Proprietarii de afaceri din Europa isi indreapta tot mai mult atentia spre mediul online. In acest fel companiile isi eficientizeaza procesele, reduc costurile si ii mobilizeaza mai bine pe clienti. Romania se afla la acest capitol la coada clasamentului in Europa, langa tari precum Bulgaria sau Polonia, conform statisticilor oferite de Comisia Europeana.
Solutiile eficientizarii unei afaceri si extinderea globala vor fi prezentate intre 26 si 27 aprilie la TeCOMM eCommerce Conference & Expo, punctul de intalnire a proprietarilor de magazine online si profesionistilor in eCommerce.
Extinderea magazinelor online – un pas important pentru recunoasterea globala
Tarile in care integrarea tehnologiilor in business este cel mai prost implementata sunt Romania, Polonia si Bulgaria, potrivit datelor oferite de institutiile europene despre piata digitala. La polul opus, Danemarca, Finlanda, Suedia sau Olanda au cele mai avansate economii digitalizate din Uniunea Europeana, urmate de Luxemburg, Belgia sau Marea Britanie. Tara noastra se afla la capatul clasamentului, cu un scor mic in Indexul Digitalizarii Economiei si a Societatii (DESI), realizat de Comisia Europeana.
Solutii practice la problemele cheie din industria de eCommerce, prezentari, workshopuri si dezbateri vor fi oferite proprietarilor magazinelor online si profesionisti in comert electronic la evenimentul premium TeCOMM eCommerce Conference & Expo Bucuresti. Peste 250 de trendsetteri din Europa de Est isi dau intalnire la cea de-a 10-a editie a evenimentului pentru a pune in discutie care sunt elementele care stau la baza succesului unui magazin online sub tema principala Sell them your story!
Piata globala, analizata la TeCOMM Cross-Border Forum
Pentru prima data in Romania, proprietarii magazinelor online si directorii asociatiilor de eCommerce din Europa participa in cadrul TeCOMM la forumul TeCOMM Cross-Borders. Forumul reprezinta oportunitatea ideala pentru extinderea retailerilor online in cautarea noilor piete si teritorii de operare. Forumul este dedicat exclusiv directorilor generali, proprietarilor de magazine online sau directorilor asociatiilor din domeniul eCommerce-ului.
Participantii la TeCOMM Cross-Borders Forum au in acest fel oportunitatea sa-si extinda afacerea, sa inteleaga mai bine industria de eCommerce la nivel mondial, sa-si cunoasca mai bine drepturile legale, dar si sa creeze noi relatii comerciale si parteneriate strategice.
Ce trebuie sa facem pentru a avea succes la nivel international?
Printre cei care inteleg si analizeaza dezvoltarea industriei eCommerce se numara si Jesse Weltevreden, care va participa la TeCOMM Cross-Border Forum. El coordoneaza si contribuie la proiecte de cercetare in cadrul Fundatiei de Ecommerce si a Universitatii de Stiinte Aplicate din Amsterdam, dar si la institutii externe din industrie. Jesse a contribuit in special la cercetari despre implicatiile comertului electronic pentru comportamentul clientului, vanzarea cu amanuntul si mobilitatea comertului la nivel national si international. Ultimele sale proiecte de cercetare se axeaza pe comertul electronic transfrontralier in Europa, transformarea digitala in sectorul de retail si interactiunea corporatiei cu clientul.
„Magazinele online care doresc sa vanda cu succes la nivel transfrontalier trebuie sa tina seama de diferentele (culturale) intre tari. Succesul transfrontalier in comertul electronic depinde de masura in care comerciantii adapteaza site-urile lor la cultura si nevoile clientilor straini. Ganditi-va la continut local, un site multilingv, metode de plata locale, etichete locale sau informatii specifice cu privire la livrare”, se arata intr-un articol la care a contribuit si Jesse Weltevreden, care activeaza ca profesor de E-business la Hogeschool van Amsterdam. Alaturi de Jeese, Carlo Terreni (Director General Netcomm Suisse) sau Sven Bally (Fondator & Consultant Senior XETA) vor participa in cadrul forumului.
Despre evenimentul premium de eCommerce in Bucuresti
TeCOMM eCommerce Conference & Expo, organizat de agentia Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est dedicat industriei eCommerce. An de an, TeCOMM aduce impreuna oamenii cheie din industrie, proprietari de magazine online sau profesionisti in eCommerce cu scopul de a educa si gasi solutii practice la problemele intalnite zi de zi in eCommerce. Editia din acest an TeCOMM Bucuresti are loc in perioada 26 – 27 aprilie la Radisson Blu Hotel*****, iar inscrierile continua pe http://www.bucharest.tecomm.ro.
Companiile care inteleg aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de business online si care sustin evenimentul sunt:
- Parteneri: Citi Bank, Iagency, Hostvision, Proclick, Iagency, Content Speed, DWF, Profitshare,
- Muehle, Mihai Sosa, Customsoft, Credius
- Recommended Payment Processor: Netopia mobilPay
- Sustinut de: Mready, MxHost, Conectoo
- Official Car: Midocar
March 27th, 2017 at 12:03 pm
[…] TeCOMM 2017, 26 – 27 aprilie 2017, Radisson Blu Hotel, Bucuresti […]