Nov 14
Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (03 – 09 noiembrie 2016).
- 2Active PR recomanda articolul “The Art of Holding the Human Attention Span“, cat si 8 filme pentru profesionistii din PR
- Caracteristic PR:
- Intre securitate si nebunia reducerilor de Black Friday: cum exploateaza hackerii evenimentul reducerilor (Dev51)
- Demonstreaza-ti talentul la cantat si poti castiga un laptop Asus Rog de la PC Garage
- Platforma pentru digitalizarea agriculturii, bilant dupa o luna: transportatorii reprezinta peste 50% din conturi (KropApp)
- Black Friday la FashionUP: vanzari estimate la 10 milioane de lei si preturi reduse la peste 60.000 de produse
- Competitiile DefCamp 2016 ne arata ce vulnerabilitati pot avea dispozitivele conectate la internet
- F64 aduce un nou echipament pentru profesionistii din Romania: camcorderul profesional Sony HXR-NX5R
- Centrade Cheil transmite imagini de la Muzeul National George Enescu, de la lansarea expozitiei digitale Enescu 360 din aplicatia Gear VR Gateway #Samsung
- Conan PR scrie ca Hospice Casa Sperantei, EY Romania Careers si Asociatia pentru Relatii Comunitare au povestit despre cum pot companiile sprijini sectorul neguvernamental
- Confident.Communications recomanda articolul “Romanian companies spend EUR 5,000 to 40,000 for Christmas parties” (Creative and Bright)
- Daescu Bortun Olteanu a fost in vizita la Okapi Sound, unde s-a intamplat interviul cu Nane despre Finala Turneului National de League of Legends, eveniment transmis pe Utv. Agentia mentioneaza si adidas PureBOOST X
- DC Communication: Despre teoria celor 6 grade de separare dintre fiecare si oricine. Un film care abordeaza si exemplifica intr-un fel, ideea atat de fascinanta, prilej de verificari personale si de dezbateri numeroase, de atatea ori. E si vreme de discutie cu regizorul. Echipa de la Spatiul Public European te asteapta
- EnTourage Communications scrie despre dieta inteligenta care te ajuta sa previi anemia (Feroglobin)
- Fantazia PR: Irina Dinu a vorbit la workshop-ul Naked PR despre The Venture, competitie destinata antreprenorilor sociali, acelor antreprenori care schimba lumea si gasesc solutii inovative la problemele cele mai dificile ale omenirii
- FreeComm a castigat Aur si Bronz la PRGN Awards 2016
- Galeriu & Partners PR promoveaza suplimentele alimentare Solgar, dar si Floraria Mobila – Florarie Online
- Golin anunta ca Interpublic Group (IPG) a inregistrat si in trimestrul 3 al anului 2016 cea mai mare crestere organica
- Grayling Public Relations:
- Forbes o mentioneaza pe Oana Boca (Headsome Communication) si prezinta interviul pe tema culturii si a internetului
- Image PR: Danone deschide portile creativitatii si lanseaza #CreativitateinPractica, un concurs de idei adresat studentilor. Agentia prezinta imagini de la conferinta de presa #healthcarecommunications
- Infinit PR & Events recomanda articolul “10 PR and marketing lessons from Gilmore Girls“
- McCann PR: Uber Instructor, o campanie care te invata cum sa devii antreprenor cu propria masina. Agentia comunica si faptul ca grupurile PSA si Gefco au semnat un acord de exclusivitate de 8 miliarde de euro, prin intermediul caruia Gefco va gestiona si imbunatati intregul lant global de aprovizionare al producatorului auto
- Meridian PR comunica despre Salteaua Pikolin, confort de 5 stele pentru un somn odihnitor
- Mirrors PR: Powerful move by Ikea Slependen – a organizat un spatiu de 25m2 conform locuintei unei familii din Damasc, victima a razboiului. Campania a facut parte din strangerea de fonduri a organizatiei Crucea Rosie, care in perioada 17-31 octombrie a adunat 22 de milioane de euro
- More Than Pub promoveaza produsele Eva prin internediul retetelor de sanvisuri
- “Cum sa devenim creativi? Sa descoperim toate povestile din jurul produsului. Orice poveste poate fi spusa de un milion de ori intr-un milion de feluri” Monica Jitariuc, la workshop-ul “Mestesugarii dau like Facebook”. In aceasta saptamana, MSLGROUP The Practice scrie ca Unilever si Uniunea Vegetariana Europeana (EVU) au stabilit un parteneriat in premiera care isi propune sa ofere solutii simple si gustoase celor care vor sa reduca cantitatea de carne din dieta. Angajatii MSLGROUP The Practice s-au tratat cu povestea celui mai celebru brand romanesc, #Dacia
- Naked PR: “8000 de oameni intra zilnic in 5togo”, Radu Savopol, la PR pentru antreprenori
- OMA Vision: Asociatia Parcul Natural Vacaresti si-a prezentat viziunea pentru amenajarea zonei al carei nume il poarta. “Natura la usa ta!” – aceasta este sinteza unui proiect care ar putea transforma viata urbana a acestui Bucuresti gri si prafuit, daca asociatia ar prelua administrarea Parcului. Deocamdata, procedura de dare in administrare nu a fost declansata, in ciuda promisiunilor initiale
- Oxygen PR semnalizeaza prezenta agentiei in cadrul revistei Biz
- PI 2 PR recomanda infograficul “Social Media Influencers versus Brand Advocates“
- Plus Communication desfasoara campanii umanitare pentru David, Denis si Nectaria. Simona Bistrian a vorbit despre proiectului international “Save a Heart“, proiect care a reusit sa stranga fonduri de peste 100.000 de Euro, bani care vor fi directionati pentru salvarea a 50 de copii cu malformatii grave. Agentia prezinta succesul operatiilor (aici si aici) si asigura comunicarea in mass media pentru Purna Yoga Academy si Asociatia Romana de Hipnoza
- PR Beta: Cristina Putan sustine workshop-ul “PR personal in Social Media” la Student Nation
- PRSteps a fost alaturi de partenerii sai la Microsoft Summit 2016
- RanEvents Comm a organizat un eveniment cu ocazia premierei filmului Doctor Strange, unde mentalistul Vlad Grigorescu a prezentat trucuri ce au avut la baza “puterile magice” ale lui Strange. Ca un prim semnal al Craciunului, agentia scrie despre revenirea in Romania a celebrelor Starbucks’ Red Cups
- Rogalski Damaschin Public Relations a participat de la Microsoft Summit 2016, de unde a transmis discursurile, intr-o postare video
- Brandul de haine si accesorii sportive 4F a ales The House PR Agency pentru a coordona campaniile locale de comunicare
- Thinker Media: #Asus Republic of Gamers anunta #ROG Forum Battleground Community Campaign (10 noiembrie 2016 – 4 ianuarie 2017)
- Travel Communication prezinta lista principalelor evenimente care vor avea loc in 2017 la Berlin (by AirBerlin). Agentia anunta ca Air France KLM este partener oficial al militarilor romani raniti in teatrele de operatiuni din Irak si Afganistan, care vor participa anul viitor la Jocurile INVICTUS din Canada. Affidea achizitioneaza centrele de diagnostic Hiperdia
- United propune cinci modalitati prin care putem tine stresul profesional departe de viata personala
- Vitrina Advertising a dat startul Seminarului Vitrina – editia 2016 la Departamentul de Comunicare, Relatii Publice si Publicitate al facultatii de profil din cadrul Universitatii “Babes-Bolyai”. TechFest, primul festival din Transilvania dedicat tehnologiei, incepe maine la Cluj-Napoca
- White PR: Cea mai buna cafea din Constanta este la #CafeGo! Te asteptam la un blind date cu o cafea perfecta
- Impreuna cu agentia Wunderman MENA, Lipton Green Tea a conceput un carucior de cumparaturi special care iti arata cate calorii ai consumat in timp ce esti la magazin pentru cumparaturile tale
- Romanian PR Award isi prezinta campaniile nominalizate
Statistici, topuri, trenduri:
- Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna octombrie 2016
- Analiza Zelist: Trump si Clinton in social media romaneasca. Cum s-au “vazut” in ziua alegerilor si in ziua imediat urmatoare (pana la ora 13)
- Topul radiourilor cu cele mai mari venituri din publicitate in primele 10 luni ale anului 2016
- Cei mai mari investitori in publicitatea radio – 10 luni 2016
- Analysis BR: The Romanian marcomm market registers busy season
- ZF: Cum justifica oamenii de marketing “batalia“ pentru a fi in prime-time la televizor: “Oricat de bun ar fi un produs, este nevoie ca oamenii sa stie de el“
Interviuri, opinii:
- Petre Barbu: Ghici cine vine la televiziunile de stiri in prime-time? Cine se uita la Pro TV si la Antena 1 – profilurile telespectatorilor in octombrie 2016
- Raisa Beicu: Suntem generatia momentului
- Alexandru Papadopol: Am facut reclama pe vreo 700 de dolari. Trebuia sa plec la Cannes cu “Marfa si banii” si imi trebuiau bani ca sa imi iau costum pentru covoru’ rosu
- Monica Sebestyen: Orasul si arhitectura nu trebuie privite ca subiecte de nisa, ele apartin in egala masura tuturor
- Mariana Ungureanu: Locul de munca traditional, asa cum îl stim noi, nu va mai exista in viitor
Evenimente, conferinte:
- Ultimele zile de inscrieri la GPeC Summit – Evenimentul Anului in E-Commerce, 15 – 16 noiembrie 2016, Bucuresti
- Vino la Zilele Biz si intalneste oamenii care fac performanta, 14 – 18 noiembrie 2016, Hotel Novotel, Bucuresti
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor