Actiunea de boicotare a supermarketurilor din 10 februarie – Cum s-a vazut in social media
social media, Zelist Research Add commentsPe scrut: Actiunea de boicotare a magazinelor a inregistrat peste 13.500 de mentionari in social media, in ultimele 2 saptamani. Pe data de 10 februarie, cand a avut loc evenimentul propriu-zis, s-au inregistrat peste 4.300 de mentionari.
Cu toate ca pe Facebook au fost publicate cele mei multe mentionari ale boicotului (65%), totusi, canalul unde aceste mesaje au avut audienta cea mai mare ramane in continuare TikTok (50% viewership).
__
Indemnurile la boicotarea supermaketurilor au devenit vizibile in social media incepand cu data de 01 februarie 2025, iar pana pe 10 februarie, ziua in care a avut loc evenimetul, s-au inregistrat peste 13.500 de mentionari. Ziua boicotului a adus un urias val de mentionari, insumand peste 4.300 de aparitii.
Cele mai multe din totalul mentionarilor boicotului au fost inregistrate pe Facebook (65%), in presa (14%) si pe platforma X (6%).
Cu toate acestea, canalul social media in care indemnurile la boicot au avut audienta cea mai mare ramane in continuare TikTok (51%), urmat de Facebook (29%).
Iata cateva dintre mesajele de sustinere a boicotului care s-au bucurat de o mare audienta pe TikTok (peste 300.000 impresii): luis_lazarus, andreea_promo, mariusneacsu_, Dorin Tinca, valentinvali208, endwokeinromania, constiintaromaneasca.