Vizibilitatea in social media a principalilor producatori de vinuri

social media, Zelist Research Add comments

Zelist Monitor va prezinta in cele ce urmeaza analiza vizibilitatii in social media a principalilor producatori de vinuri, in perioada 01 ianuarie – 10 decembrie 2015.

Vinurile din Social Media in 01 ianuarie – 10 decembrie 2015, in functie de numarul de mentionari

In fruntarea clasamentul se afla Cotnari, care in perioada de studiu a fost mentionat de 2.340 de ori. Pe pozitia a doua in topul vizibilitatii se situeaza cramele Recas, cu 1.415 mentionari, iar locul al treilea este ocupat de crama Girboiu, care a acumulat peste 1.200 de aparitii in social media.

vineuri_mentionari

34% dintre mentionarile Cortnari au aparut in presa oniline, 29% in paginile Facebook, 22% in agregatoare, 5% pe bloguri, 2% pe Twitter.

cotnari_distrb_canalelor

In perioada 01 ianuarie  – 10 decembrie 2015, despre vinurile Cotnari au discutat mai mult barbatii (87% dintre mentionarile cu date socio-demografice) decat au facut-o femeile (13%).  Segmentul de varsta in care brandul Cotnari a fost cel mai vizibil este 25 – 35  ani (66% dintre mentionaril cu date socio -demografice). Aproape jumatate dintre mentionarile Cotnari (49%) din aceasta perioada provin din conturi din Bucuresti.

Din puctul de vedere al audientei, in topul celor mai vizibile vinuri in social media, in perioada 01 ianuarie – 10 decembrie 2015 se afla Cotnari cu 3.841.665 de impresii, urmat de Recas cu 2.012.772 de impresii si Samburesti cu 1.516.187 de afisari.

vineuri_viewership

One Response to “Vizibilitatea in social media a principalilor producatori de vinuri”

  1. Word of mouth la vinuri. Monitorizarea Zelist | OBSERVATOR GASTRONOMIC Says:

    […] Textul de bază este AICI. […]