10 milioane de romani pe Internet. 8 milioane de romani pe Facebook. 12,8 milioane de romani folosesc Internetul mobil. In toata revolutia digitala si social media de la noi, avem clar un castigator: mediul mobil.
Subestimat si foarte putin folosit, marketingul in mediul mobil ofera beneficii clare brandurilor care vor sa atinga atat mase mari de consumatori, cat si grupuri mici de client.
Personal si foarte direct, mesajul mobil are un impact mare atunci cand este bine facut. Mai mult, cu noile tehnologii, interactiunea cu consumatorii e mai mare ca oricand.
Revolutia mobila incepe la Mobifest
Cea mai importanta conferinta despre marketingul si inovatia in mediul mobil, Mobifest aduce pe 13 mai, la Crowne Plaza Hotel, solutii concrete de crestere a vanzarilor si idei noi de la specialist straini si practicieni locali cu experienta.
Evenimentul include intr-o singura zi o conferinta, un training specializat in mobile marketing si Mobile Awards, gala de premiere a celor mai inedite campanii si aplicatii mobile de pe piata locala.
Temele conferintei sunt aplicate pe nevoile companiilor actuale, pornind de la creativitatea campaniilor de advertising in convergenta cu instrumentele mobile la tactici concrete de a stimula cumparaturile si generarea de lead-uri prin telefonul mobil.
Participantii vor afla in cadrul Mobifest cum pot crea continut mobil eficient, element esential in crearea si gestionarea unei campanii, care sunt instrumentele mobile ce pot contribui la succesul unei campanii, care sunt cele mai bune formate de mobile advertising si cele mai bune practici de mobile marketing, dar si care sunt cele mai utilizate tehnici pentru a creste vanzarile prin intermediul platformelor mobile.
Evenimentul se adreseaza directorilor de marketing, brand manager-ilor din companii, specialistilor din agentiile digitale si de advertising, antreprenorilor si in general practicienilor din domeniile retail, FMCG, bancar, auto, telecom etc.
Studiu exclusiv
Evenimentul prezinta in premiera studiul “Mobile Romania 2015”, realizat de Unlock research special pentru oamenii de marketing, care va oferi date importante despre cum romanii foloses telefonul mobil, mijloacele de comunicare, retelele sociale si instrumentele de plata specifice.
Training de mobile marketing
Pentru prima data pe piata romaneasca, Mobifest propune un training de jumatate de zi in mobile marketing, sustinut de specialisti cu experienta pe plan local, ce ofera informatii practice despre campaniile de promovare integrate, strategia de marketing mobil, segmentarea si tintirea audientei si optimizarea activitatilor mobile.
Mobile Awards Romania
Pentru a treia oara pe piata locala, Mobifest va gazdui Mobile Awards Romania, singura competitie a proiectelor si aplicatiilor mobile realizate la noi in tara. Categoriile anuntate in 2015 sunt: Cea mai buna campanie de Mobile Marketing, Cea mai buna aplicatie mobila de brand / produs, Cea mai buna campanie care a folosit tehnologii noi (Geolocation, NFC, Augmented Reality, QR Codes), Utilities (ghiduri, instrumente), Payment (plati utilitati, telecom, plati taxi etc.), Entertainment, Special Projects, Premiu special – Aplicatii Auto.
***
Printre vorbitorii evenimentului se numara si: Maia Novolan, Managing Director, Syscom Digital; Bogdan Apostol, General Manager, Voxline; Andrei Vig, Co-Founder, TinTag; Rob Khazzam, International Launcher, Uber, Radu Acsinia, Social Media Specialist, Samsung.
April 30th, 2015 at 12:42 pm
[…] 13 mai 2015: MobiFest (via) […]