Saptamana in Social Media – 07 – 13 ianuarie 2021

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultima saptamana.

Lansari, campanii, stiri:

  • Anamaria Onisei, Communication Consultant: De Ziua Culturii Nationale, Teatrelli sarbatoreste arta imaginii pe scena lumii, intr-o editie speciala dedicata scenografiei in seria “Anotimpurilor dialogului despre teatru cu Octavian Saiu”
  • BuzzStore: Difuzorul inteligent de aromaterapie Tellur foloseste un mecanism pe baza de ultrasunete pentru a crea vapori de parfum care iti vor aromatiza locuinta. Poate fi controlat de la distanta si activat vocal prin Google Assistant sau Amazon Alexa.
  • Caracteristic PR:
    • Plant an App a incheiat cu succes cea mai mare campanie de finantare din istoria SeedBlink: 720.000 de euro si investitii record in doar trei ore
    • Wantsome Open Day LIVE – eveniment interactiv de prezentare a cursurilor din portofoliul Academiei Prietenoase de IT, disponibile in primul trimestrul al anului 2021
  • Craft InteractiveAdBoost by CRAFT Interactive
  • dakommunicationFabien Ghernati: Ganduri la inceput de 2021
  • EnTourage Communications5 produse dermato-cosmetice pentru ingrijirea tenului ca la salon
  • First PR AgencyViewSonic’s TD1655 – monitorul ideal pentru deplasari – premiat cu distinctia CES 2021 Innovation Awards Honoree
  • Golin:
    • HISTORY dezvaluie, in exclusivitate, “Cele mai mari mistere ale istoriei”, o noua serie de documentare prezentate de Laurence Fishburne
    • Lidl contribuie impreuna cu clientii sai la modernizarea scolilor din Romania printr-o donatie de 195.000 lei catre World Vision si anunta o noua campanie de strangere de fonduri, pentru Centrul Step by Step
  • June Communications: “Am invatat pe parcurs ca nu trebuie sa stii sa le faci pe toate, din prima nici nu este posibil” Iuliana Floricica, Co-fondator June Communications
  • McCann PRAFI Europe impreuna cu asociatia “The Social Incubator” si McCann PR incearca sa contribuie la dezvoltarea unei societati mai bune, prin programul de responsabilitate sociala “Plan de viata”
  • MSLGROUP The Practice: CES 2021: L’Oréal prezinta L’Oréal Water Saver, o tehnologie pentru ingrijirea sustenabila a parului in saloanele de coafura si acasa, dezvoltata impreuna cu Gjosa
  • Natural Public Relations: Din 13 ianuarie, TangoTangent va invita sa studiati tango argentinian cu Tango HOME
  • Oxygen PR:
    • FASHION HOUSE Outlet Centre Militari se extinde cu trei branduri noi: Numero Uno, Dika si Kigili
    • Capitalizarea Enel pe bursa a atins un nou record, de 90 de miliarde de euro
    • Am incheiat anul intr-o nota pozitiva alaturi de BCR, la aniversarea a 30 de ani de activitate si ne-am luat doza de optimism si motivatie pentru un an nou mai bun
  • Plus Communication: Cand stii ca ai nevoie de un psihoterapeut?
  • PlurivoxDoi ani de antreprenoriat. Varsta la care firma Plurivox merge pe picioarele ei si vorbește bine, asa cum ii spune si numele: https://plurivox.ro De acum trebuie sa creasca si sa vorbeasca si mai mult. Le multumim tuturor partenerilor care ne-au fost alaturi in acesti doi ani in incitanta noastra aventura antreprenoriala (“La multi ani!” din partea echipei Zelist)
  • PRStepsHyperhuman primeste jumatate de milion de euro pentru dezvoltarea unei platforme digitale de continut pentru industria de fitness, in urma unei runde conduse de Early Game Ventures
  • PandorraStyle:
    • Tommy Hilfiger invita anteprenorii sociali sa participe la Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge
    • Un nou inceput alaturi de Sabon. Ritualul unui an mai bun
  • Seven Media:
    • E, poate, prea devreme sa ne dam seama ce ne rezerva 2021, dar stim cu siguranta ca va fi un an plin de provocari creative si proiectede comunicare out of the box. So, bring it on 2021!
    • Campania Cocktail Holidays “Rezerva-ti vacanta cu 25 euro avans” continua cu ofertele de Paste in Grecia
  • The Public Advisors: Oamenii de Bine se intalnesc la ceas de seara. La Asociatia ZI de BINE, Melania & Luciana au dat deja un “meaning” pentru fiecare luna a lui 2021. Ne bucuram ca putem face si noi ceva care ajuta rotitele calendarului de Bine sa se invarteasca! Si noi va iubim!
  • Thinker Media: #ASUS a anuntat cele mai noi laptopuri #ZenBook cu doua ecrane, introducand ScreenPad Plus cu mecanism de inclinare. Flagship-ul ZenBook Pro Duo 15 OLED (UX582) cu ecran 4K OLED HDR de 15,6 inchi si ZenBook Duo 14 (UX482) au fost premiate cu #CES2021 Innovation Award
  • Total PR:
    • Prezinta noutatile din portofoliul de clienti: Leroy Merlin Romania
    • Daniel Ilinca, CEO Softbinator Technologies: Vrem sa ajungem la 120 de angajati si sa atragem clienti noi din Marea Britanie, SUA, Japonia si Israel. Compania va investi pana la 100.000 de dolari in dezvoltarea unui birou in SUA
    • Alexandru Lapusan, CEO si co-fondator Zitec: Pandemia a reprezentat un catalizator de dezvoltare, accelerand procesul de transformare digitala din foarte multe domenii
    • Auchan si foodpanda anunta parteneriatul pentru comanda si livrarea rapida a produselor la domiciliul clientilor
  • Travel Communication:
    • Ministerul Turismului din Israel, pronostic optimist pentru reluarea turismului din primavara acestui an
    • Vaccinarea anti-Covid-19 in Israel. Reteta succesului tarii care vrea sa vaccineze toata populatia pana in primavara
    • Rezervarile pentru cabane si case de vacanta de sarbatori au crescut cu 85%
    • Romanii pot depune mesaje la Zidul Plangerii. Autoritatile israeliene au gasit solutia
  • Tudor Communication:
    • Smokat este un dispozitiv inovator care reduce cu pana la 80% din substantele nocive pe care le inhaleaza fumatorii. Valerica Tudor, reprezentantul Smokat Romania, a explicat cat de provocator este procesul de acreditare al unui astfel de accesoriu ca dispozitiv medical
    • Chimistul Constantin Pascu produce lunar intr-o fabrica din Buzau peste 8.000 de aparate de salinizare a aerului pentru afectiunile respiratorii. In pandemie, cererea s-a triplat, iar 80% din productie merge la export
    • Invitatii Danielei Palade Teodorescu la 2ValueTalks au fost medici de renume, specialisti in virusologie, epidemiologie si pneumologie care au explicat cum functioneaza vaccinurile anti-COVID 19, dar si cat de repede se poate atinge imunitatea “de turma”
  • Wefflermark5 to go tinteste BIG si in 2021! Peste 100 de noi cafenele, extindere internationala si primul 5 to go Green
  • Zacke PR:
    • Complice.ro: crestere cu 20% in 2020 fata de estimarile de la inceputul pandemiei
    • Cladirile de sticla din cele mai puternice zone corporate din Romania sunt pustii. “Open space-ul asa cum il stim nu va mai fi la fel”
    • Estimare: Corporatistul roman se va reintoarce la birou in vara lui 2021
    • Curandera, brandul de bijuterii lansat in plina pandemie: “Am decis ca mai bine ne asumam riscul de a-l lansa decat sa-l tinem pe loc”
    • Cum a reusit o firma romaneasca de curierat sa ajunga la un timp mediu de livrare de 55 de minute in Bucuresti
    • Cum poate ajuta inteligenta artificiala la stimularea creativitatii. O echipa din Romania a dezvoltat o tehnologie in acest sens folosita in toată lumea
    • “Expertiza tehnica si competentele avansate pe care oamenii le detin fac diferenta in fiecare proiect dezvoltat si livrat cu succes” – Catalin Bordei, Innobyte
  • 2021. AdSymphony – in pas cu tendintele marketing-ului digital
  • Line Agency Romania deschide o lume virtuala catre shoppingul modern cu noul filtru Foundation Match by Vichy
  • Tribal Worldwide Romania devine agentia de digital si social media a brandului OPPO
  • World Vision RomaniaBolt Food si World Vision Romania livreaza BUNATATE la pachet in luna ianuarie
  • RCS-RDSPlatforma Digi24.ro, record absolut in Romania: peste un miliard de afisari in anul 2020 si o medie de peste 10 milioane de vizitatori unici pe luna
  • DANCE FM FM va avea cei mai cunoscuti DJ din Romania la matinalul “Get up and DANCE
  • Regalul handbalistic continua la Digi Sport: Campionatul Mondial de Handbal Masculin, in direct la Digi Sport

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Ionut Andrei si o perspectiva noua asupra a ceea ce inseamna adapost, hrana si siguranta
  • Toni Andrei: Iti dai seama ca tot ce se intampla in jurul tau are potential si incerci tot timpul sa gasesti gluma si sa o scoti la suprafata
  • Petre Barbu: De ce recita medicii niste generalitati in campania de informare a vaccinului?
    Adina Chirica: Ne simteam undeva la capatul pamantului, izolati si avand in fata marea provocare de a trai “off the land” cum se spune, ca odinioara
  • Claudia Chirilescu: Crizele si frica duc la scadere economica si implicit la scaderea investitiilor din publicitate, deci acest echilibru este foarte delicat
  • Cristi Dimitriu: Strategia de comunicare a fost slaba, bazata mai mult pe informare didactica, nu pe o constientizare a importantei vaccinarii
  • Sebastian Mindroiu: Pandemia a pus un mare accent pe spatiul individual, dar realizam in aceste zile cat de importante sunt spatiile colective
  • Sorana Savu: Nu am simtit ca am vacanta sau zile libere, nu am simtit ca as putea in vreo zi sa las telefonul inchis. Am rămas tot timpul sub tensiune.
  • Cristina Sirbu: Cetatenii devin tot mai implicati, cauta tot mai des de unde sa se informeze, cum sa ajunga la autoritati sau sa puna presiune asupra lor
  • Dragos Stanca: Nu mai exista o piata de evenimente, in acest moment, mai nicaieri in lume
  • Elena Voineag: Eu cred in treaba aia cu “great comedy comes from great pain”. Vad ce mi se intampla mie, vad ce li se intampla altora si scriu
  • Eliza Yokina: Traim intr-o perioada de awareness, iar acest aspect influenteaza atat modul nostru de viata, dar si cerintele despre mediul construit si spatiul locuit

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.