Descoperă puterea creativității la Big Idea Conference 2023

Comunicate de presa Comments Off on Descoperă puterea creativității la Big Idea Conference 2023

Industria publicității este mereu provocată să gândească în afara tiparelor, să propună abordări inedite și să schimbe paradigme și chiar obiceiuri. Oamenii din marketing sunt de aceea într-o continuă adaptare la tendințe noi, atitudinea consumatorului și evoluția media și a tehnologiei.

Pe 21 iunie, la Hotel JW Marriott din București, Big Idea Conference 2023, evenimentul de referință în industria marketingului și publicității din România, propune profeșionistilor o nouă oportunitate de învățare, schimb de idei, participarea la discuții alături de nume importante din lumea comunicării și nu numai.

A doua ediție a Big Idea Conference își propune să aducă într-un eveniment unic creativi apreciați, directori de comunicare cu experiență, manageri de brand curajoși și specialiști în market research, care vor împărtăși experiențe inedite, abordări out-of-the-box și viziuni îndrăznețe despre comunicarea de brand și viitorul marketingului.

„Schimbările sunt deja o constantă în viața noastră, iar specialiștii din marketing și publicitate se confruntă cu provocări tot mai complexe și sunt obligați, nu doar nevoiți, să fie la curent cu noutățile și tendințele cele mai recente. Pentru ei, creativitatea rămâne o forță puternică care modelează lumea în care trăim și oferă un avantaj competitiv important”, spune Cristian Manafu, organizatorul evenimentului Big Idea Conference.

Cu un line-up de vorbitori impresionant, Big Idea Conference aduce în fața participanților personalități de renume din industrie, cum ar fi: Andi Moisescu (TV Personality), Alexandra Olaru (Vodafone Romania), Șerban Alexandrescu (Headvertising), Alex Coteț (Writer & Director), Anca Ungureanu (UniCredit Bank), Raul Gheba (Copywriter & Comedian), Sînziana Stoicescu (BAT Romania), Mihai Gongu (Cheil WorldWide), Andreea Lupu (Starcom), Miruna Dumitrescu (Publicis), Andreea Ghenoiu (Jam Session), Silviu Antohe (MullenLowe) și alții.

Participând la acest eveniment, vei avea parte de:

  • Inspirație și Motivare Vei fi inspirat și motivat să găsești idei noi și creative. Vei putea să îți îmbunătățești strategia de marketing și să îți extinzi viziunea asupra posibilităților de promovare.
  • Oportunități de Networking – Te vei conecta cu vechi cunoștințe sau potențiali parteneri. Îți vei extinde conexiunile profesionale. Vei împărtăși experiențe și vei găsi răspunsuri la întrebări actuale.
  • Cele mai noi tendințe și tactici Vei afla cele mai recente tendințe, strategii și tactici în publicitate și marketing. Vei primi studii de caz, exemple și soluții din domenii puternic concurențiale.
  • Înțelegerea industriei– Îți vei forma o imagine mai clară asupra industriei în ansamblu. Vei descoperi mai multe despre ce motivează consumatorii să aleagă un produs sau altul, precum și provocările viitoare.
  • Inteligența din piață– Obții informații despre dinamica și perspectivele pieței, abordări inedite în campanii și așteptările clienților. Ai acces la un studiu exclusiv despre publicitatea din România.

Evenimentul este organizat exclusiv cu participarea în sala de conferință. Pentru mai multe informații despre eveniment și bilete, vizitați www.bigideaconference.ro.

Big Idea Conference 2023 este un eveniment organizat în parteneriat cu UniCredit Bank și glo.

“Vindeti asa cum clientul isi doreste sa cumpere” – Tips, tendinte & idei principale de la GPeC SUMMIT – 22-23 Mai, editia de majorat –

Comunicate de presa Comments Off on “Vindeti asa cum clientul isi doreste sa cumpere” – Tips, tendinte & idei principale de la GPeC SUMMIT – 22-23 Mai, editia de majorat –

Cuvintele cheie ale anului 2023 în ecommerce, evidențiate în cadrul GPeC SUMMIT 22 – 23 Mai au fost: emoții & înțelegerea motivațiilor de natură emoțională din spatele deciziei de achiziție, anul 2023 – anul “strategiilor centrate pe client și anul adaptării la nevoile lui”, temperarea creșterii pieței de ecommerce și grija față de mediu ce se reflectă în mai multă atenție în procesul de livrare și logistică.

Ziua de 22 Mai a fost dedicată celui mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est, respectiv prima Conferință GPeC a anului 2023. De la newbies, specialiști, antreprenori și gurus în marketing online, aproape 1200 de profesioniști în domeniu și-au găsit locul, la TNB, în mijlocul Comunității Digital, la moment aniversar, în cadrul GPeC SUMMIT.

Primele 4 luni ale anului în E-Commerce-ul Românesc:

Primul panel al acestei ediții a pus în lumina reflectoarelor situația curentă a pieței de ecommerce, de la începutul anului:

  • Numărul de tranzacții a crescut cu 5%, dar s-a înregistrat o creștere de 20% a sumelor tranzacționate; s-a înregistrat totodată o creștere a livrărilor pe weekend. (Cătălin Maftei – Founder C-Solution)
  • De la începutul anului, se observă o creștere a pieței cu 10%, însă nu va mai ajunge la un procent de 30%, precum în pandemie (Adrian Mihai, CEO FAN Courier)
  • S-a înregistrat o scădere a valorii comenzii medii, dar o creștere a numărului de comenzi deci mai multe livrari – inclusiv la nivel Cross-border (Lucian Baltaru – CEO Sameday)
  • Creșterea gamei de produse în e-commerce, vânzări cross-border, mai puțin focus pe categorie, mai mult pe produs. Varietatea metodelor de plată și de livrare facilitează intrarea pe cât mai multe piețe, reușind în același timp personalizarea experienței fiecărui cumpărător. (Stejara Pircan, Senior VP eMAG)

 

Puterea emoțiilor – triggerul din spatele deciziei de cumpărare

Unul din principalele subiecte abordate din mai multe perspective de către speakerii prezenți pe scena GPeC SUMMIT pe 22 Mai a fost atenția tot mai mare acordată sferei emoționale ca trigger al deciziei de cumpărare. Plecând de la acest subiect, focusul pe client s-a regăsit în mai multe din discursurile speakerilor – de la zona de UX, conversii și până la logistică & livrare.

  • Emoțiile influențează deciziile, deciziile afectează conversiile, iar conversiile influențează veniturile. Tocmai de aceea, dincolo de vârstă, localizare geografică, trebuie să înțelegem emoțiile clienților, a expus Talia Wolf, Conversion Optimization Specialist, GetUplift, în keynote speech-ul ei. Totodată, 4 pași pentru creșterea conversiilor cu targetare emoțională ar fi: Research, audit funnel, adaugarea emoției în copy & în design și oferiți-le consumatorilor un scop astfel încât să fie o achiziție cu care să se identifice.
  • Printre alte date, cifre și tendințe ale pieței de ecommerce la nivel internațional, Oana Dumitrescu, Industry Manager Retail & Travel, Google a evidențiat și 6 bias-uri care influențează o decizie de cumpărare. Mai mult decât strategia de branding și de cea de stabilire a prețurilor, comportamentul de cumpărare este influențat de: euristica categoriei, puterea momentului, dovezi sociale, biasul rarității, particularitatea autorității și puterea gratuităților.
  • Ca business online ar trebui să vorbești foarte puțin și să asculți foarte mult – asta înseamnă research, ceea ce ajută la înțelegerea modului prin care cumparatorii caută, gasesc și decid asupra unui produs și asupra unui magazin. Els Aerts (User Testing & Usability Evangelist, AGConsult)
  • Nu suntem ghidați de ceea ce gândim, ci de ceea ce simțim: emoție, aversiunea față de risc, efectul de mandrie cu ceea ce deținem (Nancy Harhut, Behavioral Marketing Expert & Author, HBT Marketing)

 

Clientul – în centrul strategiei de dezvoltare a business-ului

Fie că este vorba de adaptarea business-ului la contextul economic actual sau că se urmărește atragerea de investiții externe, clientul (și oamenii) trebuie să fie nucleul pe care un business sustenabil se dezvoltă.

  • Cireașa de pe tort este clientul însuși. Opriți-vă din a vinde așa cum vă doriți să vindeți și vindeți așa cum clientul își dorește să cumpere. (Karl Gilis, Top 3 Most Influential CRO-Expert in the World | AGConsult)
  • Livrarea la punct fix – vedeta preferințelor clienților
  • Focus pe dorințele clienților – Zona de lockere este din ce în ce mai preferată ca modalitate de livrare, din dorința de a nu mai interacționa neapărat cu curierii sau de a depinde de un interval orar pentru primirea coletului. Retururile se pot face mult mai ușor la lockere a concluzionat Adrian Mihai, CEO FAN Courier
  • Clienții caută flexibilitate și livrare la timp – Lucian Baltaru (CEO Sameday)
  • Transport la pachetomate: există deja o tendință spre alegerea pachetomatului preferat (33% din tranzacții & rată mică de retur); pachetomate cu temperatură controlată pentru cosmetice: 15-20°C. (Cătălin Maftei – Founder C-Solution)
  • Clienții își doresc să aibă un desfășurător mult mai clar al transportului, astfel încât să urmărească curierul până în momentul livrării. (Oana Mandicescu – Chief Sales Officer Cargus)
  • Clientul are nevoie de senzația de control – având opțiuni, cumparatorii sunt mai predispuși să aleagă; iar alegerile îi fac pe oameni să simtă că dețin controlul. (Nancy Harhut, Behavioral Marketing Expert & Author, HBT Marketing)
  • Îmbunătățirea descrierilor de produse, focusul pe produs, personalizarea de landing pages, automatizarea vor fi întotdeauna un pariu sigur pentru ca un magazin online să aducă rezultatele dorite. ‘Cea mai bună metodă de a învăța este prin a face” Cele mai bune performanțe de conversie: Social Media & Email Marketing. (Jon Quinton, Performance Marketing & Paid Media Specialist)
  • Câtă vreme aduce valoare clienților tăi, afacerea va rămâne sustenabilă. (Bogdan Colceriu – CEO Frisbo)
  • Oamenii pe primul loc. Fie că e vorba de un pitch de 1’ sau de 5’, povestiți despre echipă, iar abia după aceea despre problema pe care o rezolvați și cât de departe puteți ajunge în câțiva ani cu această soluție. (Bogdan Colceriu, CEO Frisbo)
  • Investiți timp, nu uitați să faceți foarte bine research și să creați o comunitate în jurul vostru, un grup de susținere cu care împărtășiți pasiuni și viziuni comune, fiind mânați de aceeași misiune. (Daniel Nicolae, Co-Founder & Managing Partner Innoship)
  • Concentrați-vă timpul și energia astfel încât prin business-ul vostru să rezolvați o problemă, iar ulterior, investiția să fi una bună pentru companie, nu pentru VC. (George Moroianu – Co-Founder Flip.ro)
  • Învățați să mergeți mai departe când primiți un ‘Nu!’. Primele etape ale investiției nu sunt niciodată despre bani – ci despre cum expuneți povestea și cum creionați viitorul. La fel de mult contează timpul și valoarea acordate business-ului. (Mihai Bocai – CEO Flaminjoy)
  • O soluție de tipul ‘cumpără acum, plătește mai târziu’ înseamnă o creștere semnificativă a ratelor de conversie (de la 2-3% până la 40%), crește coșul de cumpărături, scade rata de abandon. (Ionuț Sabadac – VP Merchant Solutions TBI Bank)
  • Diversificarea metodelor și tehnologiilor de plata ajută la recuperarea plăților pierdute, protejează comercianții de fraudă și combate refuzul la plată precum și pe partea de conversie, personalizare și raportare plăți. (Augustin Dobre – CEO Capital Financial Services)
  • ChatGPT poate ajuta în creșterea unei companii pentru înțelegerea anumitor business-uri mai nișatebuyer personas. (Mihai Vînătoru – Managing Partner DWF)
  • Creșterea ratei de click prin native, video, display, ca rezultat al unei targetări personalizate a cumpărătorilor. AI-ul nu trebuie văzut ca pe o competiție, ci mai degrabă ca un ajutor în cu Google, ChatGPT pentru maximizarea ROI sau ROAS. Olimpia Norsesovici – Senior Business Development Manager MGID)

 

Dezvoltarea business-urilor de E-Commerce – atragerea de investiții/finanțare, tehnologie, comunicare și soluții de plată

Pentru prima dată, pe scena GPeC SUMMIT unul din subiectele abordate a fost acela a atragerii de finanțări și investitori în business-urile de ecommerce – cât și cum pot fi dezvoltate magazinele online folosindu-se de investiții externe sau ce alte instrumente au la îndemână pentru a-și dezvolta afacerile. 

În paralel cu zona de conferința a avut loc și GPeC E-Commerce Expo, o ocazie bună de networking, dar și de luat pulsul pieței de e-commerce, retail și digital marketing în pauzele de cafea. Seara de 22 mai a culminat cu fast pe Aria TNB – member of The Embassy. A fost GPeC Networking Party, la înălțime, alături de elita industriei Digital din România, cu DJ OLiX in the Mix.

Ziua de marți, 23 Mai a fost destinată cursurilor și workshop-urilor, organizate, în paralel, pe 6 track-uri, în incinta Hotelului Sheraton din București: Curs Google Ads pentru E-Commerce (Anabela Luca, Managing Director adLemonade), Curs Google Analytics 4 pentru E-Commerce (Eugen Potlog, Founder UX Studio), Curs Facebook, Instagram & TikTok Ads pentru E-Commerce (Raluca Radu, Founder MTH Digital), Curs Customer Lifetime Value în E-Commerce (Valentin Radu, CEO & Founder Omniconvert), Workshops Modul 1: SEO, Growth Hacking, Investment (Horia Neagu – Founder Napoleon Digital, Daniel Ene – CMO Limitless Agency, Sergiu Neguț – Co-Founder FintechOS), Workshops Modul 2: Scalare, SEO, E-Mail Marketing (Cosmin Dărăban – CEO Gomag, Steffen Heringhaus – CEO five elements digital, Andrei Georgescu – Managing Partner White Image).

GPeC 2023 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: eMAG Marketplace
Supported by: Google
Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments
Eveniment susținut de: Akinon, Answear, Aqurate, Auchan, Banca Transilvania, Canopy, Cora, Debonaire, DWF, easySales, Five Elements Digital, Gomag, Httpool, GTS, Innoship, Limitless Agency, MerchantPro, MGID, MTH Digital, Plăți.Online, Poșta Panduri, RTB House, Sameday, Sinaps, SmartFintech, tbi Bank, Twispay, UPS, VTEX
Parteneri Media Principali: Știrile PRO TV,  VOYO
Official Radio: KISS FM
Official Hosting: HOSTERION

GPeC este considerată, de 18 ani, cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Marketing Online din România și cea mai mare comunitate de specialiști din domeniu. Pe parcursul fiecărui an, sub egida GPeC au loc numeroase evenimente menite să contribuie la dezvoltarea sectorului E-Commerce & Digital Marketing românesc:

  • GPeC Proficiency – singurul program din România dedicat optimizării magazinelor online în vederea îmbunătățirii experienței utilizatorilor și a creșterii ratei de conversie
  • Școala GPeC – seria de Cursuri Intensive de E-Commerce & Digital Marketing desfășurată în lunile februarie și august ale fiecărui an
  • GPeC SUMMIT – cele mai importante evenimente de E-Commerce și Marketing Online din România (două ediții în fiecare an în lunile Mai și Octombrie, peste 1.000 de participanți/ediție, speakeri români și internaționali legendari)
  • Gala Premiilor eCommerce – Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Online Românesc
  • GPeC Trainings – cursuri in-depth de E-Commerce și Digital Marketing, desfășurate pe tot parcursul anului (inclusiv la cerere)

Urmărind același format și structura de eveniment, precum și focusul pe conținut hands on, util și practic, in 2 saptamani urmeaza prima ediție internațională a GPeC, peste Prut, prima Conferință GPeC din Republica Moldova, Joi, pe data de 22 Iunie 2023.

Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna mai 2023

Analizele Zelist, social media, Zelist Research Comments Off on Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna mai 2023

IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibili Directori ai agentiilor de PR, in online si pe Facebook, in luna mai 2023.

Directori agentii de PR – 2023/05

 

ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei, presei online, Facebook.. Serviciul monitorizeaza peste 95,000 de bloguri, 380.000 conturi Twitter, 8.000 de surse online care produc lunar peste 700.000 de articole, peste 80.000 de pagini Facebook, 300 forumuri, 13 posturi tv si 39 statii radio.

fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.

 

Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna mai 2023

Analizele Zelist, social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna mai 2023

IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook, in mai 2023.

Agentii PR – 2023/05

 

 

ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei, presei online, Facebook.. Serviciul monitorizeaza peste 95,000 de bloguri, 380.000 conturi Twitter, 8.000 de surse online care produc lunar peste 700.000 de articole, peste 80.000 de pagini Facebook, 300 forumuri, 13 posturi tv si 39 statii radio.

fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.

Cele mai vizibile Agentii Digitale/ Interactive in online si pe Facebook in luna mai 2023

Analizele Zelist, social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii Digitale/ Interactive in online si pe Facebook in luna mai 2023

IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook, in luna mai 2023.

Agentii Digitale/Interactive – 2023/05

 

 

Indicatori:

Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.

 

Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna mai 2023

Analizele Zelist, social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna mai 2023

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

Topul pe luna mai 2023 acopera 30 de categorii de branduri prezentate in graficele detaliate mai jos.

Apa – 2023/05

Asigurari – 2023/05

Banci – 2023/05

Benzina & Petrochimie – 2023/05

Bere – 2023/05

Bookstores – 2023/05

Bricolaj/Mobila – 2023/05

Cafea – 2023/05

Carne&Mezeluri – 2023/05

Companii aeriene – 2023/05

Curierat – 2023/05

Dulciuri – 2023/05

Electrice & Electrocasnice – 2023/05

Electro Retail – 2023/05

Fashion – Multibrand stores – 2023/05

Hipermarket & Supermarket – 2023/05

Home Care – 2023/05

Ingrijire Corporala & Cosmetice – 2023/05

IT&C – 2023/05

Lactate & Branzeturi – 2023/05

Magazine Online – 2023/05

Masini – 2023/05

Racoritoare – 2023/05

Sanatate – 2023/05

Servicii Online – 2023/05

Snacks – 2023/05

Telecommunication – 2023/05

Turism – 2023/05

Vin – 2023/05

Whisky & Vodka – 2023/05

 

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 29 mai – 04 iunie 2023?

Uncategorized Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 29 mai – 04 iunie 2023?

Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 29 mai – 04 iunie 2023.

Blog

1. Cum se intelege soacra cu nora Gina Pistol. “O iubesc asa cum este”. Declaratii de la nunta – romani-buni.info
16115 Facebook interactions
2. Connect-R si-a inselat sotia: “M-a prins, m-a descoperit ca aveam o alta relatie. Si nu o data, de cateva ori/ Eu am rasturnat masa, am tradat-o. Eu inteleg dezamagirea ei si nu imi refac viata!” – romani-buni.info
6886 Facebook interactions
3. De ce face greva Profesorul tau? – bel-esprit.ro
4925 Facebook interactions
4. Gina Pistol, despre divortul parintilor. “M-au dus la o femeie. M-am simtit singura, m-am simtit a nimanui. Nu a venit nimeni sa imi spuna, mie, copilului, Bai, parintii tai se judeca, e ceva normal, dar nu inseamna ca nu esti iubita'” – romani-buni.info
3506 Facebook interactions
5. (foto/video) Nici suflet de masina. Vezi cum arata de la inaltime bulevardul Dacia fara trafic – autoblog.md
3498 Facebook interactions
6. Cum sa ajungi mai repede in Bulgaria. Rute, distante si puncte trecere frontiera – travelplanner.ro/blog
3276 Facebook interactions
7. Suspendarea Executarii Silite – indrumari-juridice.eu
3080 Facebook interactions
8. (foto) Cand arde, totul se face rapid! Statia stricata de un taximetrist a fost reparata in doar cateva ore – autoblog.md
2685 Facebook interactions
9. Gabriela Cristea, acuzata ca a intrat beata in emisiune. Tavi Clonda: “Repet pentru toata lumea: nici acasa nu bea. Nu e genul ei si mai spun o data, ea nu se distreaza in acest mod! Sunt oameni care beau, iar altii care nu beau” – romani-buni.info
2461 Facebook interactions
10. Cand greva inceteaza, incepe greva in tacere – talentedenazdravani.ro/blog
2331 Facebook interactions

Economic

1. Americanii au avut o Dacie electrica inca din anii ’70. Cum a ajuns sa fie testata si de NASA – wall-street.ro
3846 Facebook interactions
2. Diriga care mi-a schimbat viata – profit.ro
2603 Facebook interactions
3. O noua medalie de aur pentru David Popovici. Sportivul a fost invingator la proba de 100 m… – wall-street.ro
2193 Facebook interactions
4. Austria face caz de numarul migrantilor, care sunt insa gura de oxigen pentru economie – afaceri.news
1776 Facebook interactions
5. Cardurile de energie. Cand intra cea de-a doua transa de 700 lei si pentru ce vor putea fi folositi banii – dcbusiness.ro
1032 Facebook interactions
6. Premiera in piata turismului romanesc – charter spre Maroc – bursa.ro
707 Facebook interactions
7. Afaceri de la Zero. Denisa Botas si mama ei produc uniforme medicale personalizate sub brandul Dr. Bla Scrubs intr-un atelier din Rasnov si vor sa deschida, in viitor, un magazin fizic in Bucuresti – zf.ro
656 Facebook interactions
8. Tiptil si cu ajutorul Poloniei, industria de aparare sud-coreeana isi face loc in fruntea topurilor mondiale – afaceri.news
618 Facebook interactions
9. 120 de liceeni si studenti din toata tara incep cursuri gratuite de IT – revistabiz.ro
611 Facebook interactions
10. Sinceritatea unei influencerite cu parinti cadre didactice: Un incult castiga intr-o zi cat un profesor intr-o luna” – afaceri.news
557 Facebook interactions

Femei

1. Fiica lui Liviu Varciu, dezvaluiri depre relatia cu celebrul sa tata. Cum isi castiga banii Carmina – unica.ro
15010 Facebook interactions
2. 4 iunie: Prima Luna Plina a verii ne spune ca totul se va schimba. Destinul nu mai poate fi amanat – kudika.ro
7241 Facebook interactions
3. Pagina pe care o cauti nu exista. – eva.ro
4543 Facebook interactions
4. Pagina pe care o cauti nu exista. – eva.ro
4543 Facebook interactions
5. Cum si-a ales Anca Dumitra rochiile de mireasa si ce cadou i-au facut nasii, la nunta cu Manfred Spendier: “O petrecere cum nu mi-as fi imaginat. Am avut o suta si un pic de invitati” / EXCLUSIV – viva.ro
3706 Facebook interactions
6. Ritualul de Luna Plina ce aduce binecuvantare si eliberare pentru toate sufletele. Totul se schimba – kudika.ro
3311 Facebook interactions
7. Sarbatoare mare pentru crestinii ortodocsi. La multi ani celor ce poarta numele Constantin sau Elena! – unica.md
3138 Facebook interactions
8. Jane Fonda, surprinsa pe aeroport in scaunul cu rotile. Imagini emotionante cu actrita – unica.ro
2857 Facebook interactions
9. Seray Kaya si Berk Oktay din Micuta raza de soare”, cuplul care va fi reamintit multa vreme de acum inainte. Actorii au finalizat proiectul si au publicat ultimele fotografii in mediul online – tvhappy.ro
2493 Facebook interactions
10. Ce poate declansa cancerul, conform neurologului Vlad Ciurea – divahair.ro
1983 Facebook interactions

Politic / Social

1. 5 iunie, Ziua Invatatorului. Este data de nastere a dascalului Gheorghe Lazar, intemeietorul invatamantului modern – alba24.ro
110502 Facebook interactions
2. El este jandarmul din Tulcea care a inotat 42 de kilometri pentru a salva un micut de 10 ani – ziarulamprenta.ro
29887 Facebook interactions
3. Cum mergeau motii cu Mocanita la Targul de Fete de pe Muntele Gaina. Imagini de colectie din secolul trecut – alba24.ro
21194 Facebook interactions
4. O veste minunata pentru Radu, tanarul diagnosticat cu tumoare la cap: operatia a decurs cu succes! – specialarad.ro
20878 Facebook interactions
5. TULCEA: A inotat 24 de ore pentru a sustine un copil bolnav – radioconstanta.ro
17338 Facebook interactions
6. Legatura dincolo de cuvinte dintre Petrisor si catelusa Bella, pe care a gasit-o jelindu-si puiul mort. “Nu te abandonez! Vin inapoi!” – observatornews.ro
14830 Facebook interactions
7. Imagini inedite cu un urs in Muntii Fagaras “Se da pe burta, pe zapada” – oradesibiu.ro
11756 Facebook interactions
8. Maria Denisa Capota, copila aparuta de nicaieri, care a luat argintul la Campionatele Internationale de Atletism – bistriteanul.ro
11694 Facebook interactions
9. Trenul Orient Express va ajunge din nou in Romania. Opresete si in Gara Brasov – brasov.net
11079 Facebook interactions
10. Botosaneanca noastra nu se dezminte! Simona Radis si Ancuta Bodnar au obtinut aurul la Campionatele Europene din Slovenia – botosaninews.ro
9620 Facebook interactions

IT&C

1. Barbatul din trecutul Ginei Pistol care a facut-o sa planga la nunta, de fata cu toata lumea. Nu se astepta sa vina la petrecere – Playtech Stiri – playtech.ro
8952 Facebook interactions
2. Povestea lui Sergiu Nicolaescu bate orice scenariu de film. A iubit multe femei, dar marea dragoste si-a gasit-o la 65 de ani. Cu ce regret s-a stins marele actor – Playtech Stiri – playtech.ro
3943 Facebook interactions
3. Legendara sabie a lui Tipu Sultan devine cea mai scumpa sabie din istorie: pentru ce suma extraordinara a fost vanduta – playtech.ro
2293 Facebook interactions
4. Pamantul are o noua cvasi Luna, dezvaluie astronomii: va orbita Terra cel putin 1500 de ani – playtech.ro
2170 Facebook interactions
5. Utilizatorii Netflix renunta in masa la celebra platforma de streaming ca urmare a masurilor recent implementate; Se naste miscarea #CancelNetflix – mobilissimo.ro
2080 Facebook interactions
6. Cea mai mare problema a masinilor electrice, rezolvata: cum au ajuns sa promita 1000 de kilometri departe de priza – playtech.ro
1851 Facebook interactions
7. Vedeta de la Antena 1 pe care Smiley a parasit-o pentru Laura Cosoi. Au fost ani de zile impreuna, multi au uitat de poveste – Playtech Stiri – playtech.ro
1682 Facebook interactions
8. Un obiect necunoscut, de patru ori mai mare decat Pamantul, observat in dreptul Soarelui – gadgetreport.ro
1406 Facebook interactions
9. Cum poti sa comunici cu pisica! Un studiu stiintific – gadgetreport.ro
1075 Facebook interactions
10. Ar putea fi cele mai vechi cladiri din lume: unde se afla acestea, ce secrete ascund – playtech.ro
947 Facebook interactions

Leisure & Timp Liber

1. Povestea lui Gaius Apuleius Diocles, cel mai bine platit sportiv din istorie – atlas-geografic.net
1012 Facebook interactions
2. Grigore Zapuhlih OMUL ANULUI 2022 – vipmagazin.md
946 Facebook interactions
3. 150 de lei doua ciorbe la restaurantul lui Dani Otil! Daca iti mai iei si felul doi, trebuie sa te imprumuti la IFN-ul ala de il promoveaza tot Dani Otil la televizor – cronicacarcotasilor.ro
797 Facebook interactions
4. Nicole Cherry si Juno au castigat editia a noua Te cunosc de undeva!, sezonul 19. Cei doi artisti au obtinut un punctaj record – tvmania.ro
794 Facebook interactions
5. Nina Verdes moldoveanca de la Cannes (Interviu) – vipmagazin.md
789 Facebook interactions
6. Al Pacino a devenit tata la 83 de ani. Mama, o tanara de 29 de ani, vrea sa ii mai faca 2-3 copii, dar mai incolo, dupa ce se cunosc mai bine – cronicacarcotasilor.ro
656 Facebook interactions
7. Pe Luna ar putea exista oase de dinozauri, potrivit cercetatorilor – atlas-geografic.net
542 Facebook interactions
8. Oamenii de stiinta au gasit o modalitate de a extrage electricitate din aer – atlas-geografic.net
507 Facebook interactions
9. Chefi la cutite 2023. Gina Pistol, anuntul de care se tem toti concurentii. Lovitura data de Catalin Scarlatescu – tvmania.ro
484 Facebook interactions
10. John Wick nu-si incheie aventurile. Al cincilea capitol din serie e in pregatire – filmnow.ro
470 Facebook interactions

Sport

1. Sevilla – AS Roma, finala Europa League, e miercuri LIVE pe Pro Arena si VOYO (22:00) – sport.ro
57449 Facebook interactions
2. Briliant si la 44 de ani! Cum a marcat Adi Mutu, dupa o faza superba creata de Gica Popescu si Adi Ilie – sport.ro
5045 Facebook interactions
3. Victorie mare pentru Bianca Andreescu in primul tur la Roland Garros: Mi-a revenit spiritul de luptatoare”. A eliminat-o pe Victoria Azarenka – telekomsport.ro
4748 Facebook interactions
4. Victorie mare pentru Bianca Andreescu in primul tur la Roland Garros: Mi-a revenit spiritul de luptatoare”. A eliminat-o pe Victoria Azarenka – orangesport.ro
4748 Facebook interactions
5. Joc foarte prost, dar cel mai important: DINAMO REVINE IN PRIMA LIGA! – dinamo1948.club
3420 Facebook interactions
6. Ladislau Boloni, dupa triumful promovarii cu Metz in Ligue 1: “Sunt mandru de munca noastra!” – primasport.ro
3275 Facebook interactions
7. VIDEO Gica Hagi a reactionat dupa criza de nervi a lui Dan Petrescu: “Sa tineti minte de la mine!” – telekomsport.ro
3077 Facebook interactions
8. Gabriela Ruse merge mai departe la dublu. Romanca si Marta Kostiuk s-au calificat in optimile de finala ale Roland-Garros – looksport.ro
2783 Facebook interactions
9. Gabriela Ruse merge mai departe la dublu. Romanca si Marta Kostiuk s-au calificat in optimile de finala ale Roland-Garros – primasport.ro
2783 Facebook interactions
10. Romania, victorie in Golden League, 3-1 in Cehia! Tricolorele sunt la o victorie de semifinale – realitateasportiva.net
2495 Facebook interactions

Tabloid / monden

1. Un roman a batut atat de rau doi politisti elvetieni, incat unul si-a dat demisia, traumatizat: “Auzeam cum trosneau oasele” – libertatea.ro
12796 Facebook interactions
2. Emilia Popescu are o fiica de 27 de ani: “Cadoul vietii mele este ca faptul ca Maria nu a facut actorie” – ciao.ro
12784 Facebook interactions
3. “A intrat in emisia live intr-o avansata stare de ebrietate”. Acuzatii dure la adresa Gabrielei Cristea – click.ro
8347 Facebook interactions
4. Gina si Smiley, cadou generos din partea nasilor! Ce le-au daruit parintii spiritualicelordoi – click.ro
7369 Facebook interactions
5. Valentin Sanfira si Codruta Filip, transformare spectaculoasa la Te cunosc de undeva. Reactia juratilor: “Ati fost asa…” / VIDEO – spynews.ro
4678 Facebook interactions
6. Yasmine Pascu, fotografii emotionante cu fiul ei si al lui Pepe, de Ziua Copilului. Cat de mare a crescut baiatul lor / FOTO – spynews.ro
4598 Facebook interactions
7. Tavi Clonda face lumina in scandalul momentului! Cum explica incoerenta Gabrielei Cristea de la TV:”Eaiurea” – click.ro
3858 Facebook interactions
8. Muncesc 4 ore pe zi profesorii? – libertatea.ro
3477 Facebook interactions
9. Ozana Barabancea, mandra de copiii ei. Ce mesaj le-a transmis vedeta celor doi: “Dragostea de mama…” / FOTO – spynews.ro
3219 Facebook interactions
10. Tavi Clonda, prima reactie dupa ce s-a spus ca Gabriela Cristea a intrat sub influenta alcoolului in emisiune: “Nu e singura” – click.ro
3212 Facebook interactions

Umor

1. Telescopul Hubble a fotografiat o gaura neagra imensa in bugetul Romaniei – timesnewroman.ro
7656 Facebook interactions
2. Preot, banuit ca e pisica. In fiecare zi miauna pana primeste plic – timesnewroman.ro
7447 Facebook interactions
3. Veste trista. Smiley n-a facut destui bani din nunta si va continua sa cante – timesnewroman.ro
4279 Facebook interactions
4. Farmaciile sunt goale, ca pensionarii si-au cheltuit toti banii pe concertul Pantera – timesnewroman.ro
2953 Facebook interactions
5. Paradox. Studentii la Poli au mai multe bataturi in palma decat cei la Constructii – timesnewroman.ro
2724 Facebook interactions
6. La trei zile dupa ce-a imbratisat un copac, Negoita si-a prins-o intr-o scorbura – timesnewroman.ro
2137 Facebook interactions
7. Marian Godina recunoaste ca are o masina de scris cu girofar si sirena – timesnewroman.ro
1971 Facebook interactions
8. Hipsterii din Cluj sunt atat de multi incat nu mai incap in oras si vor fi mutati in Dej – timesnewroman.ro
1910 Facebook interactions
9. Jaful secolului! Doi barbati mascati au spart frigiderul cu mici de la Teresa Obor – timesnewroman.ro
1787 Facebook interactions
10. Degringolada. Elevii de a 12-a nu stiu daca sa-si faca fitiuci pentru BAC sau nu – timesnewroman.ro
1503 Facebook interactions

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 22 – 28 mai 2023?

Uncategorized Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 22 – 28 mai 2023?

Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 22 – 28 mai 2023.

Blog

1. Prima si ultima zi de scoala, zile libere pentru parintii care au copii in clasele I si a II-a – suntparinte.md
20223 Facebook interactions
2. Case in forma de A – ideigeniale.ro
9260 Facebook interactions
3. Misha e singura la 5 ani de la divortul de Connect-R. De ce nu are iubit: Nu stiu daca sunt fericita neaparat, nu pot sa spun ca neaparat sunt fericita, cred ca sunt mai linistita” – romani-buni.info
6143 Facebook interactions
4. Secretul relatiei dintre Gabriela Prisacariu si Dani Otil: “Nu ne culcam suparati. Noi nu ne certam. Imi ofera liniste, iar pentru mine asta este cel mai important lucru. Linistea pe care mi-o da este nepretuita” – romani-buni.info
6006 Facebook interactions
5. (Video) Smiley si Gina Pistol, dansul mirilor. “Acestia suntem NOI DOI emotionati si fericiti, sot si sotie” – romani-buni.info
5542 Facebook interactions
6. Gica Hagi a intrat cu sotia pe teren, dupa ce Farul a devenit campioana Romaniei. “Ea m-a lasat sa cheltui toti banii, e cu mine, e langa mine. Cand acasa lucrurile nu stau bine m-a lasat sa cheltui bani, multi” – romani-buni.info
5496 Facebook interactions
7. Zavaidoc: povestea dramatica a lautarului care a cunoscut atat succesul cat si saracia – cespun.eu
4928 Facebook interactions
8. Pur si simplu genial – mihaivasilescublog.ro
4089 Facebook interactions
9. Zaraza, legenda din spatele celebrei melodii a lui Cristian Vasile – cespun.eu
3654 Facebook interactions
10. (Video) Gina Pistol, inainte de nunta: “Mi-a fost cam raut, trebuie sa bag niste vitamine pe vena” – romani-buni.info
3468 Facebook interactions

Economic

1. Sefii de sindicat ii dau replica premierului, care a anuntat ca a dat tot ce s-a putut Educatiei – afaceri.news
1625 Facebook interactions
2. Hidroelectrica cel mai mare IPO de la BVB – goldring.ro
1342 Facebook interactions
3. Cristian Meleaca, pizzaiolo la Restaurant Corsarul, s-a calificat in finala Caputo Pizza Cup – trendshrb.ro
900 Facebook interactions
4. Fratii Givan din Bistrita-Nasaud au ajuns la afaceri de 11,5 mil. euro cu firma de constructii Amicii Building – zf.ro
878 Facebook interactions
5. Ionut Nica, General Manager Helukabel Romania: “Anul 2022 ne-a adus o crestere de 42% fata de anul anterior, finalizand anul cu o cifra de afaceri de 5,5 milioane euro. Privim cu incredere spre viitor, avem un plan pe 5 ani bine stabilit” – profit.ro
810 Facebook interactions
6. BREAKING Surse: OTP Bank Romania a fost scoasa la vanzare – economedia.ro
746 Facebook interactions
7. Afaceri de la Zero. David Sandu si tatal sau au investit 2,5 mil. euro in Crama de Piatra, un proiect pornit in Vadu Sapat, care cuprinde o crama boutique, un restaurant si o unitate de cazare cu douasprezece camere – zf.ro
685 Facebook interactions
8. Afacerile mici romanesti, sprijinite sa isi exporte online produsele prin platforma eBay. Livrare cu Posta Romana, printr-un parteneriat – economedia.ro
622 Facebook interactions
9. Gigantul american WireCo vrea sa dezvolte parteneriatul cu bistritenii de la EL CAR – bistritabusiness.ro
599 Facebook interactions
10. Afaceri de la Zero. Camelia Juganaru a creat brandul Merinderia in 2019 si produce zacusca, gemuri si legume congelate intr-o mica fabrica din Prahova – zf.ro
566 Facebook interactions

Femei

1. Smiley si Gina Pistol, momente emotionante la cununia religioasa. Ce promisiune si-au facut in fata altarului – avantaje.ro
21859 Facebook interactions
2. Povestea de iubire dintre Tina Turner si Erwin Bach. El i-a donat un rinichi, ea l-a adorat timp de 38 de ani: “A fost dragoste la prima vedere” – viva.ro
8906 Facebook interactions
3. Cine va mosteni averea Tinei Turner. Regina Rock’n Roll avea o casa de peste 100 de milioane de dolari in Elvetia – viva.ro
8322 Facebook interactions
4. Cum arata locatia unde se vor casatori Gina Pistol si Smiley si ce meniu au la nunta: “Totul este simplu, elegant si discret” – viva.ro
7537 Facebook interactions
5. Dana Rogoz, pe covorul rosu de la Cannes, alaturi de Jude Law, Gigi Hadid si multe alte vedete – alistmagazine.ro
6834 Facebook interactions
6. Cum a aparut Cristina Ciobanasu alaturi de tatal biologic – avantaje.ro
6260 Facebook interactions
7. Andreea Antonescu si fostul sot, Traian Spak, s-au pozat impreuna dupa divort. Cum s-au afisat cei doi in America – viva.ro
5926 Facebook interactions
8. Imagini noi cu vila de la malul marii in care s-a mutat Claudia Patrascanu. Cum si-a amenajat dormitorul: “Sunt binecuvantata” – viva.ro
5875 Facebook interactions
9. Florin Busuioc a implinit 61 de ani – avantaje.ro
4691 Facebook interactions
10. Pagina pe care o cauti nu exista. – eva.ro
4543 Facebook interactions

Politic / Social

1. Romania, tara cu cei mai multi tineri care nu lucreaza si nici nu invata – stiri.tvr.ro
26108 Facebook interactions
2. Urmeaza inca un an de seceta record in Europa – editiadedimineata.ro
17373 Facebook interactions
3. Inima artificiala care ar putea rezista 100 de ani, creata de cativa studenti din Iasi. Prototipul lor, prezentat la un concurs din SUA – observatornews.ro
11589 Facebook interactions
4. Dupa ce a operat cu succes o pacienta de 100 de ani, doctorul Bogdan Jitaru a salvat piciorul unui barbat de 91 de ani – glsa.ro
11584 Facebook interactions
5. Alexandra, o tanara mamica de doi, are nevoie de noi! Dupa ce a invins cancerul o data, acum lupta cu o leucemie agresiva – gandul.ro
10222 Facebook interactions
6. “Mami, plec”. Alexandru a murit la doar 19 ani, dupa ce ar fi pierdut 3.000 de lei la pacanele. El a ars de viu sub privirile indiferente ale trecatorilor – stirilekanald.ro
10183 Facebook interactions
7. Consiliul National de Etica a decis ca ministrul Lucian Bode nu a plagiat! – bzi.ro
8533 Facebook interactions
8. Turist strain ajuns din intamplare in Romania: “Ma simt un pic mintit. Nimeni nu a incercat sa ne fure din buzunare” – rotalianul.com
7712 Facebook interactions
9. Complexul balnear deschis recent la Ocna Mures a inregistrat un record de clienti: 1.216 persoane intr-o singura zi – inturda.ro
7689 Facebook interactions
10. “E ca si cum te-ai duce in vizita cu hainele sifonate si pantofii plini de praf”. Alergia mea la greselile de ortografie – republica.ro
7662 Facebook interactions

IT&C

1. Misterul statuilor Moai din Insula Pastelui. Cine le-a construit si de ce – gadgetreport.ro
3648 Facebook interactions
2. Alimentul la care Busu a renuntat pentru a slabi. A dat jos 15 kilograme – Playtech Stiri – playtech.ro
3388 Facebook interactions
3. Cum s-a imbracat antrenoarea de fitness a Ginei Pistol la nunta. A atras toate privirile FOTO – Playtech Stiri – playtech.ro
3201 Facebook interactions
4. Descoperirile uimitoare de la Vatican, despre Romania: schimba tot ce stiai despre istorie, ce inseamna pentru tara noastra – playtech.ro
2739 Facebook interactions
5. Ce au cautat faraonii egipteni in Irlanda? O descoperire incredibila face furori in lumea stiintifica – gadgetreport.ro
2283 Facebook interactions
6. Statiunea ascunsa din Muntii Carpati de care putini stiu: locul e unic in Romania si este total interzisa interventia umana – playtech.ro
2254 Facebook interactions
7. Locul din Romania care este unic in lume. Parca ajungi in alta tara, este de o frumusete aparte – Playtech Stiri – playtech.ro
1534 Facebook interactions
8. Ce avere avea Tina Turner. El va mosteni tot ce a reusit legendara cantareata sa agoniseasca – Playtech Stiri – playtech.ro
1226 Facebook interactions
9. Structurile misterioase ascunse sub desertul Sahara. O civilizatie disparuta – gadgetreport.ro
1162 Facebook interactions
10. Gigantul american care intra in afaceri cu proprietarii Dedeman. Se intampla chiar acum in Bucuresti – Playtech Stiri – playtech.ro
855 Facebook interactions

Leisure & Timp Liber

1. Johnny Depp vine la Bucuresti! – cinemagia.ro
9114 Facebook interactions
2. Asa cum ne-a pus pe harta lunii ca fotbalist, tipul asta genial si ambitios ne va pune pe harta lumii si ca antrenor – cronicacarcotasilor.ro
1099 Facebook interactions
3. Expozitia Alice in tara minunilor, o poveste reciclata – shoppingcitysuceava.ro
1046 Facebook interactions
4. Asa cum ne-a pus pe harta lumii ca fotbalist, tipul asta genial si ambitios ne va pune pe harta lumii si ca antrenor – cronicacarcotasilor.ro
933 Facebook interactions
5. Daniel Pavel, mesaj despre finala Survivor Romania 2023. Cine sunt finalistii. “Ei sunt toti campioni” – tvmania.ro
912 Facebook interactions
6. Chefi la cutite 2023. Al patrulea battle aduce adrenalina la cote maxime. Cine sparge prima bomba cu amulete – tvmania.ro
701 Facebook interactions
7. S-a lansat Fubar, serialul cu Arnold Schwarzenegger. Cinci motive sa nu il ratezi – cinemagia.ro
482 Facebook interactions
8. PREMIERA: Satoshi & Carla’s Dreams canta LIVE la ZU noua lor piesa, “Noaptea pe la 3” – radiozu.ro
373 Facebook interactions
9. 2000 de euro cazarea pe noapte la Cluj pe perioada Untold. E mai ieftin sa dormi la Dubai si sa vii seara cu avionul la festival – cronicacarcotasilor.ro
366 Facebook interactions
10. Doamna Dragusanu, nu ne mai dati atatea lectii despre cum ar trebui sa fim, ca fostii dvs chiar nu pot fi un model, iar asta chiar nu va recomanda de mentor spiritual – cronicacarcotasilor.ro
356 Facebook interactions

Sport

1. Inca o medalie pentru Romania la CE de scrima! Sabina Martis a castigat argintul la sabie – realitateasportiva.net
7274 Facebook interactions
2. VIDEO Istorie la Ovidiu! Gica Hagi a facut turul de onoare al stadionului in uralele fanilor. Farul Constanta a ridicat trofeul Superligii intr-un sezon spectaculos – orangesport.ro
4790 Facebook interactions
3. Ionela Cozmiuc, victorie fabuloasa si medalie de aur la simplu vasle feminin categorie usoara, la Campionatul European de canotaj – looksport.ro
4693 Facebook interactions
4. FOTO Observatorul finalei Cupei Romaniei s-a sesizat imediat la banner-ul adresat maghiarilor din galeria lui U Cluj: “Nu uram toti ungurii, doar….” – orangesport.ro
4637 Facebook interactions
5. Irina Begu castiga in primul tur de la Roland-Garros, trece de Anna Bondar – treizecizero.ro
4636 Facebook interactions
6. “Degeaba esti cel mai bun din cocina”. Lucian Becali, mesaj controversat dupa ce Gica Hagi a castigat titlul – telekomsport.ro
4294 Facebook interactions
7. Victorie mare pentru Adina Diaconu la CM! A invins-o pe a 24-a jucatoare a lumii – realitateasportiva.net
4225 Facebook interactions
8. “Daca Hagi accepta sa preia nationala, aveam una dintre cele mai puternice echipe!”. Momentul care ar fi putut rescrie istoria “tricolorilor” EXCLUSIV – telekomsport.ro
4039 Facebook interactions
9. Planul lui Gica Hagi, dat in vileag. Cum intentioneaza sa o transforme pe Farul: “Vinde 80% din actiuni!”. Conditia pusa de “Rege” – telekomsport.ro
3881 Facebook interactions
10. Echipa masculina U23 de sabie a Romaniei este vicecampioana continentala – primasport.ro
3848 Facebook interactions

Tabloid / monden

1. REPORTAJ. La 26 de ani, Andrei vegheaza la capataiul mamei cazute la pat. S-a imprumutat 700 de lei ca sa ia o usa pentru casa lor care sta sa cada: “Muncesc sa am grija ei! N-o s-o parasesc niciodata! “ – libertatea.ro
10566 Facebook interactions
2. Tina Turner, “regina rock’n roll”, a murit la 83 de ani. “Lumea a pierdut o legenda a muzicii” – libertatea.ro
6894 Facebook interactions
3. Chef Sorin Bontea nu a venit la nunta Ginei Pistol! De ce a fost marele absent al serii – ciao.ro
6799 Facebook interactions
4. Ce salariu avea Gina Pistol la Chefi la Cutite. Incredibil cat incasa pentru un singur sezon! – click.ro
6489 Facebook interactions
5. Sese de la Mireasa, declaratii exclusive dupa ce a devenit tata. Giovana a adus pe lume primul lor copil! Cum a decurs nasterea: “Sunt mai implinit decat eram” – spynews.ro
3728 Facebook interactions
6. Alexandru, baiatul care si-a dat foc in Valcea, isi anuntase moartea! A filmat un mesaj de adio, dar nimeni nu si-a dat seama: “S-a tinut de cuvant. Avea lacrimi in ochi. Doamne!” – wowbiz.ro
3598 Facebook interactions
7. Catalin Scarlatescu, ironie la adresa lui Florin Dumitrescu, la nunta Ginei Pistol si a lui Smiley: “Noua freza” / FOTO – spynews.ro
3490 Facebook interactions
8. “Am simtit nevoia sa vorbesc despre ceva foarte serios, despre divort” Gabriela Cristea, mai sincera ca niciodata. Sotia lui Tavi Clonda a repetat greselile din casnicia cu Marcel Toader? – wowbiz.ro
3400 Facebook interactions
9. EXCLUSIV Mihaela Bilic, aniversare in Italia! Ce cadou vrea sa primeasca de ziua ei: “Vreau sa fie un baietel cu labe grasane” – ciao.ro
3388 Facebook interactions
10. Alina Sorescu, veste uriasa! Langa ce barbat sta la un an de la despartirea de Alexandru Ciucu: “Ma incarca cu putere si energie sa mergmaideparte” – click.ro
3382 Facebook interactions

Umor

1. Criza majora. Negocierile cu profesorii, suspendate pana isi ia Ciolacu BAC-ul pe bune – timesnewroman.ro
8817 Facebook interactions
2. Omul faptelor! George Simion s-a bagat intre doi barbati in pat, sa-i desparta – timesnewroman.ro
6018 Facebook interactions
3. Un IT-ist din Cluj a golit carcasa computerului si o inchiriaza ca garsoniera – timesnewroman.ro
5488 Facebook interactions
4. In loc de salarii marite profesorii primesc pacanele in scoli, sa-si rotunjeaza veniturile – timesnewroman.ro
4414 Facebook interactions
5. Prima victima. Un roman s-a mutat cu soacra pentru ca nu mai poate imparti Netflixul – timesnewroman.ro
3981 Facebook interactions
6. Sosoaca, dupa ce-a vazut saorma de 125 metri din Ploiesti: “N-aveti si mare? Doar mica? – timesnewroman.ro
3346 Facebook interactions
7. Un jandarm acuza ca a fost batut cu rigla de profesorii din Piata Victoriei – timesnewroman.ro
3114 Facebook interactions
8. Darius Valcov a fost arestat in Italia dupa ce a pus ketchup pe pastele carbonara – timesnewroman.ro
2808 Facebook interactions
9. Harghitean vizitat de urs de 20 de ori intr-o luna, obligat sa-l treaca la intretinere – timesnewroman.ro
2728 Facebook interactions
10. A fost la limita! Daca Becali mai facea 5 cruci, lua campionatul! – timesnewroman.ro

13 tendințe importante în marketingul digital pentru 2023

Comunicate de presa Comments Off on 13 tendințe importante în marketingul digital pentru 2023

Concepte noi și vechi se întâlnesc în 2023 pentru a relansa marketingul digital în poate cel mai important moment al mediului online din ultimii 20 de ani. Vorbim despre momentul în care Inteligența Artificială începe să aibă un impact vizibil în lumea marketingului. Astăzi, mai mult ca oricând, este important ca toți oamenii din comunicare și marcom să fie la curent cu noile tendințe.

Digital Marketing Forum reprezintă, de peste un deceniu și jumătate, punctul de întâlnire pentru profesioniștii în marketing digital și este evenimentul care aduce cele mai recente tactici și strategii inovative, menite să genereze rezultate pentru branduri și agenții.

Cea mai recentă ediție a adus în fața microfonului o serie de profesioniști locali și internaționali, care au împărtășit audienței din experiența și cunoștințele lor.

Inteligența artificială și experiențele personalizate, must-have în digital marketing

Trăim într-o societate aflată într-o continuă evoluție tehnologică, ceea ce înseamnă o provocare continuă pentru marketingul digital. Comportamentele consumatorilor se schimbă rapid și devin mai complexe și mult mai educate. Avem nevoie să ne adaptam permanent astfel încât să le oferim oamenilor experiențe relevante și cât mai personalizate. Vedem tot mai mult conținut video pe platformele de social media adaptate noilor preferințe de consum. Iar aici, tehnologiile precum Realitatea Virtuală și augmentată au deschis deja noi orizonturi pentru producerea de conținut video captivant și interactiv.

De asemenea, nu putem să nu vorbim și în anul 2023 despre Metaverse. Este poarta către o lume virtuală interconectată care căștigă popularitate și continuă să se dezvolte, reușind să fie relevantă pentru industrii diferite, inclusiv cea de tech, gaming, evenimente și nu numai. Rămâne de văzut cum vor alege brandurile să-și adapteze strategiile de business locale la noile trenduri și cât vor fi dispuse să inoveze.

AI este noul buzzword, în marketingul digital acesta este deja folosit, de la colectarea și analiza datelor, segmentare și personalizare pentru o mai buna experiență de brand, până la, mai nou, crearea de conținut de marketing cât și digital advertising.

Dincolo de AR, VR, Metaverse și AI, influencerii rămân voci relevante prin care brandurile asigură legătura cu comunitățile din spațiul digital, în forme creative și autentice, care pot asigura  diferențierea brandului.

SIMONA PANAIT

HEAD OF CORPORATE MARKETING & COMMUNICATIONS, SAMSUNG ELECTRONICS ROMÂNIA

Experiența digitală ar trebui să se apropie și mai mult de experiența de la raft

Marele meu pariu rămâne pe strategiile omnichannel, în care brandurile adoptă abordări integrate de comunicare, crescând și diversificând canalele de digital marketing în funcție de stagiul customer journey-ului în care se află. Pentru industria de FMCG, nu mai cred în strategiile care vizează planificarea izolată a activităților digitale. În schimb, cred în produsele de comunicare ce vizează mai degrabă un mix între offline și digital, unde fiecare canal are un rol interdependent, dar reușește să creeze întocmai o experiență coerentă de la o activitate la alta. Mai ales pentru brandurile de FMCG, experiența digitală ar trebui să se apropie și mai mult de experiența de la raft, unde are loc decizia de cumpărare.

LAURENȚIU ION

MARKETING MANAGER EUROPE, ENERGY CATEGORY, PEPSICO

Edutaiment & infotainment în format video vertical

Într-o lume în care există o diversitate de mesaje publicitare în digital, cred cu tărie că cei care vor reuși să capteze atenția userilor sunt cei care gândesc conținut și dincolo de barierele convenționalului și ale cotidianului, cei care sunt cu un pas înainte, urmărind tendințe și implementandu-le în business-ul lor înaintea competiției. Este tot mai evident că prezentul și viitorul digital este reprezentat de conținutul video vertical: Reels, Youtube Shorts, TikTok, iar în crearea strategiei de comunicare a unei campanii digitale integrăm de la început acest tip de conținut. Alocăm timp platformelor sociale, pentru a le înțelege și a crea apoi conținut adaptat acestora. A fi parte din conversație într-o platformă (ex: TikTok Trends) și a da la o parte rigorile brandului, lăsând loc de joacă și comunicare non invazivă cu userii sunt câteva dintre punctele-cheie în activitatea noastră digitală care ne-au demonstrat de-a lungul timpului cât de relevante sunt pentru a rămâne “top of mind” în mintea consumatorului.

SILVIU BUIDAN

HEAD OF DIGITAL MARKETING, KAUFLAND ROMÂNIA & MOLDOVA

User-generated content pentru o conexiune autentică între brand și clienți

În 2023, o tendință importantă este UGC, tendință ce vine la pachet cu creșterea preocupării pentru calitatea și autenticitatea conținutului generat de utilizatori. User-generated content (UGC), este o tendință ce necesită o strategie de sine statoare, brandurile nu mai pot trata această tactică ca o simplă încadrare la “și altele”. De asemenea, este important să se găsească modalități de a gestiona și monitoriza conținutul UGC pentru a preveni orice probleme de imagine sau de compliance. Prin încurajarea și gestionarea corespunzătoare a UGC-ului, oamenii de marketing pot crea o conexiune puternică între brand și clienți, dar trebuie să învețe să-și lase controlul și să se angajeze cu experiențele și poveștile clienților într-un mod autentic și valoros. Brieful în această tactică este experiență reală a clientului.

Într-un experiment recent cu această tactică, pe un singur canal de social media, am reușit să triplăm vizibilitatea brandului pe canalul respectiv, să creștem content engagements by 10x, și să obținem un procent de 26.8% pentru intenția de a vizita locațiile offline ale brandului. Altfel spus, cu o strategie bine pusă la punct, UGC poate fi o tactică valoroasă pentru creșterea vizibilității brandului dar și a comunității.

NICOLETA BAICU

HEAD OF DIGITAL & ECOMMERCE MARKETING, CARREFOUR ROMÂNIA

Adoptarea noilor tendințe și cunoașterea consumatorului

2023 și următorii ani cred că vor veni cu schimbări semnificative la nivel de paradigmă în societate, care inevitabil vor cere o adaptare rapidă și la nivel de strategie de marketing. Cred că toată perioada este foarte aparte, prin câteva intersecții istorice foarte interesante. Avem opoziția tot mai vizibilă dintre neofili – cei deschiși la schimbare – și neofobi – cei foarte refractari. Vedem pe străzi o mulțime de Tesla, dar avem proprietari de Diesel care probabil că nu s-ar vedea folosind vreodată altă motorizare. Generația Z crește, începe să influențeze lumea, să câștige bani, așa că dobândește și o miză comercială tot mai mare. Milenialii au crescut de-a binelea și sunt dispersați destul de interesant pe un spectru care variază de la familii deja întemeiate și până la demisii și călătorit în lume cu rucsacul în spate. Suntem în momentul nașterii AI-ului. Suntem primii care ne-am jucat în DALL-E, Midjourney, ChatGPT. Suntem în cea mai inflaționistă perioadă din ultimii aproape 20 de ani. Dobânzile sunt foarte sus. Încrederea populară în crypto a scăzut. Google se pregătește de lumea fără cookie-uri. Și lista continuă.

Cu atât mai mult, noi, marketerii, avem o misiune dificilă. În primul rând, să înțelegem cu adevărat tendințele, să ne pregătim strategic, să cunoaștem consumatorii la nivel aspirațional și să le anticipăm corect nevoile. Pentru companii, probabil că în multe cazuri va fi nevoie de o adaptare radicală a portofoliilor. Din punct de vedere al execuției comunicării, sunt sigură că va fi nevoie de multă inovație pe toate planurile – la nivel de structurare mesaj, design de campanie, standarde ale creativelor – creativilor, consumer experience flawless și operare în sistem omnichannel care să faciliteze acțiuni rapide în baza datelor de consumator.

SÎNZIANA STOICESCU

DIGITAL CHANNELS SENIOR MANAGER, BAT ROMÂNIA

Campanii online responsabile

Se estimează că publicitatea online este responsabilă pentru 2% până la 4% din totalul emisiilor de gaze cu efect de seră la nivel mondial. În 2023 o campanie de succes ar trebui să vizeze, pe lângă rezultatele de business, și un impact cât mai mic asupra mediului înconjurător și reducerea amprentei de carbon. Vedem că din ce în ce mai mulți clienți înțeleg importanța adoptării unor abordări mai sustenabile pentru campaniile lor publicitare online. Acestea includ utilizarea datelor first party pentru a obține avantaje competitive, folosirea formatelor și canalelor cu impact maxim, alese cu grijă de algoritmi dedicați, controlul atent al frecvenței reclamelor și adoptarea de instrumente de măsurare care să ajute la înțelegerea impactului real al campaniilor și la optimizarea acestora. Brandurile irosesc până la 57% din afișări, pe aceeași utilizatori, dar într-un studiu Adform și PwC, în urma unui experiment controlat, am observat că se poate obține un reach de până la 700% mai mare controlând frecvența corect, fără nevoie de cookies 3rd party.

Așadar, brandurile și agențiile pot alege să transmită reclama pe site-urile cu cea mai mică amprentă de carbon, care, nu întâmplător, sunt deținute de companii media de calitate și nu de „ad content factories”. Este posibil să reduci emisiile de carbon și să crești performanța în același timp, ceea ce reprezintă o oportunitate excelentă pentru brandurile care doresc să acționeze responsabil și sustenabil pe viitor.

ADRIAN BICIU

COMMERCIAL DIRECTOR SEE, ADFORM

Mai multă creativitate prin campanii interactive

Bannerele clasice pur și simplu nu mai funcționează. Simpla vizualizare a unui banner static nu mai este suficientă. Indicatori precum engagement-ul generat sau timpul petrecut interacționând cu bannerul respectiv au devenit extrem de importanți ca și main KPIs pentru succesul unei campanii. Peste 90% dintre partenerii noștri aleg să livreze campanii cu formate Rich Media interactive. O mare parte dintre aceștia ne solicită soluții personalizate pentru o interactivitate sporită. Soluții care să genereze mai multă atenție din partea user- ilor. Aceasta este tendința principală pe care o constatăm în relația cu agenții și branduri din peste 100 de țări în care activăm: folosirea formatelor interactive. Doar câteva exemple pe care le implementăm cu succes: gamified banners, augmented reality banners, haptic feedback banners, video camera/microphone interactive formats. Mai multă creativitate pentru a petrece mai mult timp relaționând cu potențialii clienți chiar din primul moment al livrării mesajului publicitar.

MIRCEA OLARU

BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER, ESKIMI ROMANIA, HUNGARY, CZECH REPUBLIC & SLOVAKIA

Atenția devine o noua monedă în mediul digital

Trăim vremuri în care atenția utilizatorului a devenit o resursă foarte rară și prețioasă. Conținutul publicitar online în continuă creștere, tehnologia inovatoare, noile forme de publicitate și fragmentarea lor foarte mare fac să fie din ce în ce mai dificil pentru agențiile de publicitate să atragă atenția utilizatorului. Concurența dintre agențiile de publicitate pentru volumele restrânse de atenție devine din ce în ce mai acerbă și mai costisitoare.

Actualele metrici din media – afișări, reach și “oportunitatea de a vedea” – sunt din ce în ce mai problematice atunci când valoarea relativă a acestor valori pe canale și platforme este dificil de comparat. De aceea, cred că valorile legate de atenție au șansa de a deveni noua monedă comună. Atenția, fiind o măsurătoare centrată pe utilizator, aduce o nouă perspectivă ecosistemului nostru. Ne permite să evaluăm atât calitatea expunerii media, cât și capacitatea creației de a atrage consumatorul. Ca rezultat, este un indicator mult mai bun atât al branding-ului, cât și al eficienței vânzărilor. Cred că înțelegerea noastră sporită a atenției va duce la crearea unui standard universal, multiplatforma, care ne va schimba industria într-un ecosistem digital mai eficient și transparent.

KATARZYNA KABIESZ

HEAD OF INSIGHTS FOR CEE, TEADS

Personalizarea / Hiper-personalizarea experienței utilizatorului

Personalizarea este una dintre cele mai pregnante tendințe în digital marketing, pe măsură ce consumatorii atribuie o atenție sporită acestei componente, iar companiile investesc din ce în ce mai mult în tehnologii și servicii care să faciliteze oferirea unor experiențe de brand eficiente și memorabile. Luând în considerare cererea sporită a consumatorilor pentru experiențe individualizate și relevante, brandurile trebuie să vină în întâmpinarea acestei nevoi și să își diferențieze abordarea pentru a răspunde intereselor specifice ale acestora la scară largă. Așadar, personalizarea în digital marketing reprezintă un diferentiator competitiv și poate ajuta companiile să transforme simple interacțiuni cu potențiali clienți în relații de lungă durată.

Hiper-personalizarea este deja în jurul nostru, iar companiile care excelează în furnizarea de experiențe particularizate, prin creșterea relevanței și impactului mesajelor transmise utilizatorilor, generează un grad mai mare de loializare și performanță. La Mastercard, am dezvoltat o suită amplă de servicii de fidelizare și de implicare a consumatorilor, precum Dynamic Yield, prin care punem la dispoziția clienților noștri oportunitatea de a oferi experiențe mai eficiente și mai de încredere pe toate canalele digitale. Consumatorii de astăzi se așteaptă la experiențe extrem de relevante, așadar companiile trebuie să își concretizeze propria viziune de personalizare cu o mai mare agilitate și rapiditate.

DIANA TĂNASE

MARKETING DIRECTOR, MASTERCARD

Valorificarea Artificial Intelligence și Machine Learning pentru a crește performanța și conversiile

Artificial Intelligence și Machine Learning revoluționează industria publicității digitale și se așteaptă să joace un rol din ce în ce mai important în anii următori. Pe măsură ce tot mai multe companii adoptă instrumente bazate pe AI și ML pentru a-și optimiza campaniile de marketing, beneficiile acestor tehnologii devin din ce în ce mai clare. Prin valorificarea puterii AI și ML, companiile pot prezice cu exactitate conversiile, pot îmbunătăți performanța și se pot pregăti pentru un viitor fără cookie-uri. În viitor, fără third-party cookies, companiile nu pot urmări utilizatorii pe web și, prin urmare, trebuie să găsească modalități alternative de a ajunge la publicul lor. Din fericire, algoritmii AI și ML pot ajuta advertiserii în modelarea predictiva și segmentarea clienților, permitandu-le să profite la maximum de first-party data. Cu segmentarea publicului bazată pe inteligența artificială, companiile pot livra campanii foarte bine direcționate unor grupuri specifice de potențiali clienți, maximizandu-și astfel cheltuielile publicitare.

În concluzie, AI și ML sunt indispensabile în generarea conversiilor, îmbunătățirea performanței și pregătirea pentru viitorul fără cookie-uri în publicitatea digitală. Campaniile personalizate s-au dovedit a avea că rezultat un engagement mai mare, conversii crescute și o rentabilitate mai bună a investiției. Ne este deci clar că aceste tehnologii vor deveni și mai vitale în peisajul publicității digitale în continuă schimbare.

OLIMPIA NORSESOVICI

HEAD OF MARKETING & SALES, MGID

Inteligența Artificială va fi parte din toate canalele marketingului digital

Dacă sunteți cu noi în anul 2023, probabil l-ați „promptat” deja pe Midjourney să-și imagineze păduri care cresc pe altă planetă, și purtați regulat conversații meaningful cu Chat GPT. Industria nu poate neglija noile tehnologii, iar Artificial Intelligence și Machine Learning transformă felul în care business-urile funcționează și îndreaptă marketingul digital în direcția unei revoluții. Prin AI, se pot livra experiențe personalizate către client și automatiza task-urile, astfel că poate economisi timp și bani. Facilitează marketingul deștept, în care companiile se pot conecta cu publicul având mesajul corect, livrat în cel mai bun moment, pe platforma cea mai potrivită. Se poate folosi predictiv, producând estimări mai corecte. Sau poate ajuta la crearea unor ad-uri de social media care performeaza pe personas de cumpărători. Tehnologia e practic integrată în toate canalele de marketing digital, de la targetarea de ad-uri, până la copywriting și generarare de vizualuri. Astfel, oamenii de marketing vor avea spațiul mental pentru a face ce doar oamenii pot face: să conceapă o viziune mai mare.

IOANA ZAMFIR

EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR, MRM ROMÂNIA

Siguranța brandului în mediul digital

Siguranța brandului a devenit un aspect critic pentru marketerii digitali în 2023. Odată cu creșterea rețelelor sociale și a conținutului generat de utilizatori, brandurile se confruntă cu un risc tot mai mare de asociere cu conținut inadecvat sau dăunător. Drept urmare, protejarea reputației brandului și a efectului sau de halo a devenit o prioritate de top pentru companii. În anul următor, ne putem aștepta să vedem un accent sporit pe măsurile proactive, cum ar fi moderarea conținutului bazat pe inteligența artificială și auditurile de siguranță a brandului. De asemenea, brandurile vor acorda și mai multă prioritate lucrului cu publishers și influencers de încredere care se aliniază cu valorile și mesajele lor. În Project Agora, folosim AI avansat pentru a efectua verificări de sănătate a direcționării contextuale a conținutului publisherilor noștri premium și avem, de asemenea, o echipă de examinare a conținutului în fiecare dintre piețele pe care o operăm, care verifică conținutul reclamelor care apar în rețeaua noastră. În acest fel, ne asiguram că asocierile și reputația unui brand sunt protejate. Pentru că înțelegem că pe măsură ce publicitatea digitală continuă să evolueze, cei care acordă prioritate siguranței brandului vor putea să construiască un brand mai puternic și mai rezistent și să mențină încrederea consumatorilor într-un peisaj digital din ce în ce mai complex.

PAULINA TSATHIRI

COMMERCIAL DIRECTOR MARKETPLACES GR, RO, CY, PROJECT AGORA

Generative AI va rescrie manuale de marketing și retail

Pe măsură ce ChatGPT și noile tactici algoritmice vor începe să aplice capacități aproape umane unor interacțiuni digitale mai largi, inclusiv căutare și reclame, vor căștiga un loc permanent în agenda tehnologiei publicitare. Totodată, pe măsură ce ChatGPT rescrie manualele de marketing și de vânzare cu amănuntul, cred că vom începe să vedem chiar din acest an mai multe instrumente AI generative specifice comerțului cu amănuntul, care vor ajuta retailerii și brandurile să transforme experiența consumatorului. Popularitatea ChatGPT a crescut și, deși serviciul este încă în versiune beta publică, a stârnit deja interesul în rândul utilizatorilor, depășind 1 milion în mai puțin de o săptămână. Deși nu se pot încă baza pe platformă pentru a genera rezultate precise, utilizatorii încep să îmbrățișeze calitatea și formatul rezultatelor datorită angajamentului său bazat pe dialog, care este similar cu un chatbot pe steroizi.

Pe o piață care a cunoscut puține inovații în ultimii 20 de ani, ChatGPT reprezintă o amenințare puternică pentru căutarea pe Google. În loc să ofere o listă infinită de link-uri și SKU-uri așa cum face Google, ChatGPT caută surse pentru a oferi un singur răspuns. Va fi interesant de văzut cum va evolua căutarea și odată cu ea multitudinea de servicii suplimentare. Sunt destul de sigur că cineva se gândește deja la cum să își optimizeze conținutul pentru a fi indexat de ChatGPT.

SABIN BELUȘICĂ

SENIOR PERFORMANCE LEAD, HTTPOOL

Start la înscrieri pentru GPeC Republica Moldova, 22 Iunie 2023

Uncategorized Comments Off on Start la înscrieri pentru GPeC Republica Moldova, 22 Iunie 2023

Pe 22 iunie are loc prima ediție GPeC în Chișinău, Republica Moldova.

Cu o tradiție de 18 ani în România, GPeC este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din regiune care acum face pasul în afara granițelor țării cu o primă ediție în Republica Moldova. 5 speakeri internaționali de top sunt deja anunțați, iar înscrierile sunt în desfășurare pe site-ul GPeC, prețul biletelor pornind de la doar 79 EUR/persoană.

GPeC Republica Moldova: Conferință, Expo, Networking și Party cu elita Digital

GPeC se va desfășura pe 22 iunie 2023, la hotel Radisson Blu din Chișinău, Republica Moldova. Evenimentul aduce o zi întreagă de conferință cu speakeri internaționali excepționali precum și specialiști români și locali, abordând cele mai importante subiecte de E-Commerce și Digital Marketing.

În paralel cu conferința se desfășoară zona de Expo în cadrul căreia furnizorii de servicii E-Commerce au posibilitatea să schimbe contacte și să obțină lead-uri de la magazinele online prezente la eveniment. Companiile interesate de a fi expozante au posibilitatea închirierii unui spațiu cu doar 499 EUR până pe 9 iunie 2023: https://www.gpec.ro/gpec-e-commerce-expo-moldova/

Ziua de 22 iunie se va încheia cu socializare în cadrul GPeC Networking Party alături de reprezentanții C-level ai celor mai importante companii din Retail, E-Commerce și Digital Marketing din România și Republica Moldova.

5 speakeri internaționali de top vin, în premieră, la GPeC Republica Moldova

Ayat Shukairy este expert în strategie de marketing și optimizarea ratei de conversie, fiind co-autorul cărții Conversion Optimization – cea mai vândută carte din categorie pe Amazon. Cu peste 16 ani de experiență antreprenorială și de marketing, Ayat ajută companiile să își optimizeze site-urile web pentru a crește vânzările online.

Robert Craven este autorul cărților Grow Your Digital Agency și Strategy Workbook, precum și Bright Marketing și Customer is King, ultima fiind prefațată de Sir Richard Branson. Robert activează în programul Google Partners în calitate de expert în creșterea agențiilor digitale și de e-commerce.

Jill Quick este specialist în Digital Marketing încă din 2003 și Co-Fondatorul The Coloring in Department. Jill este, de asemenea, trainer de Digital Marketing, iar în această calitate a predat către mii de cursanți – de la fondatori de start-up-uri, la companii mici și medii, până la brand-uri din Fortune 500 precum L’Oreal, Coca-Cola, Google, American Express etc.

Jon Quinton are o experiență de peste 13 ani în Digital Marketing și este fondatorul agenției londoneze Overdrive Digital din 2016 – agenție specializată în Performance Marketing și Paid Social, domenii în care Jon este expert.

Andrii Fedoriv este specialist în marketing cu peste 25 de ani de experiență și un portofoliu de peste 150 de brand-uri lansate în peste 10 piețe din întreaga lume. Este Fondator și CEO al agenției Fedoriv Marketing & Innovations, CEO al fondului de investiții Vesna Capital și autorul unui curs pentru antreprenori – Brand Father. Portofoliul lui Andrii include Rozetka, cel mai mare retailer online ucrainean cu peste 3.000 de categorii de produse, 3,5 milioane de produse la vânzare și aproximativ 20 de milioane de utilizatori unici pe zi (aproximativ jumătate din populația Ucrainei).

Pe lângă speakerii internaționali anunțați, GPeC va reuni atât specialiști din România, precum și experți din Republica Moldova precum: Cornel Morcov (FAN Courier), Bogdan Colceriu (Frisbo), George Rășchitor (Sinaps Marketing), Igor Strechi (Purple Media), Vadim Buzdugan (Smart.md), Vlad Vedrașco (antreprenor e-commerce), Julia Allert (antreprenor), Felicia Jerechi (Indigo), Victor Nistorică (antreprenor).

Scopul evenimentului este de a aborda subiectele de maxim interes care să îi ajute pe participanți să cunoască contextul actual și să își crească vânzările online.

Ne bucurăm să organizăm pentru prima oară GPeC în Republica Moldova și să aducem comunității Digital informație de calitate care să îi ajute pe antreprenori în dezvoltarea business-ului. Chiar dacă este încă o piață mică, e-commerce-ul din Republica Moldova are un potențial uriaș și sperăm să contribuim și noi la creșterea accelerată a pieței prin furnizarea de content practic și prin oportunitățile de colaborare din cadrul GPeC”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Doina Nistor, Directoarea Proiectului Tehnologiile Viitorului în Moldova, finanțat de USAID, Suedia și Marea Britanie: „Piața de ecommerce din Republica Moldova a fost evaluată la 325 mil. MDL, ceea ce reprezintă doar 4% din totalul comerțului local. Deci, mai e destul loc să creștem pentru a ajunge la media globală a comerțului electronic de până la un procent de 20%. Tocmai din acest motiv susținem valorificarea acestui potențial prin toate programele și inițiativele noastre privind comerțul electronic.”

“Într-o lume în continuă schimbare, unde tehnologia și comportamentul consumatorilor evoluează rapid, este esențial să fim în pas cu transformările și să ne antrenăm cu încredere în această revoluție digitală. Comerțul electronic nu mai este doar un canal alternativ, ci devine treptat chiar coloana vertebrală a economiei globale. În acest context, succesul nu costă doar în vânzări și profit, ci și în capacitatea de a inova, de a anticipa nevoile clienților și de a le oferi o experiență unică”, a declarat Mila Malairău, Directorul Executiv al AmCham Moldova.

“Această conferință reprezintă un pas important în dezvoltarea industriei de e-commerce, oferindu-ne o oportunitate unică de a învăța de la speakeri de top internaționali și locali. Industria de e-commerce reprezintă o oportunitate de creștere și dezvoltare pentru afacerile din Republica Moldova.”, spune Liliana Busuioc, Director Executiv AIM.

Înscrieri cu cel mai mic preț până pe 31 Mai

Înscrierile la GPeC Republica Moldova au început, iar până pe 31 Mai este valabilă Oferta Early Bird care aduce discount-uri semnificative din taxa de înscriere. Prețul biletelor de acces pornește de la 79 EUR, iar detaliile complete despre eveniment, precum și înscrierile se pot face pe site-ul GPeC aici: https://www.gpec.ro/gpec-republica-moldova/