IQads a publicat topul lunii august 2014 pentru segmentul IT&C si Electro Retail.
Zelist Monitor, la solicitarea revistei „Forbes Romania”, a realizat un studiu ce arata numarul de mentionari ale brandurilor de bere pe internet in perioada 1 ianuarie 2013 – 30 iunie 2014
Refresh.ro publica topul celor mai vizibile magazine online din Romania in luna august 2014, in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale.
Va prezentam un scurt overview al situatiei conturilor Instagram in luna august 2014.
Infograficul dedicat analizei de vizibilitate a medicamentelor OTC in social media romaneasca.
Analiza prezinta vizibilitatea medicamentelor OTC in social media romaneasca. S-au masurat 170 de branduri de medicamente OTC si 47 de producatori
Va prezentam un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna iulie 2014. Alaturat se prezinta si evolutia indicatorilor.
Va prezentam un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna iunie 2014.
Va prezentam analiza vizibilitatii principalelor 41 de branduri de bere din Romania. Topuri pe categorii de produs si insighturi socio-demografice. Perioada destudiu: 1 iunie 2013 – 25 iunie 2014
Conform unei noi analize realizate de Rogalski Grigoriu Public Relations, increderea romanilor in laptele din comert a scazut in urma mediatizarii intensive si comunicarii precare pe tema laptelui suspectat de contaminare cu aflatoxină