Statistici si tendinte privind utilizarea aplicatiilor mobile sau cum shopping-ul este o activitate de relaxare

Comunicate de presa, social media Add comments

 

prim afis

Cumparatorii cheltuie mai mult atunci cand se bucura de procesul de cumparare, iar consumatorii care utilizeaza retelele de socializare mai des sunt mai predispusi in a cumpara mai des, conform studiului realizat in 2016 de compania Criteo, liderul mondial in publicitatea de performanta digitala.

„Cumparaturile sunt tendinta noastra de a ne relaxa, a ne destinde si a ne oferi anumite satisfactii. Modalitatea prin care un cumparator se bucura de experienta de cumparare este esentiala pentru retaileri si advertiseri”, anunta compania Criteo. Conform studiului, 74% dintre consumatorii din Marea Britanie considera ca shoppingul este o activitate de relaxare.

Profesionisti internationali – despre eCommerce in cadrul TeCOMM

 Alexander Goesswein, Directorul General al companiei Criteo va sustine in cadrul celei de-a 9-a editie a evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo din 25-26 octombrie unul din cele 10 workshop-uri ce se vor desfasura la eveniment, axate pe optimizarea conversiilor, antreprenoriat si marketing. Cu o experienta de peste 17 ani in industria de marketing si mass-media, Alexander a avut un rol important in conducerea Yahoo! (Overture) si Microsoft Advertising, iar in prezent coordoneaza activitatile din Europa Centrala a companiei Criteo in relatiile sale cu clienti precum Sony, Made.com sau Thomas Cook Airlines.

In 26 octombrie, Alexander Goesswein va sustine la Cluj-Napoca workshop-ul privind modalitatile prin care magazinele online isi pot imbunatati rata de conversie prin intermediul telefonului mobil, al doilea cel mai utilizat instrument in realizarea cumparaturilor online dupa laptop/calculator.

Storytelling in lumea digitala, eCommerce Marketing sau Strategii de a obtine rezultate online sunt printre subiectele dezbatute in cadrul evenimentului TeCOMM unde vor participa peste 300 proprietari ai magazinelor online si profesionisti in eCommerce. Pe langa workshop-uri, evenimentul va include si peste 10 prezentari si dezbateri sustinute de speakeri de renume la nivel international precum: Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Hando Sinisalu (Fondator & CEO Best Marketing International), Giacomo Summa (Co-fondator & CEO Stylect), Mitchell Goldman (Head of Product & Partnerships Storegecko) sau Catalina Ionescu (Client Partener eCommerce Facebook).

Solutii inedite pentru cumparaturile online

In cadrul evenimentului TeCOMM participa si Horia Grozea, directorul Card Payments Netopia mobilPay, declarat cel mai important procesator de plati online in 2015 din Romania. In 2013, Netopia mobilPay a lansat prima aplicatie mobila de cumparaturi din Romania intitulata mobilPayWallet, iar in mai putin de un an, aplicatia a primit numeroase premii, fiind apreciata atat in online cat si in domeniile bancare.

Proprietarii care intentioneaza sa-si deschida un magazin online participa in 25-26 octombrie la sesiunea Start-up Area, in cadrul careia se vor aborda subiecte legate de alegerea platformei online, construirea brandului, alegerea firmei de curierat sau mentinerea relatiei cu clientii. Cu o experienta de peste 16 ani in domeniul online, Cosmin Daraban, CEO & Co-fondator al companiei Silkweb, va impartasi din experienta sa proprietarilor care doresc sa deschida propriul magazin online. Cosmin s-a implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online si a ajutat peste 500 de firme sa isi creasca traficul si vanzarile online.

Cea de-a 9-a editie TeCOMM eCommerce Conference & Expo reuneste anual peste 300 proprietari de magazine online si profesionisti in eCommerce. Noua editie va avea loc in 25-26 octombrie la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca sub tematica Sell them your story. TeCOMM este evenimentul ce sta sub semnatura Libero Events, iar inscrierile continua pe site-ul oficial www.cluj.tecomm.ro.

One Response to “Statistici si tendinte privind utilizarea aplicatiilor mobile sau cum shopping-ul este o activitate de relaxare”

  1. Mihai P Says:

    Clujul devine un loc de luat in seama in IT si ecom. Ce facem noi cei din Bucuresti?