Profita de oferta very early bird pentru a te pre-inscrie in competitia GPeC

Stiri Add comments

Cea de a 9-a editie anuala a GPeC – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania – este pe cale sa inceapa.

Pana la lansarea oficiala, estimata la sfarsitul lunii martie, organizatorii au pornit campania de pre-inscriere a magazinelor online in competitie, oferind un discount de 50 EUR din taxa de participare. Astfel, magazinele online care doresc sa se inscrie la GPeC 2014, au timp pana pe 14 martie, inclusiv, sa profite de oferta very early bird si sa plateasca doar 200 EUR + TVA, in loc de 250 EUR + TVA pentru participare.

Cum poti beneficia de oferta very early bird?

Pentru a obtine discount-ul very early bird, magazinele trebuie sa scrie un e-mail la contact [@] gpec.ro cu subiectul “Pre-inscriere la GPeC 2014″ in care sa furnizeze cateva informatii necesare identificarii website-ului si facturarii, respectiv:

  • adresa url a magazinului online;
  • numele firmei care opereaza magazinul;
  • adresa sediului social;
  • codul de identificare fiscala (CIF);
  • numarul de identificare la Registrul Comertului (J);
  • contul bancar (cont IBAN);
  • banca si sucursala la care este deschis contul;
  • persoana de contact din partea magazinului (telefon mobil si adresa de e-mail).

Potrivit organizatorilor, sunt acceptate in competitia GPeC doar magazinele online care au minimum 6 luni vechime in piata.

Toate magazinele online vor fi auditate din punct de vedere al criteriilor de preselectie si vor primi recomandari pentru a le intruni si, astfel, pentru a obtine marca de incredere TRUSTED.ro (taxa TRUSTED fiind inclusa in taxa de participare la GPeC 2014). Astfel, in pretul de 200 EUR + TVA, magazinele online obtin si atestarea TRUSTED pentru 12 luni, iar cele care au deja marca TRUSTED, obtin prelungirea valabilitatii acesteia cu inca 12 luni.

De 9 ani, competitia magazinelor online GPeC este renumita pentru complexitatea criteriilor de jurizare, fiecare magazin inscris in competitie obtinand o radiografie a afacerii sale. In 2013, peste 120 de magazine online au ales GPeC, fiind analizate de 20 de specialisti in domeniu, in 2 etape de evaluare diferite, pe baza a peste 90 de criterii de jurizare care urmareau, cu precadere, usability si optimizarea conversiilor.

Indiferent daca sunt desemnate castigatoare sau nu, toate magazinele online inscrise in competitia GPeC primesc rapoartele de jurizare pentru a cunoaste exact punctele forte si punctele slabe ale afacerii lor. Potrivit organizatorilor, pana in acest moment si-au exprimat intentia de participare la GPeC 2014 peste 20 de magazine online, in mai putin de 10 zile de oferta very early bird.

Castigatorii editiei de anul trecut pot fi gasiti aici.  Acestia au fost prezentati in cadrul Galei Premiilor eCommerce care a avut loc in data de 5 noiembrie 2013.

Comments are closed.