Povestea este foarte simpla. La Zelist Monitor analizam peste un milion de surse online. Monitorizarile facute de noi sunt utilizate de zeci departamente de comunicare ale companiilor mari, de zeci de agentii de comunicare, de zeci de persoane de comunicare din institutii si ONG-uri importante. Cuvantul cheie, dupa cum vedeti, este comunicare.

Cu Zelist Industries vrem sa mergem un pic mai departe. Vrem sa cream o platforma relevanta pentru oamenii de marketing si vanzari, pentru oamenii care se ocupa de analiza concurentei, de strategie a unei companii sau de management de produs.

O platforma care sa descrie rapid lucrurile importante ce s-au intamplat sau ce se intampla chiar acum intr-o industrie, asa cum sunt prezentate ele in presa.

Vi se pare o chestie interesanta? Daca da, puteti citi mai mult despre ce vrem sa facem, ce avantaje ar trebuie sa ofere o astfel de platforma si cum ar putea fi folosita.

Multumim pentru timpul acordat!

Iar daca la final se dovedeste pierdut, atunci suntem datori cu o cafea.

Vreau cafea

Asadar:
In fiecare zi se publica in online peste 10000 de stiri de business (masurand doar presa online, bloguri relevante si comunicate de presa). Daca cineva le-ar sorta manual ar trebui sa stea cam trei zile. In fiecare zi. Asadar o revista a presei exhaustiva realizata manual este imposibila.

Si chiar si una incompleta nu tine cont de deceniul in care traim. Nu tine cont de:

  • cat de comentat a fost acel articol
  • daca a aparut pe prima pagina si cat a stat acolo
  • daca a fost inclus in newsletter
  • daca a fost vizibil in primul ecran pe prima pagina sau pe pagina unei categorii
  • daca a aparut foarte vizibil in primul ecran sau a fost doar o stire de umplutura
  • daca a fost introdus in feedurile de crosspromo cu alte publicatii pentru a-i spori vizibilitatea
  • daca si cat a fost preluat pe Facebook sau Twitter
  • daca pe tema respectiva s-a scris si in alte publicatii

De chestiile astea tinem noi cont la Zelist Industries. Si de altele.

Avem peste 100 de industrii configurate . Cu informatii care acopera ultimii 5 ani. Fireste, suporta imbunatatiri. De fapt, vrem ca fiecare utilizator sa ne spuna cum il putem ajuta.

La momentul de fata, fiecare industrie vine cu o serie de functionalitati: un newsletter zilnic si saptamanal care prezinta chestiunile relevante in momentul de fata, o arhiva pe ultimii 5 ani, statistici despre vizibilitatea in industrie, director de companii, persoane cheie si subiecte specifice. Fireste, acesta e doar inceputul.

La ce bun chestia asta? Asta ne intrebam si noi. Glumim, stim destul de clar unde vrem sa ajungem. :)

Sa ne inchipuim ca cineva vine de pe o pozitie de marketing din banking pe o pozitie similara intr-o companie din domeniul energiei. Miile de ore de informare pe chestiunile din banking tocmai au devenit inutile. Iar curba de invatare a unei industrii nu e foarte usoara. Necesita mult timp. Aceasi problema pentru o persoana de vanzari care doreste sa afle mai multe informatii despre un potential partener. Idem in cazul unui pitch, cand ai nevoie sa intelegi repede cum functioneaza un domeniu. Idem, in cazul unei tanar absolvent pe o pozitie de entry level.

Ce vrem noi sa facem e o platforma care sa scurteaza timpul de invatare al unui domeniu de business de la niste luni bune la niste ore. (Nu spunem ca e usor, si nu spunem ca deja am ajuns acolo). Vrem sa folosim timpul rapid din procesoare si capacitatea acestora de a face chestii repetitive pentru a elibera timpul valoros al oamenilor si capacitatea lor de a crea chestii pe care calculatoarele nu le pot face.

Cam aceasta e povestea in linii mari. Daca ai citit pana aici [Banc: ca in povestea aceea apocrifa cu profesorul de fizica care a trecut intr-o nota de subsol de la pagina 700 a unui compendiu ceva de genul 'Daca ai citit pana aici, contacteaza-ma sa bem o bere'], asadar daca ai ajuns pana aici chiar o cafea + o gogoasa / prajitura / inghetata :) Iar daca vrei si un cont de test pentru a vedea ce face Zelist Industries, atunci si mai bine.

Dap, vreau cont de test