Mar 23
Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (12 -18 martie 2020).
Lansari, campanii, stiri:
- Adrenallina, Sports PR & more: Grija fata de oameni si echipe in perioada asta: un infografic foarte util de la NeuroMindfulness Institute, Europe
- BDR Associates: Catalina Rousseau: I see more effort put by the agencies in creativity, innovation and strategic thinking
- Business Strategy review via LEGO® SERIOUS PLAY® si solutii digitale de comunicare
- Caracteristic PR:
- UGIR propune autoritatilor un pachet de masuri pentru sprijinirea companiilor in contextul pandemiei COVID-19
- Cat si cum se mai poate creste intr-o piata ce sta sub semnul nelipsitei pungi cu multe (alte) pungi?
- IT Generation. Razvan Rughinis, cofondator: Programul de preaccelerare Innovation Labs vrea sa puna programatorii intr-un context in care dragostea de tehnologie sa se transforme in ceva palpabil pentru un client
- Ghid de supravietuire pentru afacerile din Romania: cum putem evita criza de dupa pandemia provocata de COVID-19
- Centrade Cheil recomanda articolul “5 lucruri bune care se intampla acum. ”In China am invatat ca e sanatos sa vad jī-ul din orice wéi”
- Craft Interactive: 5 tactici SEO simple pentru industria HoReCa
- Confident.Communications: Dr. Marina Dumitras – Chirurg, medic primar chirugie generala, doctor in stiinte medicale, competenta ecografie generala, la A7TV despre miturile legate de simptomele apendicitei, metode de tratament, dar si apendicita pe parcursul unei sarcini
- DDB Romania castiga locul 1 in doua luni consecutive in topul ADC
- DC Communication: Tot lucrand zilele acestea cu informatiile privind masurile de protectie necesare, ne dam seama ca, fiind cumva simple si naturale, la un moment dat ajungem sa le ignoram din nou. Pana si inaltii oficiali par sa se comporte asa. Am pus aici regulile de baza, minimale, bazate pe recomandarile oficiale -ca nu strica sa fie repetate. Si iar repetate
- EnTourage Communications: Ne focusam pe oportunitati in aceasta perioada, iar una dintre ele este lectura. Avem, in aceste zile, mai mult timp pentru aceasta activitate. Daca sunteti dornici sa aflati noi titluri de carti despre marketing/social media/crisis management/CSR, in fiecare zi vom posta aici un titlu din biblioteca noastra. Titlu 1: The SAGE Handbook of Social Media Research Methods
- Free Communication: Dragii nostri, Ne adaptam noilor realitati create de pandemia de coronavirus. Incepand din data de 13 martie lucram de acasa si comunicam, intre noi si cu voi, exclusiv prin mijloace digitale, pana cand situatia va permite revenirea la o comunicare normala. Am luat masuri de acces si sigurata care ne vor permite sa asiguram continuitate pentru majoritatea serviciilor si suntem in legatura stransa cu partenerii nostri globali din PRGN (www.prgn.com) iar impreuna cu ei evaluam situatia, gandim lucruri noi si ne mobilizam resursele pentru a veni cu servicii de comunicare si consultanta adaptate noului context intern si international
- Galeriu & Partners: Dezinformarea poate fi la fel de grava sau chiar mai grava decat virusul. Sa ne raporta la surse oficiale si sa ne ferim de fake news. Stay safe!
- Golin:
- “Comori salvate” este un nou serial documentar transmis in exclusivitate la HISTORY
- Groupama Asigurari a decis sa acopere, in mod exceptional, riscurile asociate virusului COVID-19
- Fundatia Globalworth doneaza 200.000 de euro pentru a ajuta in lupta impotriva COVID-19
- Mastercard se alatura Asociatiei Daruieste Viata in lupta impotriva COVID-19, cu o donatie de 100.000 euro
- Crime + Investigation transmite serialul experiment “60 de zile dupa gratii”
- Fundatia Bill & Melinda Gates, Wellcome si Mastercard se aliaza impotriva COVID-19
- Graffiti PR distribuie mesajul OMV Petrom/ Tara lui Andrei: In aceste momente dificile, solidaritatea si responsabilitatea sunt cruciale pentru sanatatea noastra si a celor dragi, iar mai mult ca oricand, personalul medical si sistemul sanitar au nevoie de noi toti, pentru ca ei sa poata lupta eficient. Crucea Rosie Romana este in colaborare permanenta cu autoritatile si ofera ajutor logistic, uman si material in lupta contra pandemiei COVID-19, OMV Petrom a ales sa sprijine initiativa, cu suma de 1 milion de euro. #sepoate
- Hueman: Ziua Femeii, celebrata de Hueman Advertising si Monte Banato
- Make Sense PR: Ne-am alaturat initiativei lui Dorin Boerescu (CEO, 2Performant) si a Ilincai Paun (CEO, EA – The Entrepreneurship Academy) de a uni nevoile concrete ale sistemului medical de stat in lupta cu Covid-19, cu solutiile pe care le putem aduna sau crea noi, mediul de business, si ne dorim sa afle si sa contribuie cat mai multa lume aici: https://entreprenation.ro. Ne adresam catre doua targeturi: • manageri de spitale, specialisti DSP, oameni din Ministerul Sanatatii si oricine se afla acum in prima linie de lupta. De la ei vrem sa stim ce le trebuie ca sa poata fi mai eficienti si mai rapizi; oameni din companii din toate domeniile si de toate dimensiunile. De la ei vrem sa stim ce resurse au disponibile. Orice mod in care poti spune mai departe despre aceasta actiune este un ajutor foarte important si iti multumim!
- McCann PR distribuie mesajul Qreator: Maia Morgenstern, Amalia Enache, parintele Francisc Dobos, Andi Moisescu, Horia Tecau si Marius Manole au un mesaj important pentru tine. Nu uita ca, in aceasta perioada solidaritatea e la fel de importanta ca spalatul pe maini. Spitalele au nevoie de ajutorul nostru. Poti face o donatie de 2 euro daca trimiti SMS cu textul IMPREUNA la 8826 sau poti face o donatie mai mare pe www.daruiesteviata.ro
- Media Pozitiv: Oferim gratuit consultanta online managementului companiilor care intampina dificultati sau blocaje de comunicare din cauza pandemiei #COVID19: cum si ce vorbim cu angajatii, cum pastram unitatea echipei si motivam oamenii mai departe, cum si ce comunicam cu partenerii si furnizorii, cum ne intregram in efortul general de combatere/reducere a efectelor pandemiei si altele. Tot ce trebuie sa faceti este sa ne trimiteti un mesaj privat aici sau un email la office@mediapozitiv.com
- MSLGROUP The Pracice: Samsung o anunta pe Monica Jitariuc, Co-Managing Director MSL GROUP The Practice in juriul celei de-a treia editii #Changeneers
- Naked PR recomanda articolul “Arta de a trai in vremuri de criza“
- Natural Public Relations: Stiri oficiale despre CoVid-19 in Romania
- Ogilvy PR: Morarita si Ogilvy Romania au pregatit si anul acesta Pachet pentru Mama
- OMA Vision recomanda lista muzeelor europene care pot fi vizitate online
- Oxygen PR: Arctic impreuna cu Discovery Romania dezvaluie tehnologia de ultima generatie din fabrica viitorului de la Ulmi
- PiArt Vision: Zilele acestea ar trebui sa ne preocupe, in primul rand, sanatatea. Curierii (DPD Romania) sunt pe teren si fac livrari la foc continuu. Pentru a se proteja si pentru a ne proteja, poarta manusi si masti de protectie. Iata cateva sfaturi de care firma de curierat DPD Romania ne roaga sa tinem cont atunci cand curierul ajunge la usa noastra: sa folosim masca si manusi atunci cand il intampinam, sa platim cu cardul, online sau la curier, sa ne spalam pe maini cu apa si sapun, dupa preluarea coletului. DPD Romania asigura ca depozitarea si transportul coletelor se desfasoara in conditii de maxima siguranta, dar este intelept sa luam, fiecare dintre noi, toate masurile de precautie
- Premium Communication: Q&A: interviu cu Sorana Savu, Premium Communication
- PRSteps: Clientii bancii isi pot deschide conturi 100% online la CEC Bank, din tara sau din strainatate
- RanEvents Comm:
- AFI Cotroceni si AFI Ploiesti anunta schimbarea programului
- Schimbarile ecologice au atins aproape toate domeniile de afaceri. In industria modei, de asemenea, au aparut solutii noi pentru a crea cele necesare de zi cu zi – haine si accesorii. Acum o saptamana #Reserved a lansat intr-un cadru restrans linia Eco Aware, cu produse confectionate din bumbac organic si poliester reciclat. Comandati online pe www.reserved.com si puteti purta produse 100% eco
- Despre 8 ani de Cupio in revista OK! Magazine Romania. Viitorul este creat de antreprenorii curajosi si pasionati, care adopta noile tehnologii, folosesc creativitatea ca diferentiator de business si au impact la nivel local, regional si global
- Russenart Communications: Cum afecteaza COVID-19 industria ospitalitatii si a organizarii de evenimente
- Seven Media:
- Fabrica de drojdie Pakmaya si-a triplat comenzile in ultimele doua saptamani
- Echipa Seven Media sustine recomandarile de distantare sociala si work from home
- The Public Advisors:
- In aceste momente dificile, in care capacitatea de a reactiona prompt cu personal medical bine pregatit care are la indemana echipamente si materiale necesare actului medical sunt vitale iar Asociatia ZI de BINE trage un semnal de alarma. Impreuna am strans pana acum peste 50.000 de euro. Sms cu sms. Donatie cu donatie. Aproape 11.000 de sms-uri
- La noi in agentie avem proiecte cu Myths Busters autohtoni. Este vorba despre Corina-Aurelia Zugravu, membru fondator al Centrul de Studii despre Bere, Sanatate si Nutritie. Ea a demonstrat stiintific faptul ca nu exista “burta de bere”. Alaturi de doua colege din mediul academic a realizat si publicat studiul stiintific privind efectele consumului moderat de bere asupra obezitatii. Concluzia care ne ajuta sa construim cu usurinta un super subiect de comunicat de presa: “Consumul de bere nu este asociat cu o prevalenta mai mare a obezitatii abdominale”
- Dezvoltatorul imobiliar israelian Hagag isi extinde portofoliul si cumpara o cladire din centrul Bucurestiului cu 9 milioane de euro
- Total PR: De ce a semnat Romania o scrisoare comuna cu UK pentru transfer de date
- Travel Communication:
- Sa invatam de la ei. Israelul ne da lectii cum sa combatem coronavirusul
- Studiu TravelMinit.ro: Cum va schimba Coronavirusul turismul romanesc?
- Ce se intampla cu cursele Air France catre SUA dupa 14 martie 2020?
- Tudor Communiation:
- Ghid de criza: Comunicarea in vreme de coronavirus
- Gestionarea afacerilor de la distanta, prin intermediul softurilor performante este noul trend in business, iar beneficiile pentru companii se vad rapid, mai ales acum, in timpul epidemiei de coronavirus
- Lucrul de acasa a inlocuit in aceasta perioada viata de birou din corporatii, moment ideal pentru angajati sa-rasfoiasca ”Glasvand – 35 de ore din viata unui copil mare”, o carte-manifest care reinstaureaza din temelii valorile umane ale oricarui profesionist, in momente de criza identitara profesionala si personala
- Pe timpul starii de urgenta, cea mai buna solutie pentru domeniile care pot functiona remote este sa mute totul online, inclusiv intreg procesul de recutare. Alice Donosa, HR District, a explicat care este impactul epidemiei de coronavirus in domeniul recrutarii
- United:
- Aegon Romania a decis ca in perioada 16 – 31 martie sa functioneze in sistemul de munca de la domiciliu
- Aegon Romania a achizitionat doua izolete pentru uzul ISU Cluj, in lupta cu noul coronavirus
- Zake PR:
- Toata echipa Adobe Romania lucreaza de acasa, iar angajatii primesc un buget de 250$ pentru echipamente office pentru acasa
- Workspace Studio: Cum sa iti creezi un spatiu de lucru ergonomic acasa
- Biz a lansat BizRemote, o sectiune special dedicata companiilor
- Asociatia Producatorilor de Filme Publicitare: Adresa catre clienti cu privire la situatia generala datorata Pandemiei Covid 19
- Champaigns: Zilnic pe Instagram Hervis Romania, timp de 30 de zile, 2 antrenori profesionisti antreneaza comunitatea Hervis si nu numai – HervisHomeWorkout incepe astazi
- DeMoga Music: Zadi lanseaza “Heartless Man”, cea de-a doua piesa de pe EP-ul “The Year I Met Myself”
- Exploratist: Future Workforce & Coronavirus: 7 exemple de comunicare interna de la Exploratist si Staffbase
- Longshot: It’s a longshot, but what isn’t?
- Mercury360: #PovestiCuCioccoLatte dupa schi, o activare de brand Dr. Oetker, dezvoltata de Mercury360
- Stage Expert: Solutii Evenimente ONLINE. Solutii digitale pentru probleme actuale
- W Talent Management Hub: MIMI – prima vloggerita din Romania cu 1 milion de urmaritori pe Instagram
Statistici, topuri, trenduri:
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 09 – 15 martie 2020?
- Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna februarie 2020
- Cele mai vizibile Agentii Digitale/ Interactive in online si pe Facebook in luna februarie 2020
- Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna februarie 2020
- Top 3 ADC prezinta primele lucrari castigatoare ale anului 2020
- Carturesti inchide pe termen nedefinit majoritatea librariilor din Bucuresti si din tara si suspenda platile catre furnizori
- Agentiile in vremea coronavirusului: Work from home. Siguranta oamenilor e pe primul loc
- Scurt ghid de gestionare a COVID -19 in companii
Interviuri, opinii:
- Petre Barbu: Taci!
- Mihaela Bourceanu: Mi-ar placea sa apara eforturi comune ale brandurilor de a dezvolta societatea si nu doar business-ul propriu
- Horatiu Ioani, neurochirurg & antreprenor: Medicul nu este o instanta suprema care dicteaza, ci un partener pe o cale uneori anevoioasa
- Roxana Ionescu: Vremea micro si mid influencerilor care sunt doar influenceri se apropie de sfarsit
- Ana Iorga, de la medicina la neuromarketing: Am inceput in subsolul casei. Aveam 25 de ani, eram sofer, secretara, faceam new business
- Maria Sarivan: Epidemiile releva adevarul despre societatile pe care le lovesc
- Robert Tache: Pentru mine radioul a fost intotdeauna emotie
- Jan Teulingkx: Diferenta dintre brandurile care inteleg si cele care se indoiesc va creste mai repede ca niciodata
- Tereza Tranakas: Brandurile sunt in standby si comunica cu multa grija in aceasta perioada
- Bogdan Tomoiaga: Ne concentram pe comunicarea interna si de criza
- Ioana Zamfir si Andrei Balan: Trebuie sa dibuim canalele alternative de social cat mai rapid si sa trecem la treaba
Evenimente, conferinte:
- Universum Events: Cum sa supravietuiesti in plina criza ca organizator de evenimente: Virtual Events, solutie marca UNIVERSUM
- Universum Events: Continua pregatirile pentru cea de-a cincea editie Bucharest Tech Week
- CNDB sustine initiativele care fac apel pentru o strategie culturala incluziva de forta majora
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor