Marketing 360: “imblanzeste” noile mijloace de promovare

Stiri Add comments

Esti pasionat de marketing, advertising, online sau research?

Participa la cea de-a cincea editie a Marketing 360, cea mai importanta conferinta locala de marketing si advertising.

Evenimentul se desfasoara timp de doua zile, pe 13 si 14 iunie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Iata punctele principale de atractie:

Evolutia  investitiilor in social media

In 2011, 37% dintre companii au directionat catre activitati legate de social media intre 1 si 15 procente din bugetul lor de marketing si comunicare, in vreme ce 21% au alocat intre 25 si 100%, spune un studiu al GfK Romania, care va fi prezentat miercuri la Marketing 360 (www.marketing360.ro).

O super-echipa de marketing

Peste 10 specialisti in marketing si advertising vor vorbi la eveniment despre inovatie si marketing integrat, fidelizarea consumatorilor si tactici noi de promovare. Mai mult, vom avea acces in culisele unor campanii cunoscute pe plan local.

Mai multe detalii: http://www.mk360.ro/2012/vorbitori.php

Training avansat de marketing

In a doua zi a evenimentului, va avea loc cursul “Integrated Marketing Communications to Build Brand Equity“, sustinut de catre Dr. Ana Cruz, profesor de Brand Management la University of Sheffield. Participantii vor descoperi cum pot utiliza inovatia in marketing pentru a intalni nevoile consumatorilor si ce inseamna un plan strategic de succes.

Mai multe detalii: http://www.mk360.ro/2012/workshops.php

Cele mai bune campanii din lume

La final de zi, va fi o sesiune speciala ce prezinta cele mai bune spoturi si campanii de advertising si marketing din lume, intr-un joc interactiv cu audienta evenimentului.

Reteaua Leo Burnett a pregatit o proiectie cu 40 dintre cele mai bune executii din 2011-2012, inscrise in categorii precum Film, Titanium sau Cyber. Dintre acestea, participantii trebuie sa aleaga 15 executii pe care ei le considera favorite la premii, iar concurentul care va acumula la final cel mai mare punctaj va fi desemnat castigator. Acesta va primi un premiu oferit de Leo Burnett: o excursie la festivalul de publicitate Golden Drum in Slovenia.

Poti solicita o invitatie la cea de-a unsprezecea editie Cannes Predictions la adresa office@evensys.ro. Invitatia gratuita este valabila DOAR pentru Cannes Predictions (13.06.2012), incepand cu ora 16:30.

Mai multe detalii: http://www.mk360.ro/2012/cannes.php

Comments are closed.