Saptamana in Social Media – 04 -10 februarie 2021

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (04 -10 februarie 2021).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR: Studiu Oracle: Accelerarea transformarii si adoptarea rapida a solutiilor digitale pot fi esentiale pentru supravietuirea si dezvoltarea companiilor
  • Andreea Retea PRStein & Partner devine un jucator cheie pe piata internationala de Executive Search si Human Capital Advisory, prin continuarea extinderii in Europa
  • BuzzStore: Stim cu totii ca este dificil sa renuntam la consumul de zahar, insa, in acelasi timp, stim si ca poate fi daunator pentru organism. Daca va doriti sau sunteti nevoiti, din motive medicale, sa renuntati la consumul de zahar, dar nu stiti de unde sa incepeti, prietena noastra, Florina Badea – Nutrition&Wellness Coach, va vine in ajutor. Ea a lansat E-book-ul “Breaking up with sugar”, care cuprinde o serie de solutii pentru a va ajuta sa gestionati pofta de dulce.
  • Caracteristic PR:
    • Nordis Group inaugureaza cea mai prestigioasa cladire rezidentiala din Bucuresti, Nordis Primaverii Boutique, dupa o investitie de 8 milioane de euro
    • Trei schimbari importante in e-commerce: Optimized prezinta tendintele din 2021
    • Piata globala de chatboti ar putea creste la circa 9,4 miliarde euro, pana in 2024
    • Podcast. Cum negociaza Bill Gates? Experiente povestite de George Haber, cel mai bogat roman din SUA in anii 2000
  • dakommunication: wiehie.org va prezinta stiri despre artistii care participa la proiectul WE’RE HERE, in romana, engleza si franceza si in curand si in limba spaniola. Daca la finalul saptamanii semnalam o noua publicatie de la Timisoara, azi sunt vesti de la Rotterdam, unde Liviu Bulea expune impreuna cu fotograful afgan Ferdows Faghir la Chrysalid Gallery.
  • Diana Seceleanu PR: Cum “se traduce” anul 2020 in cifre pentru compania romaneasca de IT EXE Software
  • First PR Agency:
    • Milestone Systems: Orase inteligente: Pana in anul 2050, 68% din populatia planetei va locui in zone urbane
    • ViewSonic a primit distinctia de Partener Intel Titanium
    • Valentin Spataru este noul Country Sales Manager ViewSonic in Romania
  • Galeriu & Partners: Clientul nostru, CASA JAD a lansat un set terapeutic de infrumusetare din piese de JAD XIUYAN Dark Green. Setul este compus din masca faciala, piatra Gua Sha si roller de jad si poate fi comandat online pe site-ul casajad.ro pentru a avea parte de o veritabila experienta de spa la tine acasa
  • Golin:
    • Electronic Arts va prelua Glu Mobile
    • Brutarille PAUL celebreaza luna iubirii cu o noua colectie de prajituri, in editie speciala
    • Sphera Franchise Group inaugureaza primul restaurant KFC de tip Drive Thru din portofoliul Grupului, in Italia
    • Studiu Delphi, comandat de Mastercard: COVID-19 va accelera inovatia tehnologica in industria sporturilor de iarna
    • 6 din 10 romani activi in spatiul digital, interesati de noile platforme de jurnalism sustinute de BRD. 4 din 10 cititori au sub 25 de ani. Femeile, cei mai loiali cititori ai Scena9, Scoala9 si Mindcraft Stories
  • GOYA PR:
    • Colliers: Volumul investitiilor in Romania a atins 8,5% din totalul pietei est-europene, aproape dublu fata de cota de 4,7% din 2019
    • BestJobs: 3 angajați din 5 isi doresc sa continue sa lucreze intr-un sistem hibrid si sa imbine activitatea de la distanta cu prezenta la birou
    • Logiscool aduce roboti software Tailent in echipa si se pregateste sa integreze RPA si in procesul de educatie
    • Aproape 100.000 de romani au aplicat la joburi pe BestJobs in luna ianuarie. Cei mai multi aplicanti au fost cei cu o experienta de peste 5 ani
  • HTag PRArena Tei – cum sa lansezi un brand de evenimente în pandemie
  • KooperativaVeranda Mall sarbatoreste Valentine’s Day si Dragobetele cu o multime de premii pentru cupluri
  • MSLGROUP The Pracice:
    • MedLife ofera teste rapide gratuite, la cerere, pentru depistarea infectiei cu virusul COVID-19
    • OLX Romania si ING Bank Romania: 5 sfaturi pentru protectia consumatorilor, de Ziua Sigurantei pe Internet
    • Cancerul pulmonar devine tot mai invizibil in contextul pandemiei de COVID-19- un numar semnificativ de cazuri raman nediagnosticate
  • Oxygen PR:
    • Oxygen, Beniamin Pop Studio si Tantanian semneaza campania de lansare pentru Email de Sighisoara
    • BETANO a pus la aceeasi masa reprezentantii sectorului medical si ai industriei HoReCa, prin proiectul “Masa pentru Doi”
  • Pandorra Style:
  • PiArt Vision:
    • Au fost stabilite datele Astra Film Festival 2021
    • Karla Codrea, CEO DPD Romania: Comertul online va continuna trendul ascendent inceput in anul pandemiei
    • Simona Mitrea, director Romanian Gifted School: Primim tot mai multe solicitari pentru inscrieri la prima scoala pentru copii supradotati
  • Pi2PR: De #ZiuaMondialadeLuptaImpotrivaCancerului, Prof. Gheorghe Iana, medic primar radiologie si imagistica medicala si Presedintele Societatii de Neuroradiologie si Radiologie Interventionala din Romania, vorbeste despre investigatiile care ajuta in diagnosticarea #cancerului
  • Plurivox: In calitate de ambasadoare a brandului Wallonie, Catalina a condus discutiile din cadrul evenimentului WalloFlash RDV, organizat la initiativa PLURIVOX, in parteneriat cu l’Agence Wallonne à l’Exportation et aux Investissements Etrangers (AWEX). Webinarul, desfasurat in prezenta noului Consilier Economic si Comercial al AWEX, Dl Pierre ANNOYE, si-a propus sa reuneasca ambasadorii brandului Wallonie din regiune, pentru a explora impreuna eventuale piste de colaborare
  • PRSteps:
  • RanEvents Comm promoveaza produsele Pandora
  • Russenart Communications: In fiecare sambata, de la ora 20.00, o noua seara de distractie pe terasa #HopGarden, cu un program de muzica live by Grigoras Mihai
  • Seven Media:
    • In perioada 15-28 februarie, Cocktail Holidays are reduceri de pana la 60% la cazare si conditii de inscriere speciale
    • Dan Goicea, CEO Cocktail Holidays:  In varianta optimista, ne asteptam anul acesta la un volum de vanzari dublu fata de 2020. Piata turistica a redevenit una last minut, iar turistii vor sa plateasca cat mai tarziu, nu isi mai rezerva vacantele din timp
    • Vrei sa afli care sunt noile tendinte in business travel? Happy Tour a publicat o analiza foarte utila si interesanta.
  • The Public Advisors:
    • Melania Medeleanu/ Atena Boca : Am dezvoltat un model de implicare pentru rezolvarea problemelor adolescentilor
    • Parchetele de pe langa Tribunalele Constanta, Valcea si Vrancea vor dispune de cate o camera speciala, dedicata audierii minorilor care sunt victime sau martori ai unor infractiuni
    • Dezvoltatorul si proprietarul de centre logistice P3 Logistic Parks anunta tranzitia catre un nou CEO: Frank Pörschke preia in aprilie conducerea companiei de la Tim Beaudin, fost presedinte al boardului si CEO al P3 din 2019
  • Total PR:
    • Afacerile tipografiei Rottaprint au crescut cu 9% in 2020, pana la 25 mil. euro: Pentru acest an, vizam dezvoltarea de noi solutii sustenabile
    • Auchan Retail Romania si Costa Coffee, parteneriat pentru deschiderea de coffee corners in statiile Petrom
    • Un agent imobiliar a vandut proprietati in valoare de 8 milioane de euro in 2020
    • Solaris va livra 11 troleibuze la Targu-Jiu, contract de aproape 4,5 milioane de euro
    • Furnizorul de materiale de construcții Cubo a finalizat 2020 cu venituri de peste 12,5 milioane lei
    • SAP lanseaza RISE: Business Transformation as a Service
    • Clientii LifeBox vor sa manance sanatos, dar sa si slabeasca dupa sarbatorile de iarna. Cu cat au crescut numarul comenzilor
  • Travel Communication:
    • Platforma de rezervari hoteliere: Numarul de cabane rezervate in ianuarie a crescut cu 86% fata de anul trecut. O vacanta romantica de doua persoane costa in medie 540 lei pentru doua nopti
    • Primul Embraer E195-E2 KLM a efectuat primul zbor de test
    • Dragoste in vremea pandemiei. Romanii rezerva cabane cu ciubar pentru Ziua Indragostitilor
    • Boeing va incepe sa livreze avioane alimentate doar cu biocarburant, pana la sfarsitul deceniului
  • Tudor Communication:
    • Desi unele statistici spun ca piata de comunicare a scazut in ultimul an cu 40%, exista semne de revenire puternica la inceput de an. Mihaela Tudor, CEO Tudor Communication a explicat pentru IQads care este trendul in piata si cine va avea mai mult de castigat in 2021
    • Mihai Arghire, Senior Trainer si Consultant Brightway, a explicat la BiziLive TV cum identifici tipul de afacere care ti se potriveste, care sunt ingredientele necesare unui antreprenor de succes dar si care sunt cele mai comune greseli care trebuie evitate pentru a avea succes in business
    • Dupa aproape un an de munca de acasa, mai multe companii se pregatesc sa cheme angajatii la birou incepand din martie. Daniel Milicescu, expert in Sanatatea si Securitatea in Munca atrage atentia asupra nevoii tot mai frecvente de consiliere psihologica pentru a sustine readaptarea la munca de birou
    • Invitatul Danielei Palade Teodorescu la Brands That Value a fost Tudor Marchis, COO Embassy Services India, un tanar antreprenor ardelean cu o cariera internationala de succes, prezent in Top 100 Romani de pretutindeni, intr-o discutie despre importanta valorile in business si modul in care tehnologia a revolutionat viata companiilor
  • UnitedAgroland a deschis primul magazin de tip MEGA din 2021, cu investitie greenfield de 500.000 euro
  • White PR comunica impreuna cu Nativia informatii validate medical
  • Zacke PR:
    • In prima parte a anului 2021, Salvati Copiii Romania investeste 1 milion de Euro in dotarea sectiilor de pediatrie si terapie intensiva neonatala, a caror stare s-a deteriorat in context pandemic
    • Complice.ro: Ce experiente romantice prefera romanii in pandemie
    • 77% dintre femei vor sa primeasca flori de Valentines Day. Ce efect a avut pandemia asupra relatiilor
  • Magic Camp: In fiecare an, mainile magice ale voluntarilor Asociatiei Magic, pregatesc martisoare pentru a sarbatori venirea primaverii. Martisoarele de anul acesta sunt din lemn, pictate manual, tip brosa, impachetate individual. Pretul unui martisor este de 10 lei. Comanda acum la: Raluca, 0726 218 835, raluca.crisan@asociatiamagic.ro
  • Doc.ro: Portalul DOC.ro, coordonat de Dr. Oana Cuzino, confirmat de BRAT ca lider detasat de audienta pe segmentele de sanatate si lifestyle feminin
  • FornettiFornetti iubeste Romania. Anul acesta, Fornetti implineste 20 de ani de prezenta pe piata din Romania
  • Godmother: Repeta ce te face fericit, iar si iar, si iar! Müller Dairy Romania lanseaza campania promotionala ce se desfasoara la nivel national “De cate ori Müller, de atatea ori premii!”, semnata de Godmother
  • Infodesign Group: Cum sa-ti redeschizi usile restaurantul pe timp de pandemie, devenind viral in mediul online? Vezi campania BeautyFood, semnata de Agentia Infodesign
  • Interactions recomanda: HelpMate, prima aplicatie cu zero costuri prin care fiecare dintre noi isi poate ajuta semenii din comunitate
  • MVcomOOH mobil & digital de la MVcom, generator de atentie automata si de audiente semnificative
  • Marcom HubEvenimentele corporate online musca din cotele de audienta ale televiziunilor clasice
  • PublicisDigitas Romania si Publicis Media lanseaza primul infografic din seria “O lume fara cookies – predictii”
  • Vitrina Advertising: Recent, v-am povestit despre ATM-urile de poveste pe care le-am realizat impreuna cu prietenii de la Banca Transilvania. Ei bine, daca doriti sa aflati mai multe despre acest proiect, iata un studiu de caz pe site-ul Vitrina

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Petre Barbu: Cum se manipuleaza la “Romania 9” de la TVR: “Guvernul vinde avutia nationala pe doi lei”
  • Traian Bossenmayer: In noul model de lucru online ajungem sa vedem casele oamenilor, spatiul lor personal, copiii, animalele de companie, bucataria sau camera de zi
  • Yolanda Cretescu: Vrem sa inlaturam stigmatizarea diagnosticelor psihiatrice si sa generam o parte din ceea ce ar putea fi mai tarziu programe de sanatate mintala in Romania
  • Catalin Ionescu: Cand va avea loc redeschiderea completa, companiile din HoReCa vor fi puse in fata unei noi provocari: cea mai mare criza de personal din istoria recenta
  • Laura Mahaleanu: Tot mai multe businessuri aleg sa isi comunice mesajele sau sa-si construiasca identitatea cu ajutorul ilustratiilor
  • Anda Manu: Birourile vor deveni HUB-uri, iar cladirea va trebui sa sustina toate nevoile adiacente ale utilizatorilor
  • Delia Margarit & Ana Stanel: Digitalul a crescut ca Fat Frumos pe steroizi
  • Roxana Memetea: Pandemia a dat reteta peste cap si a lasat loc si de experiemente si inovatie si unor branduri le-a dat mai mult curaj
  • Andreea Molocea: Am avut in jurul meu un grup de oameni care ma urmareau ca activista feminista, apoi ei au ramas langa mine cand am inceput sa cresc in directia artistica
  • Mihail Neagu: Flexibilitatea spatiilor a devenit o caracteristica foarte importanta. Sufrageria tinde sa devina un spatiu mai degraba public, decat privat
  • Tuan Nini: Vad mai mult artivism acum, mai multa atentie de acordat unor subiecte socio-politice stringente
  • Maia Novolan: Multe dintre agentiile mari se vor reorienta si catre clienti mai mici, acesti Feti Frumosi de 2020
  • Vlad Petre: Am intrat accelerat in lumea lui Always On si a lui Personalized Content, a comunicarii Data@Core si a lui Digital Transformation
  • Mihaela Rus: Daca a putut sa faca o alegere, consumatorul a facut-o emotional: sa salveze un business mai mic, vulnerabil
  • Stefan Sava: Spatiul public nu este doar acel bulevard pietonal din centru sau o piata, ci el este generat si de multele spatii mai mici raspandite prin oras, un fel de “buzunare urbane”

Evenimente, conferinte:

  • Scoala de Iarna GPeC Online 24-28 februarie: cursuri intensive de E-Commerce si Digital Marketing pentru a avea un magazin online de succes

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.