Peste 120 de magazine online participa la Gala Premiilor eCommerce 2013

Stiri Add comments

122 de magazine online s-au inscris la cea de-a 8-a editie anuala a Galei Premiilor eCommerce (GPeC), numarul lor fiind cu 35% mai mare decat in 2012. Branduri cunoscute atat in offline, cat si in online au ales GPeC 2013, demonstrand astfel notorietatea competitiei in piata de comert electronic din Romania: F64, evoMAG, Oktal, GSMnet, Arabesque, Noriel, ParAvion, Vola, eSky, VelTravel, La Femme, Yokko, Originals, Stone Creek, MyCloset, Aoro, Kurtmann, FunGift, MyTicket, RCA-Ieftin, FloriDeLux, Floria etc.

Concurenta este deosebit de mare pe categoriile de IT&C, Electronice si Electrocasnice, Fashion si Bebelusi, copii si jucarii. In ceea ce priveste impartirea magazinelor inscrise pe grupe de concurs, cresterea cea mai spectaculoasa este in categoria Professional (mai vechi de 2 ani si cu traffic ranking Alexa mai mic de 200.000) unde numarul de magazine acceptate in competitie a ajuns de la 7 anul trecut la 17 in acest an, demonstrand inca o data interesul crescut al magazinelor renumite pentru competitia GPeC.

Lista completa a magazinelor inscrise la GPeC va fi publica in curand pe website-ul Galei la www.gpec.ro.

20 de specialisti in e-commerce evalueaza cele 122 de magazine inscrise la GPeC

Incepand cu data de 25 iunie, timp de o luna, are loc prima etapa de jurizare din cadrul celei de-a 8-a editii a GPeC. Juriul GPeC 2013 este format din 20 de specialisti renumiti din piata de comert electronic din Romania, reprezentanti ai unor companii de top din industrie cum ar fi Google, Zitec, iLeo, GreenPixel, Orange, BitDefender, ING Bank etc.

Cei 20 de jurati GPeC 2013, care vor analiza magazinele online din competitie tinand cont de un amplu set de peste 90 de criterii de evaluare sunt Elisabeta Moraru, Ioana Barbu, Alex Lapusan, Bogdan Manolea, Robert Anghel, Florin Pravai, Marius Deak, Cosmin Nastasa, Mihai Paun, Horia Neagu, Radu Vilceanu, Cristian Ignat, Adrian Pintilie, Vlad Stanila, Cosmin Daraban, Cosmin Negrescu, Marian Malahin, Mihai Ghita, Stefan Tanase si Florinel Chis.

Peste 90 de criterii de jurizare orientate catre optimizarea conversiilor si cresterea afacerii

Magazinele online inscrise in competitia GPeC 2013 vor trece prin 2 etape de evaluare, in cadrul carora vor fi supuse unui set complex de peste 90 de criterii de jurizare, orientat catre optimizarea conversiilor si cresterea afacerii. Criteriile de apreciere GPeC sunt actualizate de la un an la altul, tinand cont de tendintele internationale in comert electronic. Acestea evalueaza magazinele online din toate punctele de vedere, de la claritatea designului si functionalitate pana la cursivitatea fluxului de comanda, interactiunea magazinului online cu clientii, aspecte juridice si criterii legate de optimizarea pentru motoarele de cautare.

Pana pe 25 iulie are loc prima etapa de evaluare, juriul GPeC 2013 analizand magazinele online si acordand calificative pentru fiecare criteriu in parte. Ulterior, magazinele au ocazia de a remedia problemele semnalate pentru a creste performantele afacerii lor si sansele de reusita in competitia GPeC.

Toate magazinele online care au intrunit cumulativ criteriile de preselectie si au fost aprobate in competitie, au primit marca de incredere TRUSTED.ro. De asemenea, acestea vor beneficia in scurt timp de implementarea gratuita pentru 1 luna a ClickTale (contul GOLD), unul dintre cele mai importante tool-uri de customer experience analytics la nivel international.

Ce urmeaza la GPeC 2013…

  • Dupa terminarea primei etape de jurizare pe 25 iulie, magazinele online se intalnesc fata in fata cu membrii juriului in cadrul Intalnirilor Consultative GPeC 2013 pentru a discuta notele primite si raportul de audit;
  • La finalul lui august are loc cea de a 3-a editie anuala a Scolii de Vara GPeC 2013 – 5 zile de training de comert electronic, sesiuni de consultanta cu specialisti in e-commerce si networking cu numele mari ale industriei online din Romania;
  • Cea de-a 2-a etapa de evaluare din luna octombrie 2013 va reprezenta Jurizarea Finala GPeC 2013 pentru magazinele online;
  • Castigatorii GPeC 2013 ai fiecarei categorii si grupe vor fi anuntati in cadrul Festivitatii de Decernare a Premiilor GPeC 2013 din noiembrie.

Parteneri GPeC 2013

Gala Premiilor eCommerce 2013 este un eveniment sustinut de: Banca Transilvania, Cargus, DPD Romania, FAN Courier, MasterCard, Orange, UIS, VISA, Zumzi.

Cu sprijinul: Agile Media, CasaDeTraduceri, ClickTale, ECOMpedia, Silkweb, TeamDeals, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, ZeList, 2Parale.

Parteneri media: AvocatNet, PaginaDeMedia.ro, Blogal Initiative, Computer Blog, Comunicate De Presa, DAS Cloud, Hotnews, IAB Romania, Kiss FM, Laptop News, Radio Romania Cultural, ShopMania, Trafic, Ulise.

Bloguri partenere: Chinezu, Cristi Dorombach, Iyli, Lavinia Biberi, Liviu Taloi, Victor Kapra, Sabina Cornovac, Sorin Rusi, Stefan Murgeanu, Alex Mihaileanu, Marius Calugaru

Comments are closed.