Storytelling – cum se scrie despre acest subiect in social media

social media, Zelist Research Add comments

Storytelling – scadere de 22% fata de anul precedent

In ultimul an, numarul mentionarilor despre storytelling a fost de 10.551, cu 22% mai mic decat a fost inregistrat in anul precedent (13.453 de mentionari).

Din graficul alaturat, se observa ca mentionarile au fost publicate mai unitar in prima parte a anului, iar in a doua parte au variat mai mult (F = 0.087894, df = 5, p-value = 0.01734).

Instagram  – canalul cu cele mai multe mentionari

Graficul distributiei mentionarilor pe diferitele canele social media arata faptul ca Instagram este cel mai prolific canal pentru storytelling. Aparitiile Storytelling din Instagram reprezinta aproape jumatate (47%) din totalul mentionarilor.

Acest fapt se explica deoarece actiunea de a publica o fotografie care spune o poveste este considerata de utilizatorii Instagram un storytelling. Posibil un deziderat al postarii fiecarei imagini este acela de a spune o poveste.

Storytelling-ul este prezent pe Facebook (22%) si in presa online (16%) unde este utilizat cu conotatia de tehnica de comunicare,  tehnica de psihoterapie, mod de dezvoltare personala, cursuri, tool in parenting, joburi, trend in digital si in marketing.

In ultimul an, s-au publicat in medie pe luna cate 403 referiri la storytelling pe Instagram, 187 de pe Facebook si 135 in presa.

Storytelling – Word-cloud

Din wordcloud-ul alaturat se observa ca “storytelling” a fost cel mai des mentionat alaturi de cuvintele : ateliere, business, digital, educatie, music, photography, povesti, visual, writing.

Top 10 Influencers pe Instagram:

Top 10 Influencers pe Facebook:

Top 10 Influencers in Presa online:

 

Comments are closed.