Influencer Marketing – cum se discuta despre acest subiect in social media
social media, Zelist Research Add commentsIn ultimul an, despre influencer marketing s-au scris 1.633 de mentionari in scoial media romaneasca. Spre deosebire de anul precedent, cand s-au inregistrat 1.229 de mentionari, cresterea vizibilitatii acestui subiect a fost de 33%, ceea ce denota o expasiune considerabila a interesului pentru subiect.
Chiar daca tendinta este de crestere, totusi evolutia mentionarilor este fluctuanta, mai accentuata in a doua parte a anului 2020.
Acesti “dinti de fierastru” de vizibilitate survin din faptul ca mentionarile despre influencer marketing apar in urmatoarele contexte:
- inscrierile la competitiile si conferintele de profil (Influencer Marketing Conference, SocialPedia 21, MIXX AWARDS Romania, Internetics)
- stirile despre business-uri din zona influencer marketing (2Performant se listează pe AeRO)
- opiniile profesionistilor si ale pasionatilor de acest domeniu (Costin Cocioaba, Cristian China Birta, Alexandru Negrea, Andrei Ciobanu)
- studiile de profil (Situația Influencer Marketing in Romania: Studiu HypeAuditor & MOCAPP)
- tutoriale si in diverse resurse:
-
- Ce inseamna sa fii influencer Marketing in Romania,
- Top 3 influenceri care si-au construit un brand personal puternic in mediul online,
- Top 30 filme despre Marketing, PR și Business,
- Top 9 influenceri virtuali pe Instagram
- Statistici surprinzătoare despre puterea influencerilor
- Distantarea sociala a produs schimbari creative in influencer marketing
- Influence Me
Unde s-a scris cel mai mult despre Influencer Marketing?
Cele mai multe dintre mentionarile “influencer marketing” au aparut in presa online (40%) si pe Facebook (30%).
In tagcloud-ul alaturat se pot observa cele mai frecvent folosite cuvinte impreuna cu “influenecer marketing”. Printre acestea se regasesc: Influencer Marketing Conference, IAB, MOCAPP, SocialPedia,
Top Influencers in Presa Online:
Top Influencers pe Facebook: