia vizibilitatii sectorului auto in aceasta perioada, dar si topul celor mai populare postari pe Facebook.
IQads a publicat topul lunii iulie 2014 cuprinzand informatii despre vizibilitatea sectorului IT&C in aceasta perioada, dar si topul celor mai populare postari pe Facebook
Va prezentam cateva lucruri interesante care s-au petrecut in social media in perioada 31 iulie - 06 august 2014.
Va prezentam un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna iunie 2014.
Va prezentam analiza vizibilitatii principalelor 41 de branduri de bere din Romania. Topuri pe categorii de produs si insighturi socio-demografice. Perioada destudiu: 1 iunie 2013 – 25 iunie 2014
Va prezentam un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna mai 2014.
Conform unei noi analize realizate de Rogalski Grigoriu Public Relations, increderea romanilor in laptele din comert a scazut in urma mediatizarii intensive si comunicarii precare pe tema laptelui suspectat de contaminare cu aflatoxină