Ne bucuram sa iti prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile
Refresh.ro si Zelist Monitor prezinta topul celor mai vizibile magazine online din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale, in luna septembrie 2015. Cifrele de mai jos reprezinta numarul de aparitii, numarul de surse si viewership-u
Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna septembrie 2015.
Zelist Monitor iti prezinta o noua analiza de monitorizare, de aceasta data vizand festivalurile de muzica din Romania, in 2015
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul pe luna septembrie ’15 acopera 24 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.
In analiza de monitorizare au fost introduse principalele retele private de sanatate, prezente in clasamentul Forbes “Topul retelelor de clinici private de sanatate in 2014”. Perioada de analiza a fost 01 ianuarie – 31 august 2015.
Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna august 2015.
Zelist Monitor a aratat care au fost cei mai vizibili jucatori de pe piata berii in social media romaneasca, intre 1 ianuarie si 31 august.
In analiza de monitorizare au fost introduse principalele case de avocatura, prezente in directorul juridic international, Legal 500 din 2014, dar si in alte clasamente de specialitate din Romania. Perioada de analiza a fost 1 ianuarie 2015 – 31 august 2015.
Seria analizelor Zelist Monitor despre viralizarea in .ro a ajuns la capitolul 5. Ramanem in zona continutului multimedia si vedem care au fost cele mai populare fotografii si clipuri pe Instagram, in perioada 1 ianuarie – 31 mai 2015.