Saptamana in Social Media – 13 – 19 august 2020

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (13 – 19 august 2020).

Lansari, campanii, stiri:

  • Adrenallina Media: In weekend a avut loc inca o editie de succes Plogging pentru Romania! Editia 3 a debutat cu actiunea de la Cernica, unde am reusit sa strangem, cu ajutorul voluntarilor, 2 tone de gunoaie si 1,5 tone de plastic! Le multumim tuturor si va asteptam la urmatoarele actiuni, de la Constanta (12-13 septembrie) si Busteni (19-20 septembrie)
  • Anamaria Onisei, Communication Consultant:
    • Malmkrog“, cea mai recenta productie a regizorului Cristi Puiu, inchide Festivalului de Film Anonimul in aceasta seara in cadrul unei proiectii speciale
    • Silviu Purcarete la 70 de ani | O intalnire-eveniment cu celebrul regizor roman la Anotimpurile dialogului despre teatru cu Octavian Saiu, transmisa de la Teatrelli, in varianta online
    • Premiera unei noi productii Teatrelli, Nebunul, o lectura-performance dupa romanul celebrului calugar-scriitor Savatie Bastovoi se joaca la final de Undercloud
  • BuzzStore: Dragi albinute, campania Perwoll Renew & Blossom a fost prelungita, asa ca va puteti bucura mai mult timp de testarea detergentului si impartasi cu noi parerile voastre! Intre timp, va invitam sa vizionati un video realizat de una dintre BUZZeritele participante in campanie, Gabriela Radulescu Petcu si asteptam, in continuare, si video-urile voastre pe suport@buzzstore.ro, pentru a le promova si pe canalul nostru de Youtube!
  • Caracteristic PR: In contextul pandemiei atat consumatorii, cat si business-urile s-au adaptat pentru a achizitiona, respectiv comercializa online produse si servicii. “Acestia isi vor pastra noile obiceiuri”, considera Steffen Heringhaus, CEO Five elements digital. Conform evaluarii acestuia, impactul acestei schimbari va fi semnificativ pe termen lung. Intr-un interviu pentru Ziarul Financiar, acesta a realizat o analiza a ultimelor luni si a explicat cum campaniile de SEO si performance marketing pot veni in sprijinul business-urilor care doresc sa creasca in online
  • Cheil Centrade a obtinut o mentiune acordata de ADC Romania
  • Creative Business ManagementLaboratoruldesosete, prima afacere romaneasca premiata pentru inovatie in China
  • Daescu Bortun Olteanu: British American Tabacoo lanseaza editia limitata go Hyper Nativ
  • DC CommunicationFirst Bank – Primul care face diferenta
  • Diana Seceleanu PR: Ce inseamna managerierea unei echipe de motociclism viteza prin ochii Team BMR EXE Software, care povesteste intr-un interviu
  • First PR Agency: Parteneriat strategic ATEN – COS pentru solutii integrate de proiectare si amenajare spatii de birouri
  • Golin:
    • Filmul Culoarea rodiei, votat unul dintre cele mai bune filme din toate timpurile, va fi proiectat pe 20 august, la CINEVARA
    • Topul 100 Mindcraft Stories al celor mai bune filme SF din istorie
    • José Mourinho, Edwin Van Der Sar si Marcel Desailly dezvaluie cum o minge poate fi inceputul a ceva de nepretuit, in cadrul unor interviuri exclusive pentru Mastercard
    • Serviciile de tip abonament Electronic Arts devin EA Play
    • Lidl continua investitiile in educatie si in formarea cadrelor didactice prin sustinerea programului Teach for Romania, pentru al patrulea an consecutiv
    • EA SPORTS UFC 4 a fost lansat global. Jucatorii pot concura pe Playstation® 4 și Xbox One pentru titlul de campion absolut
    • HISTORY transmite, in exclusivitate, primul sezon al serialului-documentar “Constructii fantoma”
    • Lidl lanseaza noua colectie Stikeez Happy Home, impreuna cu primul filtru pentru Instagram sub forma unui joc animat
  • Media Pozitiv: De 15 ani lucram cu #360Revolution. Ne bucuram sa vedem ca aduc, la randul lor, o contributie semnificativa la tot efortul industriilor de #comunicare si #entertainment pentru a gasi noi modalitati de a sta conectati unii cu altii, de a avea acces la informatii, educatie si distractie. In ordinea asta, da?
  • MSLGROUP The Pracice:
    • Membrii grupului de Facebook ”Club Tefal Romania” sunt cu inimile alaturi de organizatorii festivalului La Tomatina
    • Reteaua PENNY. ajunge la 264 de magazine
    • Catalogul Ikea este aici
    • Analiza OLX. Munca din “biroul de acasa”, evolutia joburilor remote si recrutarea la distanta: pandemia a transformat piata fortei de munca
    • L’Oréal Romania, prin brandul La Roche-Posay, lanseaza o platforma digitala de educare privind riscurile expunerii la soare si importanta folosirii produselor de protectie solara
  • Natural Public Relations: Cum au reusit patru copii nevazatori “sa vada” pasarile din Crang
  • Ogilvy PRFiecare imbratisare va face mai puternici
  • Oxygen PR: BETANO primeste distinctie internationala pentru Inovatie in Joc Responsabil
  • Pandorra Style: Cand vine vorba de garderoba trebuie sa arati COOL, indiferent de sezon. E un ”must have” pentru tine deoarece este semnatura ta, asa ca te pregatesti din timp.
  • PiArt Vision: 
    • Astra Film Festival are loc in acest an in doua reprize: AFF Outdoor (4-13 septembrie) si AFF Online (16-25 octombrie)
    • Regizorul Andrei Chiriac filmeaza o trilogie romaneasca in stil hollywoodian (Egregora: Comoara pierduta)
  • PRbeta: Influencer marketing sau celebrity endorsement? Aceasta e intrebarea
  • RanEvents Comm: Peste 150 de specii de fluturi vii la AFI Cotroceni
  • Rogalski Damaschin Public Relations primeste multumiri din partea Habitat for Humanity Romania pentru sprijinul acordat in proiectul “Case pentru toti romanii”
  • Seven Media:
    • Ana Smadeanu, despre initiativa #turismulneuneste a Cocktail Holidays: “Cred ca-i bine sa luam pulsul economiei in zilele astea, mai ales ca in zona agentiilor de turism (si adaugam aici si zona de comunicare), autoritatile nu au facut prea multe lucruri
    • Reduceri de pana la 547 de euro pentru cei care isi fac vacanta in Grecia. Dan Goicea, CEO Cocktail Holidays: “Am vrut sa venim in sprijinul turistilor care trebuie sa suporte cheltuieli suplimentare, impuse de efectuarea testului COVID inainte de a pleca in vacanta
    • Influencerii au intrat in universul Nutriensa unde au descoperit trucul pentru picioare sanatoase si frumoase – crema tonica Fluxiv, produsa de Antibiotice Iasi
  • The Public AdvisorsRepMeter – un instrument inovator de masurare a reputatiei brandurilor
  • Travel Communication:
  • Tudor Communiation:
    • Respectarea masurilor de protectie este esentiala pentru a tine sub control pandemia de coronavirus, iar controalele autoritatilor au scos la iveala numeroase abateri. Daniel Milicescu, expert in Siguranta si Sanatatea Muncii a explicat la ProTV ce trebuie facut pentru ca normele să fie cat mai clare si mai usor de respectat
    • Invitatii Danielei Palade Teodorescu la 2Value Talks au fost antreprenorii din domeniile financiar si administrativ, intr-o discutie despre impactul tehnologiei in perioada crizei sanitare provocate de pandemia de coronavirus
    • Printarea 3D a inceput să prinda teren din ce in ce mai mult si in Romania. Yannick Bastian un antreprenor jumatate neamt, jumatate francez, a pus in 2014 bazele Formwerk Romania, o companie de vanzare si distributie echipamente 3D, iar pandemia l-a determinat sa-si adapteze cu succes business-ul, pentru a se pune in slujba societatii
  • Tuio: Tuio este noua agentie de brand a Starbucks Romania
  • UnitedAegon Romania: 55% dintre romani sunt interesati sa incheie o asigurare de viata, in contextul generat de pandemie
  • Zacke PR:
    • Libris.ro, despre cresterea vanzarilor de carte de dezvoltare personala
    • Acvatic Bebe Club ofera lectii de educatie acvatica gratuite, pe plaja din Mamaia, pentru constientizarea si reducerea riscului de inec la copii mici
    • Carmen Dumitru, Fondator Acvatic Bebe Club, despre curajul de a investi in pandemie si antreprenoriat
    • Unul dintre angajatii Adobe Romania, alaturi de un grup extern, a pornit o initiativa de fabricare si livrare de viziere destinate personalului medical

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Petre Barbu: Prea multe cifre pentru un om speriat. Cum am ajuns sa deschid radioul si televizorul cu teama
  • Roxana Ciuchilan: Inainte de pandemie ajunsesem sa avem un obicei destul de nesanatos. Calatoream foarte mult, foarte des, foarte… pe repede inainte
  • Oana Chirila, HerculaneProject: Ne dorim sa cream un precedent pentru regenerarea urbana a statiunilor balneare cu un specific aparte
  • Dragos Constantin: E important sa surprinzi ce e dincolo de zambetul pe care il afiseaza subiectul
  • Vlad Cupsa: Gandesc ca un fotojurnalist, dar compun si incadrez ca un minimalist convins
  • Andrei Ganja alearga 2000 de km in 90 de zile: Intr-un maraton, mai mult depinde de creier decat de picioare
  • Florin Gilcanu, vanatorul de furtuni: A fost dragoste la primul fulger
  • Calin Ilea: Incerc pe cat posibil sa spun adevarul prin fotografiile pe care le fac
  • Dan Mesaros: Am invatat ca trebuie sa te adaptezi, nu sa profiti de o criza ca sa iti cresti business-ul
  • Monica si Mihai Miculescu: Am vazut ca oamenilor le place sa nu fie deranjati. Le plac linistea si izolarea. Si in plus, contactul cu “vechiul”
  • #PovesteaMea. Laura Moisiu, Graffiti PR: Viata in agentie nu e un drum lin, e unul cu serpentine
  • Seian Scorobete: Autohton, dar si international, mi se pare ca se valorifica exagerat hit-urile de sezon
  • Geta Ungureanu: Turismul romanesc post izolare si in plina pandemie este atipic, dar atat de necesar

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.