Iata ca 2010, in afara de faptul ca s-a aflat sub semnul crizei economice si a adus modificari majore pe pietele internationale, a adus si o modificare a trendurilor de twitter.
Asa cum se poate vedea si in graficele de mai jos, grafice prezentate de catre Ad Age via What the trend, daca in 2009 principala categorie in trend era divertismentul, in 2010 sunt hashtagurile.
Aceasta modificare se pare ca a avut loc pe final de an sau mai bine spus, incepand din martie 2010 atunci cand situatia era tot in favoarea divertismentului asa cum rezulta din graficul de mai jos, grafic extras din Raportul Twitter Trends February 26 – March 4, 2010.
Mania Justin Bieber se pare ca se extinde, depasind artisti consacrati ca Lady Gaga sau Mick Jagger, asa cum se poate vedea mai jos.
In cazul hashtagurilor din sport, fotbalul a depasit fara drept de apel toate celelalte sporturi.
Mai multe detalii gasiti aici iar lista completa a Top Twitter Trends of 2010 o gasiti aici.