Saptamana in Social Media – 29 aprilie – 05 mai 2021

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (29 aprilie – 05 mai 2021).

Lansari, campanii, stiri:

  • Brain 4 StrategyDesigners Boutique, la 3 ani de la lansare – O gura de oxigen pentru designerii de fashion din Romania
  • BuzzStore: Chiar daca Sarbatorile de Paste au trecut, nu inseamna ca nu poti realiza retete speciale cu ajutorul unor produse delicioase si usor de preparat! De aceea, te invitam sa te inscrii in noul nostru concurs impreuna cu LaDORNA, unde poti castiga un kit pe care trebuie sa il ai mereu in casa, drept ajutor de incredere!
  • Caracteristic PRNordis Group estimeaza vanzari de 100 milioane euro in 2021 si isi tripleaza echipa de vanzari pe fondul cererii crescute de locuinte pentru investitie si de vacanta
  • Cheil Centrade:
    • Tocmai am lansat #CreeazaCuENGIE Season 2. In rolurile principale, creatori de energie mari si mici dar si cele mai tari oferte pentru energie verde, gaz, gadgeturi pentru confort termic si servicii tehnice de la liberalizarea pietei de energie.
    • We’re cooking up something special for our friends @ENGIE. #CabralAcumDigital
  • Confident.Communications: #Mi11 brings the most beautiful stories to life. This is our special project with Xiaomi Romania, Elle Romania,
  • dakommunication: O noua comunitate artistica din Bucuresti isi scrie sincretic povestea impreuna cu publicul. Se deschide expozitia The Unseen Story of a Future Community, la ALTelier
  • EnTourage CommunicationsKombucha – noul trend pentru cei care adopta un stil de viata sanatos
  • First Agency PR: Viziunea ATEN: Cele 3 motive pentru care lucrul de la distanta depinde mai mult de hardware decat de software
  • Golin:
  • Goya PR:
    • BestJobs: Aproape 30.000 de joburi noi in luna aprilie. Cele mai multe joburi au fost in IT, vanzari si financiar. Numarul de joburi remote s-a dublat fata de aceeasi perioada a anului trecut
    • Sondaj BestJobs: Unul din doi angajati nu se asteapta sa primeasca prima de Paste anul acesta
  • McCann PRRoman Tolici – Milestones Editions
  • MSLGROUP The Pracice:
    • Samsung da start invitatiei la evenimentul virtual “Bespoke Home” pentru a dezvalui noua sa gama de electrocasnice 2021
    • Campania Moldy Whopper pentru Burger King a castigat 18 premii la Clio Awards, dintre care 4 Grand Clio
    • Social Media Stars Index, topul celor mai urmarite conturi online in luna martie este prezentat de Starcom Romania
  • Natural Public Relations: O altfel de calatorie
  • Oxygen PR:
    • BETANO lanseaza primul spot TV dedicat suporterilor FCSB
    • Selgros sarbatoreste 20 de ani in Romania si lanseaza o tombola aniversara cu premii in valoare de 2,2 milioane de lei
    • Incepe Microbist de Romania, primul show cu suporteri, pentru suporteri
  • Plurivox: Ministrul Transporturilor si Infrastructurii Catalin Drula si ministrul Digitalizarii, Ciprian Teleman, participa la videoconferinta News.ro “RoInvest”
  • Plus CommunicationCampanie online pentru familiile despartite de pandemie: Dorul de casa poate fi indulcit de Paste
  • PureMedia: Lasa-te ghidat de Tefal Cook4Me+ si descopera modul intuitiv de a gati
  • RanEvents Comm: Studiourile Marvel sarbatoresc filmele MCU
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Un an nou, un nou shortlist la SABRE Awards pentru campania noastra – Cule in lumina, dezvoltata alaturi de CEZ Romania, in sectiunea Corporate Reputation, categoria Institutional Image.
  • Russenart Communications: Vineri, 7 mai, la ora 12.00, restaurantul Prepelitescu-Hop Garden se deschide oficial in Drumul Taberei nr. 115, Bucuresti
  • Seven Media: Dimo Stefanov, country manager Tavex Romania: “Piata din Romania e cumva similara celei din Bulgaria de acum 10-12 ani. Exista putini investitori avizati si la fel de mic este si numarul dealerilor profesionisti de aur.”
  • Total PR:
    • Alexandru Lapusan, CEO Zitec, la Digital Shift: Cu digitalizarea trebuie sa ajungem ca daca vreau sa imi platesc taxele pe factura de telefon, sa pot sa o fac
    • Romanii de la LEKTRI.CO tintesc vanzari de 1.000 de statii de incarcare pentru masini electrice in 2021
    • Turul Romaniei 2021 va avea loc in perioada 31 august – 5 septembrie si va debuta la Timisoara
    • Cosmetic Plant lanseaza sase produse noi in gama essential
  • Travel Communication:
    • Israelul va permite accesul turistilor vaccinati din Romania incepand cu 23 mai, cu anumite conditii
    • In acest an, bugetul mediu pentru vacanta de Paste a romanilor este de 800 lei / sejur
  • Tudor Communication:
    • Cristian Nicola, CEO-ul companiei de consultanta imobiliara Investpoint, a pus in perspectiva investitiile in acest sector in prima parte a anului 2021
    • Transformarea digitala a firmelor din Romania, cat si a actorilor institutionali si universitari, a fost explicata de Daniel Homorodean, CEO-ul firmei de IT specializata in digitalizare Arxia
    • Samuel Negoiescu, fondatorul Asociatiei umanitare Speranta pentru Romania explica de ce educatia este foarte importanta pentru Romania, lansand totodata un spot de promovare pentru asociatie
  • V+O CommunicationImpactul CSR in strategia de business
  • White PRStudiu Valoria si Mind Shop: Managerii de marketing se lupta cu intelegerea noilor preferinte de cumparare ale clientilor
  • Asociatia Magic: Avem zilnic de invelit si mangaiat peste cinci mii de copii cu afectiuni grave. Da-ne o mana de ajutor.
  • Digital Wand: Alege savoarea momentelor impreuna si lasa-te inspirat si premiat, pe BeTheHost.ro
  • Digitas Romania si Data Intelligence Team prezinta cel de-al doilea studiu despre fenomenul Clubhouse, cu noi date si concluzii in premiera pentru Romania
  • FCB Bucharest: Grupul ONG-uri pentru Cetatean si FCB fac educatie civica si demonteaza mituri despre ONG-uri
  • Httpool GroupHttpool castiga premiul LinkedIn Partner Champion 2021
  • Ideologiq: Agentia de comunicare digitala Ideologiq continua colaborarea alaturi de compania Green Group si dezvolta un nou proiect dedicat subsidiarei Green Fiber
  • Interactions: Daniel Nicorescu, Interactions: 5 moduri in care un RPA dezvoltat de Interactions iti poate ajuta compania
  • Lemon Studio: Neurostiinta in serviciul brandului: Buyer Brain a dezvoltat UXGeeX, laboratorul de user experience unde stiinta intalneste programarea si UX design-ul
  • Mercury360: Mercury360 inoveaza prin implementarea primului turneu drive-in corporate pentru BASF
  • PublicisDigital Health Index prezinta liderii de categorie in Auto, Banci, Retail, Telecom, Farmacii, Clinici si Soft Drinks
  • RCS-RDS:
    • Aproape 250 de persoane, vaccinate la centrul mobil organizat de Grupul DIGI
    • Film Now da start saptamanilor tematice: prima saptamana a lunii mai – superproductii de actiune
  • Rusu+BortunMiruna Macsoda, Managing Director Rusu+Bortun, intra in actionariatul companiei
  • ThinkDigitalSpotmedia.ro se alatura retelei Thinkdigital, incepand cu luna mai
  • the Syndicatethe Syndicate’s social drinking

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 26 aprilie – 02 mai 2021?

Interviuri, opinii:

  • Florin Babei: Din pacate cred că ne indreptam din ce in ce mai mult spre drumuri deja pavate si proiecte cat mai safe
  • Maria Ilea: Marketing si experienta digitala intr-un curs certificat
  • Lucian Haritonov: Poate ar fi mai profitabil sa facem lucruri in serie, dar am pierde acea stare de bine pe care o avem in fiecare dimineata la atelier

Evenimente, conferinte:

  • GPeC SUMMIT Mai 2021 – ultimele zile de inscrieri prin oferta Early Bird
  • Institutul de Marketing::
    • Exista cuvinte care seduc si care nu se duc, cuvinte care produc, cuvinte care vand, cuvinte care inving.” Exerseaza si aprofundeaza principiile scrierii publicitare eficiente la un Workshop de Scriere Publicitara cu Florin Dumitrescu, autorul singurului manual de copywriting din Romania, “Retorica sloganului. Manual de copywriting”, inclus în pachetul de training.
    • Cursul certificat The Digital Customer Experience ofera acces intr-o forma interactiva si concentrata la cel mai extins know-how de profil al Oxford College of Marketing – Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive + 1 workshop (incepând din 10 mai 2021, orele 20:30-22:30) si Virtual Intensive Weekends (15 mai, 22 mai si 5 iunie 2021, orele 11:30-14:30)
  • Centrul National al Dansului Bucuresti: De Ziua Internationala a Dansului, lansam Dancing Walks

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.