Cea de-a XII-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award vine să întărească rolul directorului de comunicare în boardul organizaţiilor și în luarea deciziilor strategice. Paradigma managementului strategic reflectă viziunea pe care competiţia Romanian PR Award încercă s-o promoveze de peste un deceniu. Este o perspectivă care înglobează idealurile celor care au marcat istoria relaţiilor publice şi ale celor mai iscusiţi dintre practicienii de azi.
Credem cu tărie că prezenţa directorului de comunicare în board-ul organizaţiilor nu este nici utopică, nici imposibil de atins. Istoria competiţiei ne arată că există organizaţii în România care au adoptat cu succes acest model.
Chiar şi cel mai talentat director de comunicare nu poate să-şi folosească optim potenţialul profesional dacă nu se află într-un raport de parteneriat cu managementul de top. Acesta gestioneză nu doar atribuţiile specifice funcţiei de comunicare, este totodată consilier şi alter ego al CEO-ului. Iar raportul celor doi contribuie semnificativ la succesul organizaţiei şi la credibilitatea comunicării.
Decision-Board, pe scurt D-board, gadgetul origami al celei de-a XII-a ediţii a Romanian PR Award, creat cu ingeniozitate de colegii de la Vitrina Advertising, încearcă într-un mod ludic să ofere răspunsuri non-uzuale la întrebări cât se poate de presante. D-board este un obiect, dar şi un instrument. Un joc inofensiv, dar şi o modalitate altfel de a lua decizii. Funcţia sa principală este simplificarea şi oferirea de răspunsuri non-uzuale pentru întrebări cât se poate de presante. Deşi numărul răspunsurilor este finit, numărul întrebărilor care îi pot fi adresate este nesfârşit, astfel că D-board poate fi utilizat de fiecare dată când ne aflăm în faţa unui impas.
„Competiţia din acest an se anunţă mai diversă şi mai puternică, reuşind să adune sub aceeaşi umbrelă nume marcante ale breslei comunicatorilor din ţară şi străinătate, parteneri prestigioşi şi zeci de concurenţi care dau comunicării însemnătatea cuvenită. Mulţumim în mod special membrilor distinşi ai juriului, concurenţilor, partenerilor şi prietenilor care ne onorează cu încredere an de an”, a declarat Dana Oancea, membru în board-ul Forum for International Communications.
Jurizarea competiţiei reuneşte competenţe din 10 ţări şi este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Porsche AG, Vodafone, Raiffeisen, Coca-Cola Hellenic, URSUS Breweries, Siemens AG, JTI, Pfizer, Petrom, Bancpost, MOL Romania, Booking.com, reprezentanţi ai agenţiilor globale de PR – Edelman, Weber Shandwick, Ketchum, Golin, Ogilvy & Mather, MSLGroup, Hill & Knowlton Strategies, Burson-Marsteller, FleishmanHillard, Brunswick Group, TMA Communications, executivi ai agenţiilor locale de PR – McCann PR, MSLGROUP The Practice, GMP PR, Graffiti PR, Rogalski Damaschin Public Relations, Golin Bucharest, DC Communication, BDR Associates Communication Group, Oxygen Public Relations, Media Pozitiv, Storience, Public Advisors, Action Global Communications, Vitrina Advertising, Smile Media precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil –The Chartered Institute of Public Relations – CIPR, AMEC, United Nations, Holmes Report şi Forum for International Communications.
Înscrierile la cea de-a XII-a ediţie se fac până marţi, 30 septembrie 2014. Aplicaţiile depuse după această dată, dar cel târziu până vineri, 10 octombrie 2014, implică o creştere cu 10% a taxei de participare.
Gala Romanian PR Award se va desfăşura în seara zilei de 27 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel.
Pentru al doilea an consecutiv, Vodafone România va acorda distincţia „PR Innovator of the Year”, oferind vizibilitate proiectelor care prin inovaţia pusă în joc şi excelenţa execuţiei trec dincolo de graniţele comunicării obişnuite, de ceea ce era considerat până acum posibil sau fezabil.
Competiţia a fost îmbogăţită cu distincţia „Best of PR Evaluation”, un premiu special acordat începând cu acest an de Raiffeisen Bank şi dedicat pragmaticilor şi vizionarilor care înţeleg importanţa evaluării şi măsurării rezultatelor obţinute.
Detalii despre competiţie pe www.praward.ro.
Romanian PR Award este susţinut de Vodafone România, partener fondator, de partenerii Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic şi Ursus Breweries, de partenerii logistici – Cargus, 360Revolution, Sothis Print – şi de partenerii media- Hotnews, Forbes, PR Romania, IQADS, Adhugger, CSR Romania, Zelist şi Markmedia.ro.
Despre organizator
Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standarde etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. În martie 2006, Forum a iniţiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste, program afiliat la reţeaua europeană CSR Europe. În aprilie 2009, fundaţia a lansat portalul PR Romania, una dintre cele mai relevante publicaţii online de PR din Europa, conform Communications Director.