Școala de Iarnă GPeC Online 24-28 februarie: cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing pentru a avea un magazin online de succes
social media, Zelist Research Add commentsȘcoala de Iarnă GPeC Online 24-28 februarie: cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing pentru a avea un magazin online de succes
Școala de Iarnă GPeC – singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing din România – se va desfășura exlusiv online în perioada 24-28 februarie și se adresează tuturor celor interesați de a avea un magazin online de succes: antreprenori aflați la început de drum, deținători de magazine online existente, specialiști în marketing, furnizori de servicii e-commerce, tool-uri și platforme, procesatori de plăți, companii de curierat, agenții de Digital etc.
Școala GPeC le aduce participanților nu mai puțin de 16 cursuri, dezbateri și exerciții practice cu unii dintre cei mai buni specialiști din domeniu, toate axate pe sfaturi concrete și aplicabile imediat. Nivelul cursurilor este „Începător / Intermediar”, iar înscrierile sunt în desfășurare până pe data de 19 februarie 2021.
Taxa de participare este de 349 EUR + TVA/persoană, dar pentru cei care se înscriu până pe 15 februarie la ora 23:59, se aplică un discount de 30 EUR prin Oferta Last Minute acordată de organizatori.
Detaliile complete și înscrierile la Școala de Iarnă GPeC pot fi accesate pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/
Școala de Iarnă GPeC în câteva cuvinte
Școala de Iarnă GPeC este – potrivit organizatorilor – mixul perfect între cursuri practice și networking, schimb de experiență, jocuri de team-building și distracție alături de comunitatea oamenilor din online.
Iată, pe scurt, ce îi așteaptă pe participanții Școlii de Iarnă GPeC:
- Cunoașterea colegilor de curs într-o sesiune de Ice Breaking Online în seara zilei de 24 februarie;
- 6 ore de cursuri în fiecare din zilele de 25-26-27-28 februarie = 24 de ore de conținut intensiv de E-Commerce și Digital Marketing – totul axat pe tips & tricks și exemple practice de la unii dintre cei mai buni experți din domeniu;
- Exerciții practice pentru aplicarea cunoștințelor dobândite la cursuri;
- Serile sunt rezervate discuțiilor libere și dezbaterilor cu invitați speciali care împărtășesc experiențele lor la un pahar cu vin, dar și jocurilor de team-building & networking exclusiv online;
- Cadru informal, plin de dialoguri deschise și informații practice + multe zâmbete și distracție în mijlocul Comunității GPeC.
Cursurile și trainerii Școlii de Iarnă GPeC
Aflată la a 11-a ediție, Școala GPeC reunește unii dintre cei mai buni specialiști în E-Commerce și Marketing Online din România, abordând în cadrul cursurilor subiectele de maxim interes pentru orice afacere online:
- 30 Tips & Tricks pentru campanii performante de Facebook Ads & Instagram Ads – Raluca Radu, Founder MTH Digital & Country Manager ANSWEAR.ro
- Facebook & Google Ads: From Zero to Hero – Sebastian Cosmor, Head of Marketing & Partnerships Retargeting BIZ
- eMAG Seller Academy Case Studies – Florin Filote, Vice President of Sales eMAG Marketplace & Oana Antohe, Seller Performance Manager eMAG
- Branding de la A la Z – Roxana Hurducaș, Marcomm Auditor & Consultant
- Cum să faci o campanie performantă de Google Shopping – Cătălin Macovei, Co-Founder MOLOSO
- Campanii integrate în Google Ads. Cum le abordăm, cum ne uităm la date? – Dragoș Smeu, General Manager Mavericks
- Launching Your Own Online Marketplace: Collaborative Commerce on VTEX – Cristi Movilă, VTEX Growth Leader
- eCommerce Growth Formula – Valentin Radu, CEO Omniconvert
- Analiza SEO a competitorilor: cum poți analiza strategia SEO a unui competitor pentru a-ți adapta propria campanie – Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF
- Sfaturi practice pentru optimizarea UX (User Experience) și a Ratei de Conversie – Andrei Radu, CEO & Founder GPeC
- 21 de tactici pentru atragerea și retenția clienților online – Cosmin Dărăban, CEO & Co-Founder Gomag
- Google Analytics pentru E-Commerce – Eugen Potlog, Founder UX Studio
- Cele mai comune 3 riscuri GDPR pentru un business online – Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro
Pe lângă cursurile anunțate deja, organizatorii mai pregătesc alte 3 module de curs și dezbatere cu invitați speciali care urmează să fie anunțate în foarte scurt timp.
Desfășurare și costuri
Școala de Iarnă GPeC se va desfășura exclusiv online, pe Zoom, în perioada 24-28 februarie 2021, aceasta putând fi accesată de oriunde, din confortul fotoliului de acasă.
Taxa de înscriere la Școala de Iarnă GPeC este de doar 319 EUR + TVA / persoană pentru cei care se înscriu până pe 15 februarie 2021, ora 23:59. Ulterior, prețul crește la 349 EUR + TVA.
Agenda pe zile și pe ore a Școlii GPeC, alte detalii importante precum și formularul de înscriere pot fi accesate pe website-ul GPeC, în secțiunea dedicată: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/
GPeC 2021 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Silver Partner: Retargeting
Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments
Eveniment susținut de: Canopy, Debonaire, DWF, GTS, MOLOSO, Postis
Despre GPeC
GPeC este considerată, de 16 ani, cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Marketing Online din România și cea mai mare comunitate de profil.
Pe parcursul fiecărui an, sub egida GPeC au loc numeroase evenimente menite să contribuie la dezvoltarea sectorului E-Commerce & Digital Marketing românesc:
- Competiția Magazinelor Online GPeC – singurul instrument din România de optimizare a magazinelor online pentru îmbunătățirea User Experience și a Ratei de Conversie
- Școala GPeC – singura serie de Cursuri Intensive de E-Commerce & Digital Marketing din România desfășurată de 2 ori/an în lunile februarie și august ale fiecărui an
- GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online din România (două ediții în fiecare an în lunile Mai și Noiembrie, peste 1.000 de participanți/ediție, speakeri români și internaționali legendari)
- Gala Premiilor eCommerce – Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Online Românesc
- Cursurile GPeC & DallesGo – cursuri after work de E-Commerce și Marketing Online (organizate pe tot parcursul anului)
Contact de presă: Andrei Radu, andrei.radu@gpec.ro , 0757 48 28 24