Saptamana in Social Media – 18 – 24 martie 2021

social media, Zelist Research Add comments

Bine te-am regasit,

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (18 – 24 martie 2021).

Lansari, campanii, stiri:

  • Anamaria Onisei, Communication Consultant: Actrita Anamaria Marinca este invitata lui Octavian Saiu intr-o noua editie a “Anotimpurilor dialogului despre teatru” difuzata chiar de Ziua Mondiala a Teatrului
  • Atelier Fain: Vestea proasta: O sa mori // Vestea buna: poti sa traiesti pana atunci – Campanie Alex&Co pentru … sicrie
  • BuzzStore: Descopera, in editiile de primavara BUZZbox Premium si Deluxe, Musli cu Goji Bio de la Sano Vita
  • Caracteristic PR:
    • SARTO bespoke lanseaza Unlimited, costumul proiectat sa fie confortabil si 100% adaptat stilului de viata activ
    • “Sunt un om caruia ii place sa construiasca. Imi place sa invat continuu, sa evoluez si sa ma autodepasesc” – Raluca Ganea, Marketing Manager SMSO
    • Povestea Pofta Focului: business-ul iesean care iti aduce si in online zacusca patimasa cu hribi, gogosari criminali sau sosul brun dulce
  • dakommunication: Inca trei artisti se alatura proiectului We’re Here, care in primul an de existenta vorbeste despre diversitate, inclusiv a temelor, tehnicilor si expresiei artistice, fara frica, fara rusine.
  • EnTourage CommunicationsSalinoterapia – terapia minune pentru tine si copilul tau, chiar in inima capitalei
  • First PR Agency:
    • Brother anunta lansarea imprimantelor InkBenefit Plus 2021
    • ATEN prezinta tendintele in domeniul digitalizarii institutiilor guvernamentale
  • Galeriu & Partners:
    • In luna femeii, alaturi de clientul nostru Loncolor am pregatit cateva zeci de martisoare speciale: kit-uri personalizate de vopsit acasa pe care le-am trimis fetelor si femeilor din presa si mediul online. Am adaugat si un element surpriza care sa le reaminteasca de ingredientul unic al gamei Loncolor Expert HempStyle pentru un par de vis-permis, stralucitor si rezistent: extract de canepa in forma pretioasa de bijuterie.
    • Casa de Monede lanseaza o medalie comemorativa cu ocazia a 200 de ani de la Revolutia din 1821, condusa de Tudor Vladimirescu
  • Goya PR:
    • Prima cladire industriala din lume certificata cu IMMUNE Building Standard™: Fabrica si sediul designerului britanic de solutii de iluminat FUTURE Designs
    • Colliers: Pandemia a validat teoria “un oras, un parc de retail”, care probabil va domina prima parte a acestui deceniu
    • Genesis Property: La un an de pandemie, aproape 55% dintre angajati lucreaza partial sau exclusiv de la birou. 4 din 10 spun ca sunt multumiti de actualul mod de lucru
  • Golin:
    • Roxana Diba este noul Managing Director Golin Romania
    • Electrolux a prezentat solutiile pentru o bucatarie sustenabila in cadrul evenimentului Future Sustainable Kitchen
    • Mastercard lanseaza campania “Tine mingea in joc!” si aduce baschetul mai aproape de fanii acestui sport si de publicul larg
    • Sphera Franchise Group anunta inaugurarea primului restaurant KFC din orasul Sfantu Gheorghe, Covasna
    • Sprijin pentru IMM-uri: Mastercard lanseaza “Pachetul pentru Digitalizarea Afacerii tale”
  • June CommunicationsE-Bebe live, targul virtual dedicat familiilor si copiilor din Romania are loc pe 23-25 Aprilie
  • McCann PR: Indexul de Parenting realizat la initiativa Nestlé este primul studiu global care are scopul de a intelege universul complex al parintilor. Presiunea a fost identificata drept problema majora universala care afecteaza parintii in prezent, indiferent de zona geografica.
  • Media Pozitiv: Platformele de evenimente online au devenit un superbusiness.
  • MKORCooperativa de Energie a strans 1 milion de lei de la membrii cooperatori pentru a intra pe piata
  • MSLGROUP The Practice:
    • Galaxy A52, A52 5G si A72 fac inovatia accesibila tuturor
    • Galaxy Buds Pro sunt potrivite si pentru oamenii cu deficiente de auz, arata studiile
    • Samsung lanseaza noua gama de monitoare High-Resolution 2021
    • Peste jumatate dintre persoanele cu diabet care au raspuns la un sondaj declara ca le este greu sau foarte greu sa vorbeasca cu cei apropiati despre hipoglicemie
  • Natural Public Relations recomanda articolul “G4Media lanseaza Economedia, noul site de business si economie
  • OMA Vision: Prezentarea programului Festivalului International George Enescu pentru presa de limba germana
  • Oxygen PRJerry’s Pizza devine partener pentru educatie si sustine Asociatia EduBuzz printr-o serie de actiuni dedicate
  • Pandorra Style:
  • Plus Communication: Cultura acceptarii neconditionate
  • PR Beta: Lansam, impreuna cu CCIAT, o serie de workshop-uri menite sa te invete sa descoperi potentialul maxim al afacerii tale si profitul pe care il poti genera din mediul online.
  • RanEvents CommKIK Romania a deschis la Suceava magazinul cu numarul 55. Calitatea germana sigur va fi pe placul moldovenilor, iar limba germana va fi mai usor de invatat.
  • Rogalski Damaschin Public Relations:
    • Ideile inovatoare de business au, de azi, un loc unde pot fi accelerate: Startup Studio by Factory.  Daca ai o idee de afaceri dar nu stii de unde sa incepi, press si apoi intra aici: www.raiffeisenfactory.ro
    • Agricola trateaza cresterea si ingrijirea pasarilor cu alternative naturale: 100% fara antibiotice
  • Russenart Communications: Absolventi certificati in cadrul proiectului Frumoss coordonat de Radu Onisoru
  • Seven Media:
    • Grupul estonian Tavex, lider de piata in Europa de Nord, a investit 2,5 milioane de euro in operatiunile din Romania si vrea sa se extinda in continuare
    • Incă o cursa charter lansata de Cocktail Holidays pentru zona Craiovei, de data aceasta cu destinatia Chania, Insula Creta
    • Daca tot s-a prelungit vacanta scolara de primavara, cei mici se pot bucura si de vizite educative la Dino Park cu ofertele Happy Tour
  • Smart Point PRAsociatia Storyscapes lanseaza proiectul FRAGILE, un serial web despre vulnerabilitate
  • The Public Advisors:
    • Brio® lanseaza testele de antrenament pentru Bac si Evaluare Nationala la Limba Romana si Matematica
    • H Tudor Arghezi 21 este al doilea proiect de birouri dezvoltat de Hagag Development Europe pe piata locala, iar investitia va depasi 4 milioane EUR.
    • P3 Logistic Parks: Pandemia generata de COVID-19 accelereaza revolutia comertului electronic si dezvoltarea segmentului de logistica
  • Total PR:
    • Studiu: 60% dintre angajati considera ca pandemia a accelerat digitalizarea institutiei in care lucreaza
    • Care este adevarul despre bauturile sanatoase si care sunt miturile? Este foarte important de stiut ca un suc adevarat sanatos si proaspat este facut din legume si fructe, fara nimic altceva in plus, avand un termen de valabilitate de 3-4 zile si fiind presat la rece
    • CEO in anul Zoom
    • Captain Bean isi extinde reteaua de cafenele si cauta spatii
  • Travel Communication: Vesti bune: Toate motivele sa faci planuri de vacanta
  • Tudor Communication:
    • Romanii au devenit mai generosi in pandemie: Donatiile catre cazurile umanitare s-au triplat in ultimul an
    • Solicitarile pentru un sejur intr-una dintre statiunile de la malul Marii Rosii au crescut de la inceputul anului de peste 10 ori fata de aceeasi perioada din 2019, astfel incat Karpaten Turism lanseaza, in premiera, un charter dedicat croazierelor pe Nil
    • Antreprenorul Mihai Rizan, fondatorul FiveKeep, a investit 250.000 euro pentru a facilita procesul de selectie a candidatilor potriviti prin intermediul primului asistent virtual de recrutare din Romania.
    • Munca de acasa a adus beneficii, dar si riscuri pentru angajati si angajatori. Razvan Chiru, Managing Partner Eurofin Consult, a explicat pentru Wall Street care sunt cele mai mari pericole in aceasta perioada si cum pot fi prevenite.
  • United:
    • Agroland deschide doua noi magazine MEGA, cu o investitie cumulata de 400.000 euro
    • Aegon Romania prelungeste perioada de acoperire pentru riscurile asociate COVID-19 si in S1 2021
    • Portland Trust a obtinut certificarea internatională WELL Health-Safety, pentru Expo Business Park
  • White PR: Primul eveniment cu distantare sociala Lansarea tratamentului dermatologic non-invaziv Dermalinfusion
  • Zacke PR: LibFest, maraton pentru iubitorii de carte – 130 de lansari si dialoguri cu autorii momentului. Programul complet al targului de carte organizat de Libris.ro
  • Andra Records: Premiera: podcastul “Acasa la Maruta” simultan in “Trending” cu primele 2 episoade
  • CAP: Sportul de performanta fara imagistica precisa e ca marketingul fara agentie de publicitate
  • Cohn & Jansen: Noua Dacia Logan e aici. Impreuna cu o campanie despre impact, reinventare si contemporan, semnata de Cohn & Jansen
  • cv30: Chill Pack: Branduri de top contribuie la starea de bine a profesionistilor din peste 120 de companii
  • FCB Bucharest: Philips Avent a dat o voce comunitatii sale in 2021, alaturi de FCB
  • GroupM: GroupM isi pastreaza pozitia de lider pe segmentul de new business pe o piata locala cu 121 de licitatii active in 2020
  • Heist Industries: Takeaway.com va fi partener oficial al UEFA Champions League
  • Interactions: Castiga un masterclass de organizare a promotiilor cu Promotiful
  • Local Design Circle: Poluare vizuala, politici publice, ora empatic. Rolul designului grafic in spatiul public
  • MullenLowe: Sezatoare si cantec – noul serial Lidl si Mullen Romania spune povestea producatorilor gamei de produse romanesti Camara noastra, pe ritmuri de balade si cu efecte vizuale 3D
  • RCS-RDS: Rubrica noua, marca Digi FM: Orasul Fericit, cu Doru Oprisan
  • Zile si Nopti: #Podcast: Chanel No. 5, o poveste de 100 de ani
  • CNDB: Asculta CoreoManiacii OST – de Vlaicu Golcea: un album de muzica electronica, inspirat de un spectacol CNDB

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Andreea Apostoliu & Codrin Badescu: Omul Z este o fiinta hipercognitiva, un digital native si un cameleon care nu vrea sa se limiteze la un singur fel de a fi
  • Miruna Antonescu: Sunt generatia cu 3 parinti, mama, tata si Internetul
  • Lavinia Balulescu: Mi-e dor de momentele cand ne uitam mai multi la un serial. De exemplu, in copilarie, cand toti copiii de pe strada mea se uitau la Dosarele X
  • Petre Barbu: Cartofi sau teatru? Supravietuire pana la animalizare sau risc greu de calculat, asta-i dilema noastra in pandemie
  • Oana Bratila: Am cautat sa lucrez accesorii care transmit emotie, iubire, conexiune, empatie
  • Silvian Centiu: Formarea continua in marketingul modern este la fel de importanta ca hrana de zi cu zi.
  • Delia Corniciuc: Consumatorul si comunitatile au devenit tot mai atente la impactul pe care un brand il are asupra mediului inconjurator
  • Andrei Cornea: Fiecare lingura este unica. Asta este frumusetea. Cand un obiect devine al tau si tu il folosesti, devine parte din tine
  • Andrei Enoiu: Este usor sa te indragostesti de viziunea initiala, dar extrem de important sa te mentii flexibil si sa lasi spatiu mental la sugestii si discutii
  • Iunia Gurgu: Au cele mai mari sanse la educatie de pana acum, sunt vocali si sustin cauzele in care cred. Evident, nu isi pot imagina viata inainte de Smartphone
  • Paul Negoescu: Producatorii de film independent ajung sa fie izolati intr-un domeniu care se pretindea a fi liberalizat si democratic
  • Iosif Oprescu: Antreprenori, construiti branduri!
  • Dragos Vasile: Acum nu mai e nicio problema daca ai facut un film prost. Dupa ce nu merge in absolut niciun festival, ti-l cumpara Netflix
  • Szidónia & Zsolt Szénási: Ne place sa lucram in atelier, fiecare in coltul lui preferat, iar in timpul creatiei ne insotesc muzica buna si cateii sau pisicile
  • Alexandra Tudose: Aici este visul meu, sa imi transform atat propriile ilustratii, cat si ale altor artisti, in broderii si obiecte

Evenimente, conferinte:

Comments are closed.