Oct 27
Semnalizarea articolelor publicitare – Situatia din ultimul an
social media, Zelist Research Add commentsIn ultimul an, in social media din Romania au fost publicate 55.213 articole care au fost marcate drept articole publicitare/advertoriale, cu 33% mai mult decat in anul precedent.
In perioada 21 – 27 septembrie 2020, evolutia mentionarilor a inregistrat o crestere semnificativa, dubla fata de crestrile inregistrate anterior (3292 de aparitii). Multe din aceste aparitii reprezinta marcarea articolelor cu publicitate electorala, dar si campania de promovare a mastilor de protectie
Cele mai multe articole semnalizate au aparut in presa (40%), agregatoare (30%), Facebook (21%).
Selectie din ultimele advertoriale publicate in social media:
- Idei pentru o sufragerie mica – cum sa decorati un living compact dar confortabil
- Momente care merita sarbatorite cu o sticla de sampanie!
- (P) Is work from home difficult? Try the Work from Hotel alternative in Bucharest
- Twinkle Star lanseaza Campania pentru Donare De Plasma “2020-2021 will power: SHARE the LIGHT within!” (P)
- (P) Contorul inteligent, element care sta la baza dezvoltarii mobilitatii electrice
- (P) Work from home – realitatea zilelor noastre. Masatto propune echilibrul intre munca si relaxare
- (P) Fum in casa? Cosul tau de fum are nevoie de un upgrade profesional!