Statistici Social Media: 95% dintre postarile de pe wall-ul brandurilor nu primesc raspuns
social media Add commentsAnul 2011 a fost fara indoiala un an in care social media a capatat o mai mare atentie din partea utlizatorilor. Acestea au schimbat modul de relationare dintre oameni, facilitand dezvoltarea relatiilor sociale. Brandurile au inteles ca social media nu sunt doar utile ci necesare pentru imaginea lor si le-au integrat in strategia de comunicare. Retelele sociale au devenit un punct de referinta si in cadrul proceselor de recrutare, in contextul in care tot mai multe companii utilizeaza social media pentru a cauta informatii suplimentare despre aplicanti sau chiar deruleaza intreg procesul de recrutare prin intermediul acestora.
Mai jos, va prezentam cateva statistici din social media.
In prezent sunt 800 de milioane de utilizatori pe Facebook, dintre acestia mai mult de 200 de milioane si-au facut conturi in anul 2011.
56% dintre consumatori au declarat ca cel mai probabil ar recomanda un brand dupa ce au devenit fanii acestuia pe Facebook.
95% dintre postarile de pe wall-ul brandurilor nu primesc raspuns.
Postarea automata micsoreaza gradul de interactiune, like-uri si comentarii, cu 70%.
Twitter are 100 de milioane de utilizatori activi. Dintre acestia, 55% folosesc Twitter-ul prin intermediul telefonului mobil.
34% dintre marketeri au generat continut prin intermediul Twitter-ului.
Actualizarile care contin verbe au un grad de diseminare mai mare cu 2% fata de media celorlalte tweet-uri.
30% dintre specialistii de marketing B2B cheltuiesc milioane de dolari pe social media marketing, desi aproximativ 30% nu urmaresc impactul programelor social media asupra vanzarilor.
40% dintre bloggeri se considera bloggeri profesionisti.
Din 6 miliarde de oameni, 4.8 miliarde detin un telefon mobil, in timp ce doar 4.2 miliarde au o periuta de dinti.
20% dintre cautarile zilnice realizate pe Google nu au mai fost cautate anterior.
56% dintre studenti au declarat ca daca ar primi o oferta de angajare din partea unei companii care interzice accesul la retelele sociale, cel mai probabil nu ar accepta jobul sau ar incerca sa gaseasca o cale prin care ar putea sa utilizeze platformele social media.