May 24
Vizibilitatea in social media a partidelor aflate in campanie pentru alegerile europarlamentare din 26 mai 2019
Uncategorized Add commentsTop partide participante in campania electorala pentru alegerile pentru Parlamentul European 2019
Nr | Partide | Aparitii
intre 27 aprilie si 23 mai 2019 |
Viewership
intre 27 aprilie si 23 mai 2019 |
1 | PSD | 14015 | 28930888 |
2 | PNL | 9274 | 15573415 |
3 | Alianta 2020 USR PLUS | 6294 | 12434450 |
4 | ALDE | 5731 | 10450449 |
5 | PRO Romania | 2575 | 5284946 |
6 | PMP | 2050 | 4620117 |
7 | UDMR | 1982 | 4493947 |
8 | UNPR | 681 | 2520166 |
9 | PRU | 394 | 2123454 |
Perioada de monitorizare a fost 27 aprilie 2019 – 23 mai 2019.
Expresiile au fost masurate in contextul alegerilor europarlamentare din 26 mai 2019.