Feb 01
Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (21 – 27 ianuarie 2021).
Lansari, campanii, stiri:
- ACT PR: Grosu Art Studio lanseaza raportul de tendinte ale anului 2021 in industria restaurantelor
- BuzzStore: Ti-e dor de iesirile in oras sau de intalnirile romantice? Asta nu inseamna ca nu poti sa savurezi momente speciale petrecute acasa. Alege sa te bucuri de o cina romantica sau chiar sa pregatesti reteta preferata. Si indiferent ce alegi sa gatesti, poti uita de grija vaselor. Afla cum in noua campanie BUZZStore
- Caracteristic PR:
- White Image: comunicarea se schimba de la mesajul: “cumpara acum” catre un mesaj mai empatic fata de client
- Listarea MAM Bricolaj la Bursa de Valori Bucuresti a debutat cu un record: actiunea cu cea mai mare valoare a tranzactiilor in prima zi
- Vitacom Electronics face bilantul pentru 2020 si anunta pentru 2021 pregatirea unui nou centru logistic la Cluj
- Orange Valley, producator local de produse pe baza de catina, isi propune pentru 2021 dublarea cifrei de afaceri pana la 300.000 de euro
- Afla cum poti incepe o cariera in domeniul IT de la Iuliana Anton, fondatoarea Wantsome
- Conan PR: Nestlé a investit peste 320 milioane de euro in NESCAFÉ Plan
- Creative Business Management:
- Cursuri Creative: Agricultura bio si competentele digitale, cele mai cautate programe de formare profesionala in 2020
- Ela Craciun publica topul celor mai vizualizate postari despre parenting: mancare, educatie si relatii
- EnTourage Communications:
- 5 alimente pentru o sanatate mai buna si un plus de savoare naturala
- Cosmetice cu SPF care nu trebuie sa lipseasca din rutina de ingrijire
- First PR Agency:
- ViewSonic a lansat noi monitoare si video-proiectoare
- Axis Communications anunta trendurile din domeniul securitatii
- Axis Communications dezvolta tehnologie care sustine si completeaza resursa umana din domeniul securitatii
- Golin:
- Decathlon este numit partener oficial NBA
- LEGO® VIDIYO™ – prima platforma de creare de continut unde cei mici devin proprii regizori, scenaristi si producatori
- Pentru al cincilea an consecutiv, Lidl obtine certificarea Top Employer si inregistreaza cele mai bune performante la categoriile leadership si sustenabilitate
- LEGO® NINJAGO® sarbatoreste cea de a 10-a aniversare
- Farmec anunta cresteri semnificative in 2020 pentru magazinul online
- GOYA PR:
- Romanii au cumparat de 3 ori mai multe ATV-uri si motociclete in pandemie cu ajutorul solutiei de finantare TBIPay
- Genesis Property: 36% dintre angajati cred ca isi vor relua activitatea la birou in 2021, impreuna cu intreaga echipa. Biroul viitorului – mai multa siguranta, mai putina rutina si o platforma pentru manifestari creative
- Avocado, platforma integrata de dezvoltare profesionala si personala, devine accesibila utilizatorilor BestJobs direct din contul de utilizator
- Tailent si Aliant vor sa “angajeze” roboti software inteligenti in toate companiile mici si mijlocii din România care au nevoie sa elimine procese repetitive si ineficiente
- Graffiti PR: E in regula sa-ti fie frica. Din frica ne protejam. Acesta e mesajul pe care il transmitem prin spotul tv, campania online și platforma Cdelacontrol, dezvoltate impreuna cu Roche. Ne adresam persoanelor care au primit diagnosticul de cancer, pentru ca ei sa transforme frica in curaj si sa mearga la medic. Sau chiar sa se simta in control. Intra pe www.cdelacontrol.ro sau recomanda site-ul unei persoane care lupta împotriva cancerului
- Headsome Communication: Prima carte in care copiii si adolescentii din Bucuresti rescriu legendele orasului
- Market Insiders: Aplicatia educationala de feedback Teleskop, sau despre cum micsoram elefantul din scolile noastre
- MSLGROUP The Pracice:
- Naked PR: “Oamenii nu mai vor sa vada doar imagini frumoase in social media, vor sa profite de orice moment pe care il au pentru a retine informatii noi, pentru a invata lucruri care i-ar putea ajuta in vreun fel, iar asta nu tine intotdeauna de calitatea imaginilor video sau foto, ci de greutatea informatiilor, a lectiilor si a povestilor pe care le prezentam. Vino la cursul meu si vei afla cum te poate ajuta comunicarea pe Instagram pe tine sau afacerea ta.” (Iulia Ionescu, jurnalist & blogger)
- Natural Public Relations: Cea mai activa/mare/priceputa/de succes scoala de tango argentinian din Romania implineste azi 15 ani de activitate neintrerupta si lanseaza pentru pasionatii din intreaga lume Tango HOME – metoda hibrida de invatare a tangoului
- Ogilvy PR: Ogilvy Romania semneaza campania de lansare a brandului Dr.Max pe piata locala
- Oxygen PR: Chiar daca nu suntem la birou, stam zilnic de vorba cu colegii. Iar uneori punem si pe site ce am discutat, ca acest scurt interviu despre social media in 2021 cu Bogdan, Head of Social Media
- Pi2PR:
- Ema Hafner, Wiener Privatklinik: “Mesajul nostru pentru pacientii romani este sa nu amane gestionarea sanatatii din cauza pandemiei”
- Martina Huemann, WU Executive Academy: Arta managementului digital al proiectelor
- PiArt Vision: Dumitru Budrala: “Cand faci ceva cu placere, cu bucurie, nu conteaza ploile, ninsorile, frigul. Esti in concediu”
- Plus Communication: Cum functioneaza auto-motivarea?
- RanEvents Comm: Despre redeschiderea cinematografelor. Cu optimism si zambet. Ceea ce stim este ca in acest an sunt anuntate numeroase blockbustere si iubitorii de cinema nu vor fi dezamagiti
- Rogalski Damaschin Public Relations:
- Fondurile de pensii private au depasit cu bine contextul pandemic din 2020
- O promisiune in plus din partea CEZ Romania si o campanie care ne reaminteste cat de natural este sa avem grija unii de altii
- Russenart Communications: 120 de locuri de munca si 60 de firme noi au fost create in judetele Iasi, Bacau, Botosani, Neamt, Suceava si Vaslui, in cadrul proiectului A.C.C.E.S. – Antreprenoriat, Consiliere si Consultanta pentru o Economie Sustenabila, derulat in perioada 16 ianuarie 2018 – 15 ianuarie 2021 in Regiunea Nord-Est de Centrul Diecezan Caritas Iasi si coordonat de Radu Gelu Onisoru, Manager de proiect si Director formare profesionala si fonduri europene.
- Seven Media:
- Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour, in ZF: “Avem vaccin, campanie de vaccinare, macar in teorie lucrurile ar trebui sa arate mai bine ca anul trecut”
- Capricii si Delicii, pentru momentele cand foamea iti distrage atentia de la taskurile zilei
- In iulie 2020, am participat la un press trip Cocktail Holidays in minunata insula Santorini. Ne-am indragostit la prima vedere si am vrea sa revenim cat mai curand, mai ales cand vedem super oferte Early Booking
- Total PR:
- Solaris va livra 25 de troleibuze la Brasov
- Portalul de e-Guvernare Regista, disponibil în limbile minoritatilor nationale
- foodpanda va livra rapid produse de la Farmaciile Help Net
- Cristi Nechita-Rotta, Director General Rottaprint: “Aceasta criza a intarit si mai mult legaturile cu clientii si furnizorii”
- Sergiu Biris lanseaza o platforma de cursuri destinate fondatorilor romani de startup-uri
- Castorul de plus Titi a strans peste 230.000 de lei pentru copiii nevoiasi, de la 30.000 de romani de bine
- EIT Health recomanda sase startupuri de medtech pe care sa le urmaresti in 2021
- Travel Communication:
- La finalul anului 2020 romanii au preferat destinatiile exotice in detrimentul destinatiilor europene
- KLM Royal Dutch Airlines anunta masuri sporite de siguranta pentru zborurile sale
- Tudor Communication:
- Aproape 1500 de romani au ajuns in Maldive in luna ianuarie, tara noastra fiind responsabila astfel pentru 5% din numarul total al turistilor sositi in Maldive la inceputul acestui an
- Gargara si spalaturile nazale cu sare si-au dovedit eficienta impotriva infectiilor respiratorii de sezon, potrivit studiilor din Marea Britanie, Japonia si SUA. Constantin Pascu, inventatorul aparatelor Salin, a explicat cum functioneaza sarea pentru sanatatea aparatului respirator
- Compania de origine croata AGRIVI, specializata in dezvoltarea de solutii software pentru domeniul agriculturii, are in plan sa isi extinda anul acesta operatiunile de pe piata romaneasca si sa atraga cat mai multi fermieri in portofoliul de clienti
- Instant Factoring, primul fintech romanesc care ofera servicii de factoring online, a inregistrat cresterea cu 90% a volumului de finantari oferite, de la 40 milioane de lei in 2019 la 77 milioane de lei in 2020
- Fivekeep, platforma dezvoltata de antreprenorul Mihai Rizan si adresata companiilor mici si mijlocii, prin care pot fi identificate aptitudinile comportamentale ale candidatilor sprijina revolutia digitala din domeniul recrutarii de personal
- White PR: 3 tehnici de scriere SEO care vor schimba locul site-ului tau pe Google
- Infinit Agency: Stefanini Infinit a identificat cea mai buna oportunitate de lansare pentru noile produse Cif Disinfect & Shine
- Mercury360: Betfair face fiecare meci legendar intr-o noua campanie de imagine
- Parenting Ads preia, in exclusivitate, vanzarile de publicitate pentru copilul.ro
- RCS-RDS: Digi Mobil da startul campaniei “Cel mai tare in portare”
- Sunshine Digital: Mega Image lanseaza proiectul “Portia de educatie a gustului, cu mega distractie” alaturi de Sunshine Digital
- ThinkDigital: Oveit, compania care a adus in Romania conceptul Live Stream Shopping, deschide impreuna cu SeedBlink o runda de finantare de tip SAFE
- UPGRADE 100: UPGRADE 100 ti-a pregatit 6 ore intensive, in 18 februarie incepand de la ora 8:30 AM: exclusiv despre produsele din ecosistemul Facebook
Statistici, topuri, trenduri:
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 18 – 24 ianuarie 2021?
- IAA School: The Future 100 Wunderman Thompson Intelligence report 2021
-
Lansari de produse si servicii in ultima saptamana – Selectie
- Educatia financiara – cum se discuta despre acest subiect in social media
- “Link in primul comentariu” – Crestere de 6 ori in decembrie fata de octombrie 2020
Interviuri, opinii:
- Mihai Andrei: Marea provocare este forta de munca. Tehnonogia s-a imbinat destul de mult cu publicitatea si este nevoie de oameni care sa inteleaga ecosistemele
- Adrian Apostol & Adrian Ichim: Este o schimbare de paradigma fortata, este adevarat, dar ireversibila, care va accelera cresterea pietei digitale la nivel global
- Toni Baghiu: Romania recenta e un caz aparte de lipsa de planificare urbana si kitch generalizat si va fi foarte greu sa modificam aceasta stare de lucruri
- Petre Barbu: Vreau sa scap, sa vad cum va fi lumea după pandemie. Curiozitate sau rugaciune?
- Ana-Maria Calita: Primele show-uri au fost inspaimantatoare, cand nu iti iese, sentimentul e apasator, doare
- Ximena Cilibiu: Incepand cu 2021 vom afla de fapt ceea ce inseamna digital transformation
- Flaviu Cicirean: Evenimentele online vor fi o obisnuita si cred ca vor ramane aici pentru totdeauna
- Alexandra Dimitriu: Romanii pot fi numiti cu siguranta cetateni ai lumii digitale, iar numarul celor care adopta ultimele tendinte creste in fiecare an
- Elena Dionisie: Majoritatea candidatilor isi doresc joburi unde sa poata lucra de acasa; sunt putini cei care isi mai doresc programul de lucru obisnuit din perioada anterioara
- Lavinia Falcan: Pentru mine culoarea e totul, la prima mea expozitie internationala la New York am fost desemnata “The Queen of Color”
- Irina Focsa: Auzisem multe povesti “de speriat” si deja aveam mixed feelings despre ce inseamna publicitatea. Ma bucur ca am avut curajul sa trec peste ele
- Ivona Gal: Anul trecut nu a facut decat sa ne deschida mai mult apetitul de business, planning si evolutie
- Omid si Ilinca Ghannadi: Legatura cu natura este una dintre cele mai mari nevoi de acum ale clientilor. Sunt mai generosi in ceea ce priveste traiul lor
- Oana Petroff si Mihai Visan: Romania a incheiat anul cu un volum total de publicitate la nivelul lui 2019, cea mai buna evolutie dintre tarile UE
- Vlad Popovici: 2021 va fi un an despre re-cunoasterea consumatorului si focus pe sustenabilitate, marketing automation si continut premium
- Catalin Rusu: Hibridizarea modului de lucru e marea miza post-pandemie, iar dozajul, marele semn de intrebare. Ce pastram din noul normal, ce eliminam, ce scalam
- Florentina Surel: Desenul m-a invatat ca avem nevoie, cu cat avansam tehnologic, sa simtim ceva uman in ceea ce facem
- Silvia Teodorescu: Ne pregatim pentru momentul in care comunicarea va consta doar in imagine si sunet, iar acest moment va veni mai repede decat ne asteptam
- Alexia Udriste – Olteanu: E o confuzie des intalnita, anume ca trebuie musai sa ai un stil, ca trebuie musai sa fii recognoscibil sau in voga
Evenimente, conferinte:
- Scoala de Iarna GPeC: 4-28 Februarie 2021. Pana pe 3 februarie, beneficiati de 50 euro discount prin oferta Early Bird
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor