53% dintre utilizatorii globali de Internet au realizat o achizitie online in anul 2016, conform US Government, industria comertului electronic fiind intr-o continua dezvoltare. Potrivit Salesforce Research, 61% din marketerii performanti se concentreaza pe dezvoltarea experientei consumatorilor, fiind unul dintre cele mai importante elemente in eCommerce.
Creativul din spatele aurului de la Cannes, prezent la Bucuresti
Richard Prenderville, fondatorul Peloton Group din Statele Unite, compania de consultanta care lucreaza cu branduri din Statele Unite si America Latina, va lansa pentru prima oara la Bucuresti o dezbatere complexa despre comportamentului consumatorilor in economia multi-channel, prezentand alternative prin care poti atrage consumatorii din domenii diferite.
Richard Predenville, a activat ca Vice-Presedinte pe marketing global la Reebook International, si a dezvoltat strategii de retailing in Asia si Europa in peste 200 de magazine, lansand cateva campanii iconice pentru Reebook. A castigat aurul la Cannes pentru pentru cel mai bun advertising in 2006, si peste 10 Cyber Lions pentru excelenta in campanii de marketing digital, dar si aurul in Marketing pentru cea mai buna campanie outdoor din Europa in 2005. Printre strategiile create in media digitala se numara parteneriate cu Xbox si MTV.
Marketeri pentru branduri globale, prezenti la TeCOMM
Richard Prenderville va participa in calitate de speaker la evenimentul TeCOMM eCommerce Conference& Expo, trendsetter in materie de ecommerce in Europa de Est. TeCOMM se desfasoara la Bucuresti intre 26 si 27 aprilie, sub tematica Sell them your story! si va reuni peste 250 proprietari ai magazinelor online, profesionisti in eCommerce, influenceri si jucatori importanti din industrie.
Pentru a atrage consumatori, inovatia reprezinta unul dintre punctele cheie, iar britanicul Nick Lansley, Innovation Insider la Nick Lansley & Innovation Lab va oferi proprietarilor de magazine online idei innovative pentru atragerea consumatorilor. Lansley este pionier al eCommerce-ului, care gaseste solutii inovatoare, formand echipe care sa optimizeze interactiunea cu companiile internationale pentru care lucreaza.
Nick Lansley a dezvoltat aplicatii si servicii online pentru Tesco, unul dintre cei mai mari retaileri britanici. El este cel care a format prima echipa de inovatie pentru serviciile online ale brandului, in anul 2000, participand la dezvoltarea de noi tehnologii in domeniu, inclusiv in zona de mobile services.
Dialog de business cu proprietarii magazinelor online din Europa, noutatea acestei editii
Proprietarii magazinelor online si asociatiile eCommerce din Europa se vor intalni in 27 aprilie in cadrul unui Round Table cu scopul de a discuta viitoarele directii in industria comertului electronic. Carlo Terreni, Director General la asociatia Netcomm Suisse din Elvetia si Sven Bally, Head of CX & e-Commerce la VERITAS din Belgia sunt printre speakerii care vor impartasi trenduri la nivel mondial si gasi solutii adaptate industriei de eCommerce.
Evenimentul, aflat la cea de-a X-a editie la nivel national are loc la Radisson Blu***** Hotel din Bucuresti. Pe parcursul celor doua zile, TeCOMM va cuprinde doua zile intense cu sesiuni de prezentari, workshopuri, dezbateri si zona expozitionala pentru interactiunea cu potentiali clienti. Scopul conferintei este acela de a educa, inspira si gasi noi solutii pentru provocarile inerente domeniului.
Printre speakerii de talie internationala care vor participa la TeCOMM se mai numara Richard Clark (Marketing Director, Boohoo) sau Mike Bainbridge (Chief Digital Technologist, Rackspace) care vor oferi insight-uri pretioase care vor viza cresterea vanzarilor in eCommerce, imbunatatirea content marketing-ului, modul in care tehnologia mobila influenteaza evolutia business-urilor, importanta storytelling-ului in relatia cu clientii sau emergenta retelelor sociale.
Inscrierile pentru TeCOMM eCommerce Conference & Expo se realizeaza incepand de astazi pe site-ul oficial bucharest.tecomm.ro si este organizat de Libero Events, agentia de evenimente, PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferintele HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Fiscalitate 24.7, Signal Connect, sau targul Touristica.
Companiile care inteleg aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de business online si care sustin acest eveniment sunt:
- Partners: Microsoft, Hostvision
- Supported by: Mready