Topul paginilor de Facebook din Romania

Stiri Add comments

Raportul Socialbakers din luna iunie ne arata care sunt brandurile cele mai devotate retelelor sociale din Romania si ne explica cum sa folosim formulele ratei de engagement pentru a le descoperi.

Socialbakers Analytics PRO masoara engagementul unei pagini de Facebook, utilizand doua formule: rata zilnica de engagement a unei pagini si rata medie de engagement a unui post. Algoritmul folosit de Socialbakers nu include valori precum reach-ul posturilor, ci doar interactiuni precum Like-uri, Share-uri, comentarii si numarul total de fani, pentru a putea face o comparatie intre diverse pagini de Facebook.

Conform infograficului de mai jos, Extreme Silver Bijuterii este brandul cu cei mai multi fani pe Facebook, in timp ce Kiss FM este media cu cei mai multi fani.

Tinand cont de cele doua formule prezentate mai sus, brandul cu cea mai mare medie a engagement-ului pe post este Mercedes-Benz Romania, in timp ce brandul cu cea mai mare rata zilnica a engagement-ului pe pagina de Facebook este Aqua Carpatica.

Daca ne raportam la numarul de intrebari la care un brand a raspuns pe Facebook si la procentajul de intrebari la care a raspuns, fata de totalul intrebarilor care i-au fost adresate, cel mai devotat brand din social media din Romania este Lidl Romania, urmat de Pepsi Romania si Avon Space.

 

Mai multe informatii puteti citi aici.

Comments are closed.