Saptamana in Social Media – 11 – 17 martie 2021

social media, Zelist Research Add comments

Bine te-am regasit,

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (11 – 17 martie 2021).

Lansari, campanii, stiri:

  • B&B Collection: In luna femeilor, Kultho – Forever Diamonds lanseaza campania “Sarbatorim Femeile Remarcabile!”
  • BDR AssociatesSuperbrands Romania la ceas aniversar: editia cu numarul 10 pentru Romania a demarat
  • BuzzStore: Iti doresti sa fii un parinte echilibrat si sa le oferi celor mici gustari apetisante, dar fara coloranti, conservanti sau arome adaugate? Pionier in Europa in fabricarea produselor bio, Bjorg Romania se angajeaza de peste 25 de ani sa promoveze Bio-nutritia: alimente ecologice din ingrediente selectionate si asociate pentru calitatile lor nutritionale: fara conservati, coloranti, arome adaugate, ulei de palmier.
  • Caracteristic PR aniverseaza 6 ani. La multi ani!
    • Recomandari Optimized: care sunt cele mai bune platforme pentru promovare online in Romania
    • Integrisoft Solutions incheie 2020 cu o cifra de afaceri de peste 3,5 milioane de euro si planifica pentru 2021 consolidarea prezentei in piata
    • Alte 39 de echipe se alatura programului de accelerare Innovation Labs 2021 in Bucuresti si Sibiu
    • Reteaua de florarii Magnolia pregateste extinderea internationala pentru 2022. Magnolia a ajuns la 18 magazine in 2020 si vizeaza trei puncte noi anul acesta
    • Sarto bespoke a raportat dublarea comenzilor online de produse ready to wear
  • Chapter4Raluca Ene: Comunicarea este meseria in care schimbarea este in firea lucrurilor, iar adaptarea rapida cea mai buna strategie de dezvoltare
  • Conan PRFundatia Regala Margareta a Romaniei a ajutat 9.061 de seniori prin Fondul pentru Varstnici in perioada COVID19
  • Confident.Communications recomanda cartea scrisa de Cristian China Birta, “Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia?”
  • dakommunication: S-au deschis inscrierile pentru premiile #NataliPrize. Daca esti jurnalist care acopera una din temele inechitate, eradicarea saraciei, dezvoltare sustenabila, mediu, biodiversitate, actiune pentru mediu, digitalizare, locuri de munca si angajare, educatie si dezvoltare de competente, migratie, sanatate, pace, democratie si drepturile omului, te poti inscrie pana pe 18 aprilie ora 23:59 CET
  • DC Communication: 1 an in plus de utilizare pentru telefoanele mobile, laptop-uri sau tablete ar insemna si o reducere anuala a emisiilor de carbon cu echivalentul a 4 milioane de tone. Ajutam astfel si mediul si bugetul. E doar una dintre informatiile oferite de campania initiata de European Commission – “Viitorul tau. Alegerea ta” – ce promoveaza teme legate de siguranta pe internet, protectia datelor, alfabetizarea financiara si consum sustenabil.
  • Diana Seceleanu PR:
    • Viitorul e in cloud. O industrie de 371 de miliarde de dolari la un clic distanta, in viziunea EXE Software
    • Care sunt tendintele in tehnologie si mobile, care vor contura 2021, aflam din rubrica Zoom powered by Vodafone
    • Cei care vor o cariera de IT in Romania e bine sa stie despre cele cinci tehnologii, care vor contura viitorul
  • EnTourage Communications:
    • Impreuna cu echipa partenerului nostru, ibis Styles Bucharest City Center, am scris despre calatorii in 2021
    • Meriti confort sporit, fie ca lucrezi de acasa, fie ca ai revenit la birou. Iti dezvaluim 3 tipuri de scaune pentru birou, pe care le gasesti pe site-ul partenerului nostru https://topscaune.ro, alaturi de multe alte modele.
  • First PR Agency:  ELKO Romania diversifica gama de produse smart wearables cu noi modele de ceasuri inteligente Amazfit
  • Galeriu & Partners: Peste 10.000 de paleti capacitate totala de stocare pentru AECTRA Plastics, dupa lansarea celui mare depozit de polimeri tehnici din Romania
  • Golin:
    • Sprijin pentru IMM-uri: Mastercard lanseaza “Pachetul pentru Digitalizarea Afacerii tale”
    • Farmec modernizeaza gama AslaMed si lanseaza un nou produs
    • REHAU, investitie de 10 milioane de euro la Sibiu
    • Pepsi Romania isi da intalnire cu fanii in cel mai exclusivist club din oras – Clubhouse
    • Se lanseaza Samsung Music Galaxy Thursday pentru iubitorii de muzica din toata Europa
    • Studiu ISTT si iSense Solutions (II) – Cum a fost afectata viata profesionala si personala a femeilor in timpul pandemiei: 44% dintre femei considera că relatiile profesionale au fost mai dificile
  • GOYA PR:
    • Razvan Exarhu, de vorba despre birourile viitorului si despre cum vom lucra in era post-Covid
    • Genesis Property: La un an de pandemie, aproape 55% dintre angajati lucreaza partial sau exclusiv de la birou. 4 din 10 spun ca sunt multumiti de actualul mod de lucru
    • TBI Bank isi consolideaza si mai mult prezenta in Europa si intra pe piata din Lituania
    • Fondul de investitii Neogen Capital investeste 450.000 euro in startup-ul RacketPal, o aplicatie care ajuta jucatorii de sporturi cu racheta sa-si gaseasca parteneri de joc
    • Romanii prefera angajatorii privati, in special multinationalele. Doar unul din trei angajati romani ar vrea sa lucreze la stat in viitorul apropiat
    • Colliers: Piata birourilor s-a apropiat de pragul de 3 milioane de metri patrati, iar noile spatii livrate au ramas bine primite in Bucuresti, in ciuda unei cererei mai scazute fata de nivelurile din 2012 pana in prezent
  • Graffiti PR: Martie este despre femei curajoase. Asa cum este Elena Stancu, noua invitata de la Neon Series. Jurnalista, de profesie, Elena a fost premiata pentru o investigatie despre sistemul medical romanesc. Si de cativa ani scrie povestile profunde din cadrul proiectului Teleleu.
  • Headsome CommunicationSuperPovesti din Bucuresti, un demers care isi propune sa readuca in actualitate legendele si povestile din Bucuresti
  • Image PRAlexandru Paius: Am revenit la baza comunicarii: relevanta
  • McCann PRCosta Coffee si McCann PR Romania prezinta secretele prepararii unei cafele delicioase
  • Minthical: ”Imi Dai Voie?” – Copiii din medii vulnerabile cer dreptul la educatie
  • Natural Public Relations recomanda articolul “10 Truths About Marketing After the Pandemic
  • OMA Vision: Oana Marinescu, in dialog cu Andreea Orosz, despre deschiderea autoritatilor catre cetateni: “sa fie transparentizare, primim, dar fara transparentizare”.
  • Oxygen PR:
    • BETANO devine partenerul principal al celei mai bune echipe romanesti de CS:GO, Nexus Gaming
    • Tommy Hilfiger si Calvin Klein se deschid in Fashion House
    • Jerry’s Pizza isi dezvolta serviciile in zona de sud-vest a Bucurestiului si investeste peste 150.000 de euro in relocarea unei unitati existente in incinta Liberty Mall
  • Pandorra Style:
    • Festive Roses – un look premium de primavara by Sabon
    • Exploreaza-ti the wild side alaturi de Calvin Klein
  • PiArt Vision: Ce veste extraordinara! Filmul “Colectiv“, regizat de Alexander Nanau, face istorie cu doua nominalizari la Oscar, pentru “cel mai bun film documentar” si “cel mai bun film international”. Felicitari echipei!
  • Pi2PR: Pre-weekend #mood from one of our dear clients Wiener Privatklinik
  • Plurivox: Impreuna cu News.ro si Team Innovation Media pregatim urmatoarea videconferinta, de aceasta data dedicata energiei, prevazuta pentru 30 martie, de la ora 10:00 si transmisa in direct pe canalul Profit.ro TV, www.news.ro si pe pagina de Facebook News.ro
  • Rogalski Damaschin Public RelationsAgricola aduce pe mesele romanilor Pui Fericit si Cocosel de Padure 100% fara antibiotice
  • Russenart Communications: Reteta: Turtita de post
  • Seven Media:
    • A crescut numarului de turisti care cumpara polite de asigurare, in special pentru situatiile de storno inainte de vacanta sau pentru servicii medicale pe durata calatoriei
    • Dan Goicea, CEO Cocktail Holidays: “Cei care au descoperit sau redescoperit zonele rurale se vor intoarce si in viitor”
  • The Public Advisors:
    • Cu distantare sociala si responsabilitate, am organizat primul eveniment de anul acesta si speram sa nu ne oprim aici. Claudiu Doros, Director General Evergent Investments si Catalin Iancu, Director General Adjunct Evergent Investments, au raspuns la toate intrebarile jurnalistilor care s-au alaturat conferintei intr-un numar mare si le multumim pentru asta
    • Sînziana Pardhan, Managing Director P3 Logistics Parks Romania: Segmentul industrial-logistic a captat mare parte din atentia investitorilor anul acesta si s-a transformat din Cenusareasa sectorului imobiliar in sectorul cel mai atractiv
    • Centrul de Inginerie Bosch din Cluj: responsabilitate si pasiune pentru tehnologie si o echipa tanara si dinamica, ce contribuie la cladirea unui viitor mai bun
    • Vlad Iftimie: cred cu tarie in misiunea mediului de business de a se implica activ in viata comunitatilor
  • Total PR:
    • Auchan elimina vesela din plastic si ambalajele de unica folosinta. Pana in 2025, toate ambalajele produselor marca proprie vor fi 100% ecologice
    • Investor Watch. Antonio Eram si-a lansat propriul fond de investitii – Netopia Ventures – si are deja 6 tranzactii la activ
    • Leroy Merlin: Pandemia a creat o noua generatie de pasionati de gradinarit
    • Studentii din IT au la dispozitie programe de instruire in noile tehnologii
    • SmartBill se integreaza cu Frisbo pentru magazinele online din Europa. Magazinul online al Xiaomi, primul beneficiar in Romania
  • Travel Communication:
    • One Israel. Four seas and endless beaches
    • Vesti bune: Vaccinarea ne-a adus mai aproape luminita de la capatul tunelului
  • Tudor Communication:
    • Implantologia asistata de computer sau implantologia ghidata este utilizata in clinica Omnia Dental pentru a obtine inserarea rapida si precisa a implanturilor dentare utilizand un ghid realizat digital
    • Smarttech247, compania globala de securitate cibernetica, este cel mai nou client intrat in portofoliul Tudor Communication
    • Dr Nadina Liculescu, medic primar recuperare medicala la Centrul de Wellness Provita a explicat la Neatza cu Razvan si Dani cum pot fi ameliorate durerile de spate, genunchi si umeri cauzate de munca de acasa, si nu numai.
    • AGRIVI, o companie agtech globala, prezenta in peste 100 de tari, inclusiv in Romania, propune mai multe solutii pe care fermierii le pot alege pentru a-si dubla rentabilitatea
  • White PR recomanda articolul “Facebook to Run More Ads on Shorter Videos to Chase TikTok
  • Zacke PRdEpurtat.ro, afaceri de 4,2 milioane de euro in pandemie. 2021: extindere in Grecia si Ungaria si investitii de 2 milioane euro
  • Cohn & Jansen: Noua Dacia Logan e aici. Impreuna cu o campanie despre impact, reinventare si contemporan, semnata de Cohn & Jansen
  • InteractionsInteractions lanseaza in 2021 Laboratorul trendurilor digitale, un catalog de tendinte care pot fi cheia spre transformarea digitala a business-ului tau
  • Media Concept Store: Reteaua regionala SEEnthesis isi extinde prezenta in Europa Centrala, printr-un parteneriat cu grupul de comunicare Kreator din Slovacia
  • RCS-RDS: Simona Halep, pentru prima data in studiourile Digi Sport, a acordat un interviu in exclusivitate la Asii Tenisului
  • VMLY&R Commerce: Cu gama Chef Select, Lidl Romania da Skip la ore de gatit. Gata pregatit, Gata servit!
  • ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila: Ecologia poate parea infricosatoare: resursele sunt finite, aerul e tot mai poluat, evenimentele meteo extreme ne afecteaza pe toti. Putem actiona acum, impreuna, pentru o schimbare!

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 08 – 14 martie 2021?
  • Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna februarie 2021
  • Giveaways – Unde si cum se discuta despre acestea in social media. Daca vrei sa incluzi giveaways in mixul tau de marketing/comunicare, te invitam sa citesti acest studiu Zelist
  • Lansari de produse si servicii in ultima saptamana
  • Kantar: Din ce in ce mai multe solutii agile si validate pentru a creste impactul investitiilor in marketing

Interviuri, opinii:

  • Petre Barbu: O intrebare care ne macina. Ce poti sa-i spui unui prieten atunci cand ai aflat ca are Covid?
  • Bogdan Branzas: Foarte putini inteleg ca marketingul aduce rezultate pe termen scurt, iar brandingul creeaza cultura pe termen lung
  • Gheorghe Bratu: In Romania, pretul pe metru patrat dicteaza designul, iar arhitectul e vazut adesea ca o stampila obligatorie ambulanta, o piedica birocratica in calea succesului
  • Mihai Bobonete: Umorul vindeca si vinde bine asa ca, oriunde l-ai pune, in orice reteta, va fi elementul de baza care va aduce succes si unicitate
  • Cecilia Cismasu: Fiecare obiect care iese din mainile mele are o poveste de spus si, intr-un fel, are si un rol terapeutic, atat pentru mine cat si pentru cel care priveste
  • Sorina Diaconu: Cine crede ca la “privat a fost simplu” se insala. Toti operatorii privati de servicii medicale au dus o lupta uriasa
  • Monica Felea: Online-ul e ca o jungla cu de toate, trebuie sa cauti mult pana gasesti ceva valoros. Sala de cinema face o selectie
  • Hypno: E foarte important sa te implici personal, dar sa nu o iei personal
  • Laura Iane: Generatia Z este extrem de creativa in felul in care isi traieste viata. Se exprima usor si genereaza foarte mult content
  • Diana Marasoiu: Ma uit la mult mai multe documentare decat o faceam inainte si clar si la mai multe drame pe care obisnuiam sa le evit scolareste
  • Horia si Costin Oane: Brandurile au nevoie de dragoste. Brandurile care sunt iubite cel mai mult vor supravietui acestei crize
  • Simona Panait: Vorbim despre o generatie aproape imuna la campaniile de marketing conventionale, care de cele mai multe ori nici nu vrea sa auda de ce un produs este extraordinar
  • Ioana Petre: Oamenii cauta sinceritate si povesti, iar felul in care iti spui povestea, e practic ceea ce ii face sa se intoarca
  • Alina & Loredana Popescu: Ne dorim o comunitate unita, care sa daruiasca atat produse prietenoase cu mediul, cat si frumos
  • Tom Wilson: Am facut prima filmare prin Zoom, o experienta cu totul noua
  • Patricia Zegreanu: Am fi naivi daca nu am intelege ca pandemia continua sa modeleze business-uri, piete si economii

Evenimente, conferinte:

  • GPeC: Curs Instagram Ads – Cum sa te promovezi eficient pe Instagram, 8-9 aprilie 2021

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.