Vizibilitatea in social media a principalilor producatori de vinuri
social media, Zelist Research Add commentsZelist Monitor va prezinta in cele ce urmeaza analiza vizibilitatii in social media a principalilor producatori de vinuri, in perioada 01 ianuarie – 10 decembrie 2015.
Vinurile din Social Media in 01 ianuarie – 10 decembrie 2015, in functie de numarul de mentionari
In fruntarea clasamentul se afla Cotnari, care in perioada de studiu a fost mentionat de 2.340 de ori. Pe pozitia a doua in topul vizibilitatii se situeaza cramele Recas, cu 1.415 mentionari, iar locul al treilea este ocupat de crama Girboiu, care a acumulat peste 1.200 de aparitii in social media.
34% dintre mentionarile Cortnari au aparut in presa oniline, 29% in paginile Facebook, 22% in agregatoare, 5% pe bloguri, 2% pe Twitter.
In perioada 01 ianuarie – 10 decembrie 2015, despre vinurile Cotnari au discutat mai mult barbatii (87% dintre mentionarile cu date socio-demografice) decat au facut-o femeile (13%). Segmentul de varsta in care brandul Cotnari a fost cel mai vizibil este 25 – 35 ani (66% dintre mentionaril cu date socio -demografice). Aproape jumatate dintre mentionarile Cotnari (49%) din aceasta perioada provin din conturi din Bucuresti.
Din puctul de vedere al audientei, in topul celor mai vizibile vinuri in social media, in perioada 01 ianuarie – 10 decembrie 2015 se afla Cotnari cu 3.841.665 de impresii, urmat de Recas cu 2.012.772 de impresii si Samburesti cu 1.516.187 de afisari.
December 15th, 2015 at 2:47 pm
[…] Textul de bază este AICI. […]