Discutia despre cazinouri – cum a evoluat in ultimul an

social media, Zelist Research Add comments

Interesul pentru cazinouri a crescut cu 9%

In ultimul an, despre cazinouri s-au scris 25.261 de mentionari in social media din Romania. Comparativ cu perioada precedenta (martie 2019 – martie 2020), cand s-au inregistrat 23.073 mentionari,  se constata o crestere a interesului pentru acest subiect cu 9%.

Din punctul de vedere al evolutiei mentionarilor, datele Zelist Monitor arata o evolutie omogena de-a lungul ultimului an, inregistrandu-se 2 perioade de vizibilitate maxima: 15-21 iunie 2020 (1231 mentionari) si 05 – 11 octombrie 2020 (1093 mentionari).

Printre articolele publicate in perioadele de maxima vizibilitate se numara si:

  • Cazinoul Băilor din Vatra Dornei, cel mai vechi din România, va deveni muzeu
  • Probleme apărute după redeschiderea cazinourilor
  • Cota 2.00 din 21 iunie 2020. Începem să facem profit și în Serie A
  • Vrei la Rotiri la Cazino? 100 si in plus Pachet de Bun Venit pana la 2000 de ron?
  • Nu rata noul bonus Superbet Cazino: până la 1200 lei și 300 rotiri gratuite
  • Joci mai relaxat la sloturile Play’N Go astăzi. Oferta zilei la Marea Păcăneală te face să joci fără presiune
  • Fracezii vor avea voie pe stadioane, la cinema și la cazinou
  • Top 10 telefoane atât de rare încât ar trebui să plătești bani mulți ca să le ai
  • Castiga o masina de lux pe unibet indiferent ce joci!
  • Nu rata noul bonus Superbet Cazino: până la 1200 lei și 300 rotiri gratuite
  • Oferta zilei la Marea Păcăneală vine astăzi la mesele Blackjack din Cazinoul Betano

Betano si Vlad sunt  brandurile cel mai des mentionate impreuna cu expresia “cazino”

Bandurile cele mai des mentionate impreuna cu cazino sunt: Betano (9%) si Vald Casino (4%).

Unde s-a discutat cel mai mult despre cazinouri, in ultimul an?

Presa si Facebook au fost canalele social media cele mai receptive la stirile despre cazinouri. Aproape 40% din mentionarile expresiei cazino s-au inregistrat in presa. Au aparut sitri despre masurile de inchidere si redeschidere a cazinourilor, s-au publicat stiri referitoare la cazinoul din Mamaia.

Facebook este un alt canal unde s-au inregistrat o mare parte din mentionarile despre cazinouri. Fie ca este vorba despre prezentarea stirilor din presa sau despre ofertele / campaniile cazinourilor, acestea si-au gasit pe Facebook un mediu potrivit de promovare (30%).

Din punctul de vedere al audientei, canalele cu cel mai mare impact au fost: TV  (34%), presa (31%) si Facebook (19%).

 

 

Comments are closed.