Studiu Farmacii: Care tipuri de continut au cel mai ridicat nivel de interactivitate pe Facebook?

social media, Zelist Research Add comments

Continuam analiza continutului publicat de farmacii pe Facebook, in ultimul an. Reamintim ca, in realizarea acestei cercetari am folosit drept instrument principal de culegere a datelor, platforma FB Monitor, platforma care ofera companiilor posibilitatea de a determina eficienta demersurilor de comunicare pe Facebook.

In analiza au fost incluse principalele 6 lanturi de farmacii (Catena, Dr Max, Sensiblu, Farmacia Tei, Farmaciile Dona, Farmacia HelpNet) care au fost active pe Facebook, in ultimul an. Am selectat in mod aleatoriu 214 postari, structurate in functie de nivelurile de activitate pe care farmaciile le-au inregistrat in ultimul an (martie 2020 – martie 2021).

Pana acum am vazut care sunt cele mai frecvent folosite tipuri de continut pe Facebook,  cum s-au pozitionat farmaciile in functie de acestea, cu cat pot farmaciile sa isi creasca interactivitatea folosind mai multe cuvinte pozitive in postarile lor si cum au utilizat farmaciile diferitele tipuri de continut.

In acest capitol cercetam tipurile de continut care, in anul trecut, au inregistrat cel mai ridicat nivel de interactiune din partea fanilor. Prin interactiune se intelege suma numarului de likes, shares si comentarii.

Din graficul de mai jos se observa ca fanilor din Facebook le-au placut mult concursurile  organizate de farmacii. Un concurs a acumulat in medie 1270 de interactiuni (likes, share, comments). Pe locul secund in topul interactiviitatii se afla articolele despre raceala si gripa (506 interactiuni). Mare priza la public au avut si anunturile despre comunitate (413 interactiuni in medie), fie care e vorba despre comunitatea fanilor din Facebook, comunitatea farmacistilor sau comunitatea locala).

 

 

Comments are closed.