Saptamana in Social Media – 01 – 07 iulie 2021

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (01 – 07 iulie 2021).

Lansari, campanii, stiri:

  • Brain 4 Strategy:
    • ARB arata ca, in primele patru luni din 2021, bancile din Romania au acordat un volum de credite mai mare cu o treime fata de cel din 2020
    • Intr-un studiu realizat pentru ING Bank Romania s-a identificat faptul că unu din trei romani plănuiesc sa isi cumpere o locuinta in urmatorul an
    • Campania #dreptullabanking a atras CEOs de la firme recunoscute care doresc sa incurajeze educatia financiara a persoanelor de toate varstele
    • Impreuna cu Elisabeta Moraru, CEO Google Romania, am discutat despre rolul tehnologiei in vietile noastre, dar si cum va arata viitorul datorita ei
  • BuzzStore: Iti prezentam noul detergent Perwoll Caps, care te va ajuta sa te bucuri mai mult timp de hainele tale preferate. Acestea vor arata la fel de frumoase si colorate ca in prima zi in care le-ai cumparat. Perwoll Caps este un detergent special ce are grija de culorile si tesaturile hainelor, acum fiind si mai usor de utilizat: pui o capsula in cuva, apoi hainele preferate si folosesti programul potrivit.
  • Caracteristic PR:
    • The Woman organizeaza un eveniment dedicat leadershipului feminin in Cluj-Napoca
    • Nicolae Capusan, Sun Garden: Negociem achizitia unui hotel. Acceleram modernizarea de la Baile Herculane
    • Irina Constantin, antreprenoarea care a prevazut in urma cu sapte ani nevoia de digitalizare pe piata de real estate si a lansat un concept inovativ
  • Chapter4Lavazza relanseaza brandul de cafea Gran Café Paulista
  • Confident.Communications preia comunicarea corporate pentru EXEC-EDU
  • Creative Business Management: Identitate online pentru produse, un nou serviciu oferit de Creative Communication
  • Daescu Bortun Olteanu: Agentiile si brandurile care au comunicat cu gamerii se pot inscrie intr-o noua competitie: Gaming Video Awards
  • DC CommunicationDescopera Rowmania cauta campioni la vaslit. Ziua Dunarii, sarbatorita pe 4 iulie, pe malul Borcei
  • First PR Agency:Tot ce trebuie sa stii despre ATEN Video DynaSync™
  • Golin:
  • GOYA PR:
    • RAPORT BestJobs: Piata muncii da semne de revenire la nivelul pre-pandemic. Domenii in care salariile au crescut cu aproape 50% in primele sase luni
    • Monika Rajska-Wolińska a fost promovata in functia de Chief Executive Officer al Colliers din Europa Centrala si de Est
    • Fondul de investitii Neogen Capital investeste 150.000 de euro in dezvoltarea Tulipr.ro, o platforma de tip marketplace dedicata industriei evenimentelor
    • Yokogawa prelungeste contractul de închiriere pentru birourile din Novo Park cu incă 5 ani. Compania va avea prezenta continua timp de 20 de ani in Novo Park
  • Graffiti PRCadre medicale plecate din tara: “Paturile nu erau jupuite, peretii nu erau murdari. Noi veneam de la seringi pe care le fierbeam”
  • June CommunicationWABAG Water Services anunta planuri de consolidare a pozitiei sale in sectorul industrial din Romania
  • Media Pozitiv recomanda articolul “The perils of PR
  • More Than Pub:
  • MSLGROUP The Pracice:
    • Samsung Odyssey League se reintoarce – de data aceasta cu Rocket League
    • Samsung lanseaza telefonul Galaxy M32 si extinde seria Galaxy M
    • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G a primit premiul pentru cel mai bun smartphone la Global Mobile Awards din cadrul Mobile World Congress 2021
    • Dupa #HyggeLaNoi, Storia.ro lanseaza “Carticica de biniste“, ghidul fericirii de acasa
    • 15 minute pentru viata. AVON si Kaufland Romania continua campania #CancelCancer – caravana nationala de ecografii mamare gratuite
  • Natural Public Relations: “Studiu de caz: natura” este un proiect cu acoperire nationala, care se deruleaza in perioada septembrie 2020 – decembrie 2021. Valoarea totala a proiectului este de 107.900 lei, sponsorizarea din partea Fundatiei Orange fiind de 96.200 lei.
  • Oxygen PR: O noua provocare, o noua campanie si “Shopping magia continua”. Am creionat pentru FASHION HOUSE Pallady campania de lansare, in care ne-am propus sa pozitionam centrul outlet ca destinație smart de shopping pe harta comerciala a Capitalei. Daca inca nu l-ai vizitat, te invităm la shopping! Ai toate sansele sa te simti ca in Bucurestiul de odinioara
  • Pandorra Style: Ofera-i ceva exact asa cum vrea! Gift Card-ul ParkLake, cadoul perfect pentru orice ocazie
  • Pi2PR: Un combinat siderurgic “eco-inteligent” va fi construit de la zero in Romania. Investitorii sunt italieni
  • Plus CommunicationAutocontrolul undelor cerebrale si al starilor de constiinta
  • Prais Corporate CommunicationsIubesc APA: A II-a editie scolara a initiativei educationale menite a proteja resursa naturala a vietii, APA!
  • PRStepsEarly Game Ventures Startup Squad – in aceasta seara, Symphopay. Ce face compania si de ce este momentul potrivit acum, explica Daniel Nicolescu la finalul emisiunii ZF IT Generation.
  • RAN Communication:
    • In numele prieteniei: “Luca“, o aventura memorabila dedicata celor care se simt… diferiti
    • Black Widow / Vaduva neagra”, o incursiune in trecutul celei mai misterioase dintre Razbunatori
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Impactul Remdesivir privind rata mortalitatii la pacientii spitalizati cu Covid-19
  • Seven Media:
    • Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour, a preluat integral actiunile agentiei de turism Happy Tour: “Happy Tour a fost intotdeauna o companie vizionara, care a imbratisat cele mai noi tehnologii si modele de travel management, iar acest lucru ne va caracteriza si pe viitor.”
    • Cand ai nevoie de un sfat privind curatenia si dezinfectia casei, fie ca este vorba de produse de curatenie, tehnici eficiente sau trucuri simple si rapide, comunitatea “Trecem Romania pe curat” este aici sa dea o mana de ajutor.
  • The Public Advisors: Apel pentru elevi si profesori! Alianta pentru Educatie Remediala lanseaza Scoala de Vara!
  • Total PR:
    • Mai mult de jumatate dintre clientii Decathlon au folosit cardul de fidelitate, in primele opt luni de la relansarea programului
    • Doua proiecte romanesti, finaliste europene pentru startup-uri de sanatate
    • Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin Romania: “Pandemia a orientat consumatorii catre cresterea eficientei si sigurantei in relatia vanzator-cumparator”
  • Travel Communication: Unul din 15 pasageri isi greseste rezervarea de zbor. Cinci sfaturi de calatorie dupa ridicarea restrictiilor
  • Tudor Communication:
    • CEO-ul companiei de consultanta imobiliara Cristian Nicola a oferit o noua viziune de ansamblu asupra pietei imobiliare, precum si a directiei in care evoluează aceasta.
    • Serviciul de initiere plati (SIP) anuntat de Paysera permite atat comerciantilor, cat si cumparatorilor acestora, sa beneficieze de una dintre metodele de plata cele mai accesibile si utilizate in comertul online din Europa, a declarat Daniel Turbatu, Country Manager Paysera Romania.
    • “Copiii cu potential, de multe ori, sunt prinsi in aceasta capcana a sistemului care uniformizeaza si-si pierd speranta pentru maretie. Sunt neglijati, marginalizati, pusi la punct.”, a explicat Lajos Kristof, fondatorul Asociatiei de Tineret pentru Prietenie si Educatie si al AMIAS Small School.
    • “In 2020 a aparut un nou profil: clientul de comuna. Am observat ca si clientii din mediul rural si-au re­novat baia cu produse cumparate online”, spune Laura Sardescu, cofondatoare a brandului Nea­Kaisa.
    • “In contextul actual, nevoia de a studia intr-un sistem normal, atractiv pentru elevi, ce pune accent pe utilizarea gandirii, si nu doar pe memorare, este mai mult decat justificata.”, spune Ovidiu Atanasiu, fondatorul American Alternative School/AmSchool.
  • Wefflermark: 145 de ani de activitate umanitara au fost aniversati de Crucea Rosie Romana alaturi de voluntari si mii de sustinatori
  • Zacke PR:
    • Complice.ro: Crestere cu peste 50% cifrei de afaceri in prima jumatate a lui 2021. Evenimentele reinventate de pandemie, motor de crestere in semestrul doi
    • Libris.ro: Ce carti au citit romanii in 2021. Comanda medie, in crestere cu 10% fata de 2020
  • Epic Visits demareaza o campanie de finantare pe SeedBlink. Startup-ul vizeaza sa obtina 150.000 euro pentru a-si accelera cresterea
  • Exploratist: Cote maxime de engagement la gala Exceptionalii, powered by Allianz Tiriac
  • Ideologiq: Compania Holcim lanseaza “ECONCEPT – Materiale pentru viata” in colaborare cu agentia de comunicare digitala Ideologiq
  • Initiative Romania: Media Fact Book: 2021, anul in care valoarea pietei media va depasi 500 milioane de euro
  • Marketcap.ro: TradeVille lanseaza Lite, interfata simplificata a singurei aplicatii mobile care permite tranzactionarea din aceeasi platforma la BVB si pe marile burse internationale
  • MVcom: Cele mai interesante titluri din Iunie, pe WeInvent.ro
  • Profi se repozitioneaza ca magazinul care iti simplifica viata prin oferte care iti fac placere, sub deviza zilnic preturi mici
  • Project Agora: Un nou segment de audienta dedicat Jocurilor Olimpice este acum disponibil la Project Agora
  • Publicis: Primul Effie din lume pentru TikTok, in Romania
  • Publicis Groupe: Publicis Groupe Romania castiga 10 premii la Cannes Lions 2021, prin campaniile Leo Burnett Bucharest si Publicis Romania
  • RCS-RDS:
    • Lucian Mindruta face, din nou, o emisiune… deplasata. In Romania
    • Reteaua Nationala lanseaza o super-oferta estivala pentru serviciile de telefonie mobila
    • Meci de poveste pentru inaugurarea oficiala a stadionului Ghencea, in direct, la Digi Sport
  • Zile si Nopti:

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 28 iunie – 04 iulie 2021?
  • Non Fungible Token – Este un subiect destul de interesant pentru romani?
  • Branduri de Bere:​ Cum au ​mixat valorile? Care sunt valorile cu impact asupra Likes si Shares?

Interviuri, opinii:

  • Andrei Bilan: Pare ca s-a marit timpul de executie si a scazut timpul de gandire, probabil ca vine odata cu attention span-ul consumatorului
  • Alexandra Sabrina Bindiu transforma visele vintage in bijuterii
  • Anca Iuhas: Vad in Romania incercari tot mai articulate de a schimba niste mentalitati, niste obiceiuri fata de rolul femeii, fata de asteptarile pe care le avem de la femei
  • Eugen Kelemen: Montajul e o arta. A fost nevoie de multa truda si pasiune din partea precursorilor pentru a demonstra asta
  • Goran Mihailov: Trendul va fi ca “reclama” sa fie putin mai subtila, mai putine packshoturi seci si mai multa emotie si indrazneala
  • Corina Murafa: ONG-istii nu sunt tree huggers. Sunt profesionisti care produc impact social, intervin de multe ori mai rapid si mai eficace decat statul
  • Dan Stefan Parlog: Montajul nu ar trebui sa salveze, ci sa eleveze tot ce s-a intamplat mai bine si mai frumos la filmare
  • Jorg Riommi: Am inceput la Roma, in 2001. Tocmai absolvisem universitatea si lucram in televiziune, dar eram deja indrăgostit de publicitate
  • Ioachim Stroe: Unul dintre cele mai rele lucruri pe care le poti auzi despre un film la care ai lucrat este ca “l-ai facut din montaj”
  • Marian Seitan: Automatizarea de marketing este marketingul direct transpus în platforme
  • Letitia Stefanescu: Montajul nu e bagheta magica si nu trebuie vazut ca un “salvator”
  • Rezistenta prin teatru: Am crescut simtind ca suntem intr-un spatiu sigur, unde emotiile nu ne erau invalidate, ci cultivate armonios
  • Liviu Turcanu: Se muncea enorm pe vremea aia și nici prin cap nu ne trecea conceptul de “work-life balance”. Era ’work work and more work’, până ajungi pe podium
  • Teodora Velescu: Din exterior, dansul poate parea la indemana oricui, dar, tocmai aceasta iluzie sta in maiestria dansatorului

Evenimente, conferinte:

  • GPeC:Ultima saptamana cu discount pentru inscrierile la Scoala de Vara GPeC. Primele 20 de locuri au fost ocupate deja.
  • Institutul de Marketing: Pentru realizarea unui plan eficient de optimizare a conversiilor e nevoie de interpretarea și utilizarea corectă a datelor despre clienti din mediul de marketing digital. Cursul Digital Marketing Techniques in Practice & Digital Optimization sustinut de Veronica Bogdacenco (7-15 iulie) abordeaza toate tehnicile si instrumentele utile in monitorizarea si optimizarea performantelor
  • Centrul National al Dansului Bucuresti (CNDB) devine vara aceasta un spațiu de intalnire in care diferentele de varsta, statut social, pregatire, cunostinte si experienta sunt suspendate, iar dansul devine liantul care isi propune sa aduca laolalta oameni foarte diferiti

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.