Saptamana in Social Media – 11 – 17 februarie 2021

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (11 – 17 februarie 2021).

Lansari, campanii, stiri:

  • Agentia 2Active PR este mentionata alaturi de brandul Jo Malone London
  • Anamaria Onisei, Communication Consultant: Special de Dragobete: “Sa vorbesc cu tine”, o comedie plina de speranta despre iubire cu Antoaneta Cojocaru si Daniel Pascariu va fi difuzata live online de pe scena Teatrelli chiar pe 24 februarie
  • BuzzStore: Descopera Puiul Vegetarian, hranit cu legume si cereale, alegerea perfecta pentru cei care isi doresc o hrana sanatoasa, ca la tara! Daca iti este dor de gustul preparatelor de altadata, dat de ingrediente naturale, iti prezentam Puiul Vegetarian.
  • Caracteristic PR:
  • Craft Interactive: Viitorul comertului online. Un overview de la Craft Interactive
  • Creative Business ManagementTransylvania Beer, singura bere romaneasca premiata la European Beer Challenge Londra 2020
  • dakommunication: Vesti bune pentru iubitorii de animatii serioase: Paul Muresan  pregateste un short despre parentificare – atunci cand copii cu parinti infantili ajung adesea prematur să poarte de grija celorlati din familie. wiehie.org va ofera stirea in romana, engleza si franceza  ​
  • Daescu Bortun Olteanuadidas Originals lanseaza modelul ZX 2K Pure
  • First PR Agency:
    • MIPS 2021: o privire inspre viitorul tehnologiei video
    • ELKO Group a emis obligatiuni in valoare de 20 de milioane de euro
    • ATEN a lansat switch-uri KVM cu DisplayPort
    • Axis Communications anunta extinderea seriei de camere dome P32
  • Free Communication: Tranzactii cu alt aer – de munte
  • Galeriu & Partners: OilRight – o noua campanie de crowdfunding pe platforma consolid8
  • Golin:
    • Grupul LEGO si Universal Music Group dezvaluie intreaga gama LEGO® VIDIYO™. L.L.A.M.A – prima minifigurina LEGO® care semneaza cu o casa globala de discuri
    • Pentru al doilea an consecutiv, Electrolux se afla in topul preferintelor romanilor la Consumer Choice Award
    • 6.000 de dolari si un PC profesionist de gaming. In cadrul evenimentului caritabil organizat de Fundatia Metropolis si Nexus Gaming, KFC Romania a contribuit cu o donatie #pebune
    • Cheltuielile de Ziua Indragostitilor, in continua crestere in Romania, arata studiul Mastercard Love Index
    • Lidl dezvolta primul standard pentru conservarea biodiversitatii in agricultura conventionala, printr-un nou modul al certificarii GLOBALG.A.P.
    • Electronic Arts va prelua Glu Mobile
    • Brutarille PAUL celebreaza luna iubirii cu o noua colectie de prajituri, in editie speciala
  • Goya PR:
    • TBI Bank incheie un parteneriat cu Onfido si reduce timpul de inregistrare a clientilor noi cu 67%
    • Tailent accelereaza expansiunea internationala si exporta roboti software inteligenti in America Centrala si de Sud printr-un parteneriat cu Serviceaide
    • Sondaj Bestjobs de Valentine’s Day: Aproape jumatate dintre angajatii romani se inteleg cel mai bine cu un coleg de sex opus
    • Colliers: Volumul investitiilor in Romania a atins 8,5% din totalul pietei est-europene, aproape dublu fata de cota de 4,7% din 2019
    • BestJobs: 3 angajati din 5 isi doresc sa continue sa lucreze intr-un sistem hibrid si sa imbine activitatea de la distanta cu prezenta la birou
    • Logiscool aduce roboti software Tailent in echipa si se pregateste sa integreze RPA si in procesul de educatie
  • Headsome CommunicationSuperpovesti din Bucuresti: O initiativa frumoasa, care invita copiii si adolescentii sa descopere Bucurestiul si sa-i astearna povestea pe hartie. Toata lumea care participa va fi premiata!
  • June Communications: Romanii pot lua un imprumut in doar 8 minute printr-un proces de creditare complet automatizat de la Ocean Credit
  • KooperativaVeranda Mall sarbatoreste Valentine’s Day si Dragobetele cu o multime de premii pentru cupluri
  • McCann PR primeste multumiri din partea Asociatiei The Social Incubator
  • MSLGROUP The Pracice:
    • Auchan si Glovo: parteneriat pentru livrari la domiciliu in maximum 60 de minute, in 18 orase
    • Incepand cu luna martie, Ana-Maria Paslaru va prelua rolul de Managing Director al Unilever South Central Europe
    • Doar 3% dintre romani stiu ca analizele de sange, precum hemoleucograma, ajuta la depistarea cancerelor de sange
    • De Valentine’s Day, Burger King isi declara iubirea intr-un mod inedit
    • MedLife ofera teste rapide gratuite, la cerere, pentru depistarea infectiei cu virusul COVID-19
  • Oxygen PR: Pentru al doilea an consecutiv, Jerry’s Pizza a sarbatorit alaturi de toti iubitorii de pizza si a oferit mii de pizza-desert cadou
  • Pandorra Style:
  • PiArt Vision:
    • Balerinul Sergei Polunin isi lanseaza autobiografia, cu o prefata semnata de actrita Helen Mirren
    • DPD Romania anunta investitii de 2 milioane euro in 2021
    • Saptamana portilor deschise la Romanian Gifted School, prima scoala pentru copii supradotati din Romania
  • Pi2PR distribuie postarea Black Sea Trade & Development Bank – BSTDB
  • Plurivox: Situatia IMM-urilor in pandemie si masurile de sustinere a acestora vor fi dezbatute la videoconferinta News.ro “IMM-urile, oxigen pentru Romania
  • PRStepsMilluu, lansata de fondatorul Star Taxi, atrage 884.000 de euro, cea mai mare investitie de pana acum prin platforma SeedBlink. “Ne vom extinde in Varsovia si tintim sa ajungem la o evaluare de 10 milioane de euro.”
  • Pure Media: Sarbatoreste luna indragostitilor si pregateste cina perfecta alaturi de WMF
  • RanEvents Comm: Noi experiente pentru bucuresteni la AFI Cotroceni
  • Rogalski Damaschin Public Relations:
    • Peste 350.000 de pacienti au fost tratati anul trecut in Centrele Medicale Arcadia. Mai mult de 7.500 de interventii chirurgicale au fost realizate in Spitalele Arcadia
    • Un an de pandemie: romanii economisesc mai mult
  • Russenart Communications: Pana la 2,4 milioane de euro in ajutoare de minimis acordate pentru infiintarea a 60 de noi intreprinderi in sase judete din regiunea Nord-Est
  • Seven Media:
    • Viata in pandemie e intr-o continua schimbare, iar echipa Pluria are o viziune pe masura asupra modului de lucru remote. Ce aduc nou: un upgrade privind rezervarile de sali de meeting si birouri private
    • 2020 a fost orice numai un an usor nu. Cu toti am avut de infruntat situatii fara precedent si am incercat sa luam cele mai bune decizii in contextul dat. Varianta de lucru remote a adus si bune si rele, procentul lor fiind insa diferit de la caz la caz.
  • The Public Advisors:
    • Miruna Senciuc, CEO BNP Paribas Personal Finance: “Aceasta perioada mi-a dovedit cat de importante sunt viteza de reactie, capacitatea de reorganizare si de prioritizare”
    • SIGNAL IDUNA Romania introduce serviciul propriu de telemedicina in planurile asigurarilor de sanatate corporate
    • Crestere a cererii in sectorul logistic: portofoliul p3 logistic parks a crescut cu 48% – portofoliul pe piata din germania s-a triplat
  • Total PR:
    • Andreea Petrisor, managing director foodpanda Romania: Doar 15-17% din populatie comanda pentru acasa mancare din restaurante, insa ponderea s-a dublat in 2020. Piata de livrari va continua sa creasca
    • Lantul de cafenele Captain Bean estimeaza afaceri de 1 milion de euro in 2021
    • Reteaua de magazine MyAuchan din statiile Petrom se extinde
    • 10 pasi pentru implementarea unui sistem educational hibrid. Sfaturile Nagarro
  • Travel Communication:
    • In plina criza pandemica, 8 noi hoteluri vor fi inaugurate in Israel
    • Un avion KLM a efectuat primul zbor din lume in care s-a folosit combustibil sintetic
  • Tudor Communication:
    • Pandemia a crescut interesul romanilor pentru amenajari interioare. Laura Sardescu, fondator Nea Kaisă, a spus pentru Jurnalul.ro povestea business-ului de familie care face casele romanilor mult mai confortabile.
    • Chiar daca in jur de 40-50% dintre romani sufera de parodontoza, 39% dintre acestia nu stiu nimic despre aceasta boala. Medicul stomatolog Octavian Munteanu, cu specializare in Implantologie, a explicat cum poate fi prevenita aceasta afectiune si care este conduita terapeutica, odata ce boala s-a instalat
    • Una dintre intrebarile pe care si le pun companiile, mai ales in pandemie, este daca au nevoie cu adevarat de PR. Am scris pe blog de ce e mai important ca niciodata ca brandurile sa comunice profesionist pentru a castiga notorietate si credibilitate.
    • Invitatele Danielei Palade Teodorescu la 2Value Talks au fost Valentina Vesler, Head of PR & Communication la Valvis Holding si Gilda Lazar, Director Corporate Affairs & Communications JTInternational Romania, intr-o discutie despre modul in care se promoveaza brandurile in pandemie.
  • UnitedFrigonet Logistics a intrat pe piata de logistica si transport national cu temperatura dublu controlata, in urma unei investitii de 500.000 euro
  • Wefflermark: Doua miliarde de lampi au fost reciclate in Europa, anunta Eucolight: toate lampile reciclate puse una langa alta ar putea inconjura Pamantul de cinci ori
  • Zacke PRInnobyte mizeaza pe o cifra de afaceri de 2 milioane de euro in 2021. Trendurile anului in eCommerce: personalizare, marketplace, subscription
  • Dare Digital si MOCAPP prezinta: LoveFluencer.ro. O poveste de dragoste intre brand-uri si influenceri
  • Galeria SENAT – cel mai nou spatiu expozitional dedicat industriilor creative isi continua proiectele in 2021
  • Godmother:
    • Relationship status: Lipton & GodmotherGodmother devine agentia de brand Lipton Ice Tea
    • Repeta ce te face fericit, iar si iar, si iar! Müller Dairy Romania lanseaza campania promotionala ce se desfasoara la nivel national “De cate ori Müller, de atatea ori premii!”, semnata de Godmother
  • Jidvei: De azi, Mysterium inseamna si vinuri spumante super-premium, obtinute prin metoda traditionala
  • Mindscape StudioMindscape Studio a dezvoltat evenimente virtuale premium pentru brandurile Samsung, Brand Minds si Elrond
  • Publicis:
    • Act For Good si fiecare bine #Sepune. Campanie semnata de Publicis si Carrefour Romania
    • Jorg Riommi, Chief Creative Officer Central Eastern Europe & Romania, Publicis Groupe, selectat in juriul D&AD Awards 2021
    • Digitas Romania si Publicis Media lanseaza primul infografic din seria “O lume fara cookies – predictii
  • Quartz Media: Myra, prima aplicatie mobila de educatie pentru sanatate sexuala in limba romana, este acum disponibila gratuit pe App Store si Google Play
  • RCS-RDSDIGItalizarea customer experience prinde viteza in 2021
  • Saatchi & Saatchi + The GeeksProvocarea lui Eduard, presedinte de bloc: Tu cum poti face lumea un loc mai bun?
  • WOPA isi consolideaza pozitia pe segmentul de Digital Advertising: Stefania Bercu se alatura ca Head of Digital Strategy & Engagement al agentiei
  • Wooba: Expozitie in Bucuresti: Vitrina Grand Hotel Continental – iluminata cu iubire de Wooba, un nou brand romanesc
  • Zile si Nopti vrea sa afle care sunt “Cele mai de succes femei din Romania
  • Little People:
    • Ziua Internationala a Copilului cu Cancer. In culisele cancerului
    • Webinar @ Little People | 5 tineri supravietuitori de cancer impartasesc propriile experiente de lupta impotriva cancerului
  • Fundatia TELUS International Romania continua sa sustina ONG-urile locale cu o finantare totala de 100.000 USD in 2021

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 08 – 14 februarie 2021?
  • Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna ianuarie 2021
  • Bitcoin – cum se scrie despre acest subiect in social media
  • Lansari de produse si servicii in ultima saptamana – Selectie
  • Digitalizarea proceselor reduce costurile cu 100.000 de euro pe an / Costurile logistice sunt reduse cu 30% pe an

Interviuri, opinii:

  • Andra Badea: Venind dupa o asemenea perioada, cred ca instinctiv si in arta vizuala vom cauta culorile puternice, compozitiile complexe, peisaje, expresii ale bucuriei si eliberarii
  • Petre Barbu: In cautarea curajului pierdut in pandemie al unui spectator de teatru. Cateva intrebari aproape retorice pentru regizori, actori, scenografi
  • Mihaela Ganciu: Piata va evolua catre empatie, catre a pune clientul final mai mult si mai mult in centrul atentiei
  • Raluca Ghilea: Brandurile au nevoie sa stranga din nou in jurul lor comunitatile disipate de pandemie. Campaniile de vanzari nu vor fi de ajuns
  • Raluca Marin: Virtual is the new reality. Consumatorii s-au obisnuit cu experientele digitale si ne vor impinge constant spre urmatorul nivel
  • Radu Miu: Multe comportamente contextuale create de pandemie vor deveni obiceiuri de consum permanente sau pot crea oportunitati de comunicare pentru branduri
  • Mihaela Munteanu: Mi-ar placea sa vad ca va exista o categorie a societatii, din care vor face parte si oamenii de comunicare, care va fi invatat ceva din lectiile trecutului si care va promova sustenabilitatea in locul consumerismului
  • Anca Pop: Multi se inclina catre ilustratii ca forma de comunicare. Ambalaje de iaurt cu flori pictate in acuarela, cosmetice care folosesc ilustratii pentru a aduce publicul mai aproape
  • Mihnea Ratte: Stilul meu e o combinatie intre artistic si fotojurnalism. Ma inspira fiecare om din viata mea
  • Sebastian Tiplea & Georgiana Stefanoaei: Odata cu valul de sustinere #shoplocal, oamenii au inceput sa incerce ceva nou, produs in Romania
  • Dan Toma: Speranta mea este ca in acest an este sa reintram in zona experimentala, in care sa putem testa si apoi scala tactici ce livreaza rezultate pozitive

Evenimente, conferinte:

  • Peste 1000 de specialisti din comunicare si relatii publice, jurnalisti si creatori de continut sunt asteptati sa participe la PR & COMMUNICATION SUMMIT 2021, Editia Online. Intr-un eveniment maraton LIVE, peste 15 vorbitori din Romania si Marea Britanie vor aduce cele mai noi tendinte, solutii si idei in comunicarea de brand si corporativa.

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.