Tendintele in marketing-ul business – to – business sunt anuntate la Marketing B2B Conference
Comunicate de presa, Zelist Research Add commentsIn ultimul an, multe branduri au fost nevoite sa se reinventeze pentru a tine pasul cu schimbarile din societate. Contextul pandemiei a influentat atat sectorul B2C, cat si pe cel B2B. Acum, mai mult ca oricand, oamenii de marketing trebuie sa fie mereu lazi cu noutatile si sa aiba la indemana atat instrumentele, cat si solutiile pentru orice provocare aparuta in promovarea brand-urilor.
Pe 3 iunie, MarketingB2B Conference vine in mijlocul comunitatii de marketing si comunicare business-to-business cu o editie speciala online, gandita sa raspunda marilor provocari cu care companiile si agentiile se confrunta in al doilea an de pandemie.
Alaturi de reputati specialisti, conferinta aduce pe micile ecrane tendintele momentului, bune practici invatate in ultimul an si o imagine clara asupra mediului B2B. Prezentarile, studiile de caz relevante si informatiile ‘behind the scenes’ vor aduce in prim plan strategii pentru o campanie care garanteaza generarea de lead-uri si nu numai.
Printre vorbitorii acestei editii se numara: Florentina Costea(MarketingManager,Mastercard), Valentin Radu(CEO Omniconvert), Ioana Manoiu(General Manager,GMP PR), Simona Radu(Director Comunicare Globala, Schneider Electric), Jennifer Shaw-Sweet(EMEA Lead at the B2B Institute, LinkedIn), Ioana Serban(VP of Demand Generation & Growth Marketing, Fintechos), Victor Stroe(ChiefStrategy Officer Si Associate Director, Leo Burnett), Roxana Iancu(Marketing Lead,HP Romania & Bulgaria), Raluca Berceanu(B2B Business Director, MRMRomania), Dana Nae Popa(Owner & Managing Director, Pastel), Mugur Patrascu(Fondator, Screen Native), Rodica Mihalache(Data & Insights Lead, StarcomMedia), Raluca Tatarusanu(Sales Director Druid), Bogdan Lupu(B2B Director,Kubis), Alexandra Cojocaru(Partner, Unlock Research), Aleksandra Pekovic(Head of Digital Transformation, Telekom), Marco Campana(Sales Manager,Prodir), Gabriel Patru(Fondator Therefour–Brand Strategists, Brand Strategy &Communication Director BDO).
Dintre subiectele acestei editii:
B2B Marketing in the new normal – Cum a evoluat comunicarea si marketingul B2B pe timp de pandemie
Tools & Services – Ce instrumente si servicii de comunicare si promovare au impact vizibil in rezultatele companiilor B2B
Content Marketing B2B – Cum reusesc sa atrag clienti prin generarea de continut
Success Stories – Cum reusesc partenerii de business de tip B2B sa construiasca proiecte de comunicare win – win
The future of B2B – Care sunt trendurile si oportunitatile in B2B Marketing
In cadrul conferintei, compania de cercetare Unlock Research va prezenta rezultatele unui studiu cantitativ demarat in randul oamenilor de marketing si business, ce evidentiaza impactul pandemiei asupra comunicarii si marketingului B2B care au fost provocarile intalnite in mediul business B2B, ce solutii si instrumente noi au descoperit business-urile si cum vad acestea viitorul campaniilor de comunicare.
Mai multe informatii despre eveniment, agenda si vorbitori sunt disponibile pe www.marketingb2b.ro
.
Marketing B2B Conference este un eveniment organizat de Evensys in parteneriat cu Mastercard, MRM Agency si Httpool by Aleph.
Evenimentul este organizat sub conceptul evenimentelor „fara atingere”, ce tin cont de normele de distantare sociala si de siguranta tuturor persoanelor implicate, de la staff la vorbitori. Conceptul propune vorbitorilor o experienta pe scena apropiata de cea a unei conferinte clasice, gandita insa ca o aparitie live intr-un studio TV.
Despre Evensys
Evensys este o companie de planificare de evenimente, cu peste 15 ani de experienta in organizarea de evenimente business. Evensys este specializata exclusiv pe dezvoltarea de conferinte si de seminarii proprii, ce acopera sapte domenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, HR, Real Estate, production si Retail. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale, care privesc atat industria de business locala, cat si cea din Europa Centrala si de Sud Est.