Saptamana in Social Media – 01 – 07 aprilie 2021

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (01 – 07 aprilie 2021).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR: harpersbazaarro: A inceput The Beauty Hub by Baneasa Shopping City, un festival care reuneste peste 30 dintre cele mai iubite si recunoscute branduri de beauty & care. In perioada 2-11 aprilie, ai parte de experiente si surprize la tot pasul in cadrul festivalului.
  • BuzzStore: Primavara aceasta te invitam intr-o calatorie in lumea modei! Fie ca alegi tinute clasice, fie sport, simte-te liber/a sa fii tu! Campania Bucuresti Mall – Vitan – ZARA incepe sa capete primele impresii in mediul online. Astazi a fost prima zi in care buzzerii s-au putut bucura de voucher-ul in valoare de 75 de lei de la ZARA, la cumparaturi minime de 150 de lei, din Bucuresti Mall – Vitan!
  • Caracteristic PR:
    • Nordis Group achizitioneaza noi terenuri de peste 23.000 de metri patrati in Mamaia si construieste cel mai mare ansamblu rezidential si hotelier din Romania
    • Nicoleta Hritcu, Cuptorul Moldovencei: Antreprenoriatul este o chemare. Nu oricine este facut sa fie antreprenor
    • Cofetaria L’Amande vizeaza extinderea la nivel national prin franciza
  • Catalyst Solutions: EBcon – Prima conferinta internationala de Employer Branding organizata in Romania
  • Centrade Chelgate: Pentru echipa noastra, campania Teatrul Cadourilor daruite din Vina, a insemnat sansa de a lucra cu un grup de profesionisti minunati, dincolo de faptul ca este un nou episod din colaborarea de “lung metraj” cu Asociatia ANAIS  Le multumim inca odata pentru implicarea pro-bono si talentul deosebit prin care sustin combaterea violentei domestice prin arta. Printre ei, Isabela Neamtu, care ne destainuie cateva ganduri in urma acestei experiente
  • Daescu Bortun Olteanu: 1 an de Gaming Marathon: Peste jumatate de milion de romani au participat la cel mai mare festival de gaming din Romania
  • dakommunication: La Galeria de arta DANA din Iasi, curatoarele Smaranda Bostan si Maria Bilasevschi prezinta expozitia Gambit a unui tanar artist vizual supercontemporan, Aris Tureac, cu o selectie de lucrari de pictura si mini-instalatie. Expozitia este deschisa intre 5 si 30 aprilie 2021 si face parte din programul curatorial YAP (Young Artist’s Project / Proiectul artistului tanar), un program cu titlu explicit initiat de galerie in 2016.
  • DC CommunicationCrenguta Rosu: “N-avem orgolii, obiectivul mare este reusita proiectului”
  • Diana Seceleanu PR:
    • Proiectul culinar ChefBox sarbatoreste Ziua Mondiala a Sanatatii printr-un discount de 30% la cele mai sanatoase preparate din meniu
    • Targul de IT&C pentru studenti s-a mutat in online, pe fondul pandemiei. Cum s-a desfasurat acesta, prin ochii companiei romanesti EXE Software
  • First PR AgencyATEN anunta disponibilitatea unui nou KVM CN9950
  • Galeriu & Partners: Subiectele zilei: cyberparenting si cum ii invatam pe copii sa discearna intre bine si rau in mediul digital & insomnia, una dintre cele mai frecvente manifestari ale stresului cotidian. Am filmat la Clinica Serenity cu Psiholog Alina Costache pentru emisiunea Zile Cu Stil de pe TVR2
  • Golin:
    • Studiu Mastercard: biometria, lider detasat in topul preferintelor romanilor privind metodele de autentificare a tranzactiilor in e-commerce
    • Leo Messi, Ianis Hagi, Paul Pogba si Lieke Martens dau startul campaniei Lay’s pentru noul sezon UEFA Champions League
    • Din pasiune pentru muzica, Pepsi Romania anunta o noua camera de conversatie pe Clubhouse, unde ii are invitati pe Smiley si Feli
    • Nooka Space, reteaua de birouri de proximitate inteligente si mobile, se lanseaza in Romania
  • GOYA PR:
    • TBI Bank si Instant Factoring ofera o solutie unica antreprenorilor si IMM-urilor: primul instrument complet de finantare a facturilor digitale
    • Colliers: Pandemia de Covid-19 a evidentiat rolul critic al cladirilor in protejarea sanatatii, sigurantei si starii de bine a oamenilor. Standardul WELL Health-Safety, noua vedeta in domeniul certificarilor pentru cladiri
    • BestJobs: Peste 700.000 de aplicari la joburi in luna martie. Cele mai cautate joburi au fost din domeniile financiar, inginerie, transporturi si IT
  • MSLGROUP The Pracice:
    • Cum a aratat primul trimestru din 2021 pentru Glovo Romania: #10despreglovo
    • Glovo a obtinut o finantare de 450 milioane de euro in runda din seria F, condusa de Lugard Road Capital si Luxor Capital Group
  • Nerds & WordsIrina Badescu: De la storytelling la storyscaping
  • Oxygen PR: 
    • Farmec extinde campania “Ai grija de natura asa cum ai grija de tine” la nivel national
    • Proiecte ale Fundatiei Metropolis, BookLand si De-a arhitectura sponsorizate de Etex Building Performance in 2021
  • Pandorra Style:
    • Descopera mixul perfect dintre outdoor si urban cu ECCO MX
    • Fall in scrubs – frumoasa din cap pana-n picioare cu exfoliantele SABON
    • De Paste, innoieste-ti garderoba. In siguranta #nudoaracasa
  • PiArt Vision: Dezvoltatorul imobiliar Nordis Group sii lanseaza, in plina pandemie, propria agentie de turism, Nordis Travel, care se adreseaza segmentului de lux
  • Pi2PR: In contextul discutiilor din ultimele zile despre tratamentul Covid de acasa, Prof. Gheorghe Iana, Director Medical Medima Health, a vorbit azi la emisiunea Sfat de Sanatate despre efectele mai putin vazute ale virusului, inclusiv cele la nivel neurologic.
  • Plurivox: Saptamana trecuta am organizat Videoconferinta “Energy Road – Energie la tine acasa“, impreuna cu News.ro si Team Innovation Media
  • RanEvents Comm:
    • La AFI Cotroceni te poti conecta cu cea mai buna versiune a ta
    • Cupio doneaza 5% din vanzarea produselor de machiaj catre doua asociatii umanitare
  • Seven Media:
    • Echipa Pluria atinge, pe blog, un subiect foarte actual si putin spinos, mai exact comunicarea in sincron atunci cand lucrezi remote
    • Curatenia de primavara ne ajuta sa facem loc noului in viata noastra, dar ne poate aduce si premii utile de la Misavan
    • S-a deschis sezonul charterelor Cocktail Holidays catre Cipru, dupa mai bine de un an de pauza din cauza pandemiei de Covid19. Primele plecari, la final de mai
  • The House PR Agency: About normality that comes natural to all the new entrepreneurs. About creativity, innovation, relevance, transformation, all elements that should be standing at the foundation of every client-agency relationship. Today, at the World of Digital Summit
  • The Public Advisors:
    • Proiectul “Studiourile Ferentari” a fost finalizat cu succes si este pregatit pentru inaugurare
    • Romanian Business Club, o poveste despre cum 1.200 de antreprenori romani s-au mobilizat si au depasit impactul imediat al pandemiei
    • Mihai Boldijar, Bosch Romania: “A manager must never forget to show empathy and support whenever needed”
  • Total PR:
    • Franciza cu caimac. Un tanar antreprenor din Cluj-Napoca isi dezvolta lantul de cafenele in plina criza sanitara
    • Lasselberger: Afaceri de 35 milioane de euro in 2020, in crestere usoara
    • Irina Tache, SAP Success Factors Sales Executive for Romania, Bulgaria and West Balkans: După experienta fortata de a adopta modul hibrid de lucru, se va adopta pe termen lung aceasta varianta. Angajatii care munceau si inainte de aceasta pandemie de acasa sau de la distanta au fost mai productivi anul trecut
    • In ce isi mai investeste banii unul dintre cei mai “vechi” antreprenori din piata locala de tehnologie
  • Travel Communication:
    • Israelul se pregateste sa intampine turistii cu obiective turistice renovate. Locurile Sfinte ale Ierusalimului se redeschid treptat
    • Israelul reporneste turismul
    • “We’re in a really good place”: is Israel nearing the Covid endgame?
  • Tudor Communication:
    • Sub spectrul pandemiei, aparatele Salin, care imbunatatesc sistemul respirator, sunt exportate in zeci de mii de exemplare
    • Mariana Ungureanu, fondatoarea Think Tankului 360, propune o prioritizare a sustinerii si dezvoltarii femeilor in domeniul tehnologiei
  • Wefflermark: 220,000 de romani au beneficiat de informatii si sprijin din partea Crucii Rosii Romane in lupta cu Covid-19 printr-o campanie nationala de informare si de constientizare
  • White PRGoodstory ofera alaturi de WhitePR antrenamente de rezilienta organizationala
  • Zacke PR:
    • ShopMania.ro face rebranding si devine destinatie completa de informare inaintea achizitiilor online
    • BeeFast devine partener Postis si ofera livrare ultra-rapida: medie de 55 minute in aria de acoperire
    • Complice.ro: Experientele de calatorii virtuale, preferate in anul pandemiei
    • 3 romani, in topul celor mai vanduti autori la LibFest. Media comenzii pe Libris.ro, cu 30% mai mare decat intr-o zi obisnuita
    • Cum muti in online recompensele angajatilor si cadourile experientiale pe perioada pandemiei
    • Cine sunt oamenii care au creat prima cooperativa taraneasca digitala din Romania, care intentioneaza sa fie prezenta in fiecare oras din tara
  • Asociatia MagiCamp: Directioneaza 3,5% din impozitul pe venit pentru sprijinirea copiilor cu cancer

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Elena-Greta Apostol: Mi-as dori sa vad mai multe trenduri din zona de evitare a risipei alimentare si mai multe de incurajare a producatorilor mici, locali
  • Edi Brandabura: Ma pun cel mai mult in priza momentele in care apar informatii in ultimul moment, chiar înainte de startul jurnalului de stiri
  • Georgiana Chitac: Din statul acasa au iesit niste ilustratii pentru o carte care mi-a adus o clasare printre finalistii de la Targul de carte de la Bologna de anul acesta
  • Mihaela Craciunescu: In lumea lui Abi Talent, 5Gang si Lino Golden, Generatia Z se vede la fel ca in studii. Asta e continutul pe care il produc si e foarte valoros
  • Georgiana Dragomir: Digital transformation nu mai este acum un nice-to-have, e o necesitate.
  • Andrei Gheorghe: Se pune mai mult accentul pe campanii axate pe poveste, spoturi mai lungi, mai calde, mesaje mai umane
  • Anca Maco: Pe streaAndrei Gheorghe: Se pune mai mult accentul pe campanii axate pe poveste, spoturi mai lungi, mai calde, mesaje mai umaneming se amesteca bulele si timeline-urile, iar trendigul e influentat de popularizare si activitatea de masa
  • Oana Zamfir: Fake news-ul e peste tot in contextul actual, asa ca e nevoie de mult discernamant, multa energie si concentrare

Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.