Participă alături de creativii din marketing și advertising la Big Idea Conference!

Comunicate de presa Add comments

Ultimii doi ani au schimbat radical modul în care companiile acționează și, de asemenea, comunică. Vom intra în curând într-o perioadă de recuperare post-pandemie, care va decide viitorul business-urilor și al marketingului deopotrivă.

Pe măsură ce înaintăm în 2022, obiectivele principale ale fiecărei companii ar trebui să fie înțelegereanevoilor reale ale consumatorilor și descoperirea oportunităților de creștere. De aceea, pentru fiecareom de marketing este foarte important să fie la curent cu cele mainoi tactici de promovare și datedespre consumatori.

Pe 25 februarie, Big Idea Conference va reuni pe scena sa cei mai buni profesioniști în comunicarepentru a oferi răspunsuri la marile probleme cu care se confruntă managerii de brand și directorii demarketing astăzi.

”Big Idea Conference nu este încă o conferință de specialitate. Este evenimentul care se concentreazăpe creativitate, strategie și inovație. Aduce în prim plan tactici verificate și idei creative din publicitate,ca un îndemn către agenții și companii pentru a realiza campanii îndrăznețe și cu impact”, spuneCristian Manafu, organizatorul Big Idea Conference.

Prima ediție acoperă teme variate precum tendințele majore din social media în 2022, rețete de succespentru campanii virale, colaborările între agenții și companii, rolul canalelor alternative în promovareabrand-urilor, oportunitățile din publicitate astăzi și tactici de succes în marketing pentru 2022.

În cadrul evenimentului, vor fi prezentate în exclusivitate și rezultatelestudiului despre comportamentulpublicului român în timpul pauzelor publicitare TV, realizat de iSense Solutions. Studiul își propune săofere informații utile despre consumul de publicitate TV în România și platformele complementarefolosite de români.

Anul acesta, conferința are invitați 14 vorbitori locali și specialiști cu experiență dovedită pe cele maiimportante piețe de publicitate din lume:

  • Bogdan Naumovici – Managing Partner, 23 Communication Ideas
  • Anca Ungureanu – Marketing & Communication Director, UniCredit Bank
  • Gabriela Lungu – Founder & Executive Creative Partner, WINGS Creative Leadership Lab
  • Patricia Zegreanu – Marketing & Communication Manager, Porsche România
  • Mihai Gongu – Executive Creative Director, SEE Cheil Worldwide
  • Sînziana Stoicescu – Senior Digital Channels Manager, BAT România
  • Bogdana Butnar – Practice Lead, Growth & Experience Strategy, Accenture Interactive
  • Diana Ceaușu – EVP, Global Head of Strategy & Innovation, McCann Worldgroup
  • Andreea Lupu – Strategy & Innovation Director, Publicis Media
  • Laura Ionescu – Freelance Senior Copywriter & Author
  • Andra Constantinescu – Account Director, Kantar România
  • Laura Roșca – Qualitative Research Director, iSense Solutions
  • Alexandru Ciucă – Managing Partner, Superior Media
  • Raluca Kișescu – Creative Business Strategis

Organizat în format hibrid, cu o audiență în sala de conferință de la Hotel JW Marriott Bucharest, înconformitate cu normele actuale, și una numeroasă online, evenimentul își propune să aducă multemomente de inspirație, idei îndrăznețe, tendințe aplicabile și mai ales informații cu valoare adăugată.Peste 1500 de oameni din agenții și companii, creatori de conținut și pasionați de marketing șiadvertising s-au înscris deja la prima ediție a Big Idea Conference.

Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe www.bigidea.ro.

Big Idea Conference este un eveniment organizat în parteneriat cu UniCredit Bank și cu sprijinulAsociației V3, Glo și Skoda.

Comments are closed.