Strategia de marketing – un factor determinant in succesul dar si in esecul unui business online
Comunicate de presa Add commentsVanzarile unui magazin online depind in mare masura de eficienta campaniilor de marketing derulate. O campanie de promovare bine gandita genereaza trafic si optimizeaza experienta utilizatorului pe e-store astfel incat el sa nu paraseasca magazinul fara sa cumpere. In acelasi timp, o campanie realizata ineficient nu numai ca nu genereaza profit, dar poate chiar sa cauzeze pierderi de capital.
Printre cele mai utilizate tactici de marketing in eCommerce sunt PPC (Pay per Click advertising), SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization), display advertising, marketing afiliat si e-mail marketing.
Markday – sesiune de workshop-uri dedicate specialistilor in marketing, la TeCOMM
In cadrul TeCOMM eCommerce Conference & Expo va avea loc sesiunea special dedicata specialistilor in marketing, sesiune care va include 4 workshop-uri sustinute de experti din tara si strainatate. Catalina Ionescu, Client Partner eCommerce CEE la Facebook va sustine workshopul Cum sa vinzi mai mult prin storytelling, iar Lucia Ciuca, Managing Director la Quantum Data Science va prezenta studii de caz care masoara audienta publicului si ofera o intelegere mai buna a consumatorilor de online in cadrul prezentarii How to leverage DATA for your Business and Marketing Strategy.
In cadrul aceleiasi sesiuni Markday va fi prezent si Marius Deak, Fondator & CEO la GreenPixel care va impartasi publicului din experienta sa de peste 20 ani in marketingul digital romanesc. Prin intermediul agentiei sale, Marius coordoneaza strategiile a peste 300 de proiecte apartinand marilor companii precum Vodafone, Romtelecom, Ursus, BRD, Tarom, British American Tabacco sau Rompetrol.
Antreprenorii se intalnesc in 25-26 octombrie la Cluj-Napoca
Proprietarii magazinelor online vor participa in 25-26 octombrie la prezentarile si dezbaterile incluse in agenda evenimentului TeCOMM, iar in 26 octombrie antreprenorii romani vor discuta in cadrul celor 4 sesiuni de workshop despre cum sa iti cresti afacerea online, cum sa aloci resursele necesare si cum poti inova intr-un mediu aflat mereu in schimbare. Catalin Popa, Azure Business Development Manager la Microsoft va sustine in cadrul TeCOMM prezentarea Cum sa asiguri resursele necesare pentru solutia ta care va include studii de caz si exemple concrete despre cum solutiile cloud ajuta in dezvoltarea si gestionarea afacerilor.
Alaturi de Catalin Popa, Sergiu Negut, Director la Maastricht School of Management din Romania va impartasi proprietarilor ai magazinelor online cum sa cresti afacerile, in timp ce Ionut Grossu, Managing Director & Co-fondator Service Return va prezenta cum inovezi in propriul business. Ionut Grossu este unul dintre cei mai renumiti profesionisti in eCommerce din Romania care a dezvoltat companiile Fashion Days, Elefant.ro si a oferit consultanta in comertul electronic numeroaselor proiecte din Belgia, China, Rusia sau Marea Britanie.
Workshop-urile privind rata de conversie: intre teorie si practica
Alexander Goesswein, Managing Director la compania internationala Criteo va participa in 26 octombrie la TeCOMM eCommerce Conference & Expo cu workshop-ul dedicat cresterii ratei de conversie. Cu o experienta de peste 17 ani in industria de marketing si mass-media, Alexander a avut un rol important in conducerea Yahoo! (Overture) si Microsoft Advertising, iar in prezent, coordoneaza activitatile din Europa Centrala a companiei Criteo in relatiile sale cu clientiprecum Sony, Made.com sau Thomas Cook Airlines. Alexander Goesswein va sustine workshop-ul privind modalitatile prin care magazinele online isi pot imbunatati rata de conversie prin intermediul telefonului mobil, al doilea cel mai utilizat instrument in realizarea cumparaturilor online dupa laptop/calculator.
Ovidiu Joita (Director IAgency), Florinel Ioan Chis (Director Executiv ARMO) si Cristian Ignat (Chief Canopyst la Canopy) vor sustine workshop-uri in cadrul sesiunilor Conversii/SEO/PPC din cea de-a doua zi a evenimentului TeCOMM, dedicat proprietarilor de magazine online si profesionistilor in eCommerce. Utilizeaza forta Google! Tot ce trebuie sa stii despre SEO-SEM si algoritmi de penalizare in 2017 este prezentarea sustinuta de Ovidiu Joita care va vorbi despre cum poti creste vizibilitatea business-ului online pe motorul de cautare Google si cum poti ajunge in primele cautari folosind cuvinte cheie.
Peste 30 profesionisti in eCommerce vor participa in 25-26 octombrie la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca in cadrul celei de-a 9-a editii a evenimentului TeCOMM eCommerce Conference & Expo, sub tematica Sell them your Story. Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Hando Sinisalu (Fondator & CEO Best Marketing International), Giacomo Summa (Co-fondator & CEO Stylect), Mitchell Goldman (Head of Product & Partnerships Storegecko), Toma Matei (Head of Commercial Ve Interactive), Marius Costin (Country Manager PayU), Horia Grozea (Director Online & Mobile Payments Netopia), Mihai Patrascu (CEO & Fondator evoMAG) și Victor Tighinean (General Manager ECCO) vor sustine prezentari si dezbateri in cadrul TeCOMM, evenimentul ce sta sub semnatura Libero Events, iar inscrierile continua pe site-ul oficial www.cluj.tecomm.ro.
Companiile care au inteles aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de afaceri online si care sustin acest eveniment sunt: Main Partner: Raiffeisen Bank Gold Sponsor: Ve Interactive, Mastercard
Silver Partner: PayU
Recommended Payment Processor: Netopia mobilPay
Parteneri: Microsoft, Easyhost, DWF, Hostvision, Proclick, IAgency, Service Return,
Profitshare, Conectoo, Chic Ville, EuroGSM, MxHost, Optivoice, Free Wifi, Amprenta,
OpenVille, Mready
Official car: Pony Car Sharing